Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Dankjewel! Ik geloof het gewoon niet! 
Dit was ronde 6, dus niet zo lang vergeleken met meeste van jullie.  
volgende maand word ik 39 dus zo blij dat het voor die tijd gelukt is ! 

BO Belle: nogmaals gefeliciteerd! Nu dan echt! Heel fijn voor jullie! kvg: ook gefeliciteerd! aan iedereen: ja constant ingehaald worden is op den duur echt akelig. Al mijn collega's die jonger zijn hebben al kinderen ?  mbt drank: ik doe ook hooguit wel eens 1 drankje als we met vrienden uit gaan bijv, om geen argwaan te wekken ? Lapjesdraadje heb je een Endometriose cyste of is het meer een gewone cyste van alleen vocht?Jullie vroegen of ik geen ivf ga doen. Ik krijg een verwijzing maar ik vind die stap wel heel erg groot. Ik heb er best een beetje angst voor... ik zei altijd: nee geen ivf maar twijfel nu wel. Ik wil evt wel een keer een kennismakingsgesprek om alles te bespreken en misschien denk ik er dan anders over. Denk wel dat het mijn kansen echt vergroot ivm endometriose. Zijn er meer mensen met Endometriose en ervaringen met ivf?  

[quote quote=10282337]Kvg: 39 al en dan toch zo snel raak! Super joh. Je eerste kindje?[/quote]
Ja ongelooflijk he! Geloof het gewoon echt niet! Is inderdaad eerste kindje.
alle andere dames ook bedankt voor de lieve berichtjes ! Hopelijk voor jullie ook snel goed nieuws . Ik duim voor jullie!

Wow Kvg, dikke proficiat!! Genieten nu!
Laat ons hopen dat dit een voorproefje is van wat 2020 voor ons gaat betekenen dames! Veel positieve testen en plakkertjes ?

Meiden bedankt voor jullie lieve reacties! Ik ben zó blij en vind het ZO spannend tegelijkertijd.... 
En OMG kvg, wauw! Gefeliciteerd! Wat een heerlijk nieuws na zo'n klote dag gister. 

Terug
Bovenaan