hier even wat een dipje, ik ben voor mijn gevoel echt heel geduldig geweest en altijd kalm gebleven maar we zijn 20 dagen verwijderd van een jaar lang proberen, omdat ik eerst geen cyclus had a een dik halfjaar hadden we niet een kansen, en daarna 3x ''kansen'' gehad maar was mn luteale fase 5 of 7 dagen dus eigenlijk ook geen kans. komende dinsdag moet ik naar de fertiliteitsarts, vorige week cystes in de eierstokken gezien op een echo,pco beeld maar moet nog verder uitgezocht vanwege hormoonaandoening bij mn moeder. Ik kan bijna niet wachten totdat ik echte kans krijg dmv behandeling en hoop ook echt dat het allemaal snel kan starten. moet het gewoon even van me af schrijven, word soms zo gek van goedbedoelde reacties vanuit omgeving die zelf na 1 a 2 rondes gelijk zwanger zijn geraakt en er al een aantal rond hebben lopen. mensen die zeggen, ja joh maar 80 procent van vrouwen met pco wordt spontaan zwanger....dan denk ik echt houd je mond....ik doe er al een heel jaar over en ik heb nog geen enkele kans gehad om uberhaupt zwanger te raken.