Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ah, nu doet ie het gewoon! Geen idee wat er met mijn bericht van gisteren is gebeurd. Voor iedereen op dit forum lieve wensen.

Wij hebben iets heel spannends gedaan deze maand. We hebben een pauze genomen! Na 19 rondes. Ben er even klaar mee, dat "geprobeer" Gek hè? Maar het voelt wel goed ?

@kvg en Zwindo, thnx, ik moest het indd even kwijt, nu verstand maar weer op nul veel afleiding zoeken en dan is het heel snel dinsdag. Hoe meer ik nadenk hoe ongelukkiger ik me voel dus ik probeer dat vooral niet te doen! 

Daantjevijfendertig, moedig dat jullie dat hebben gedaan en ook fijn dat je even kunt ademhalen, 19 rondes is ook al een hele tijd zeg! 

daantjevijfendertig
respect wat een knappe beslissing . 
Als het goed voelt heb je voor nu even de juiste keuze gemaakt . 

Meiden, waar het gister een rondje was was het vandaag toch een smiley ? aan mijn slijm te zien komt er echt een eisprong aan ook! 15dagen na miskraam, zo’n mooie 30 dagen cyclus heb ik nooit gehad zonder letrozol.! Nu vanavond even gezellig maken weer en dan zien we wel over +-2 weken, ik verwacht er niets van maar zo blij dat ik door kan en mijn lichaam iets doet! ☺️ 

Daantje35 wij hebben tussendoor ook een break genomen hoor! Wel vaker. Elke maand dat moeten word je helemaal lijp van. Wij in ieder geval wel. 
De langste break was vorig jaar rond dec. Toen ging ik op vakantie naar een zika land dus wilde niet zwanger daar aankomen en ook niet raken vlak na terugkomst. Toen hebben we het 3 maanden rust gegeven. 
Eind jan, feb en mei daaropvolgend positieve testen gehad (wel ook op of 1 dag na nod alsnog ongesteld geworden toen). Maar had toen wel weer even vertrouwen in mijn lijf. Daarna dus helaas niet meer zwanger geweest waardoor we met IUI zijn gestart. 
Hoop dat even pauze voor jullie mooi uitpakt!

[quote quote=10282548]Meiden, waar het gister een rondje was was het vandaag toch een smiley ? aan mijn slijm te zien komt er echt een eisprong aan ook! 15dagen na miskraam, zo’n mooie 30 dagen cyclus heb ik nooit gehad zonder letrozol.! Nu vanavond even gezellig maken weer en dan zien we wel over +-2 weken, ik verwacht er niets van maar zo blij dat ik door kan en mijn lichaam iets doet! ☺️[/quote]
wat fijn!!! Veel plezier vanavond ?

Terug
Bovenaan