Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Yres en zwaantje ,
Ik denk dat wij het ook wel eerder vertellen dan 12 weken tegen ouders en zus/broer. 
rest laten we wachten tot 12 weken.
ik heb een paar mooie gedichtjes geschreven waar ik wel iets mee ga doen denk ik. 
voor mijn vader maak ik een kalender met foto's van ons van vroeger en dan op de uitgerekende maand foto met tekst .

[quote quote=10282548]Meiden, waar het gister een rondje was was het vandaag toch een smiley  aan mijn slijm te zien komt er echt een eisprong aan ook! 15dagen na miskraam, zo’n mooie 30 dagen cyclus heb ik nooit gehad zonder letrozol.! Nu vanavond even gezellig maken weer en dan zien we wel over +-2 weken, ik verwacht er niets van maar zo blij dat ik door kan en mijn lichaam iets doet! [/quote]
@Wilkindje, dat is super! Ik ga voor je hopen dat het dit keer lukt?

[quote quote=10282605]De dames met een positieve test; van harte gefeliciteerd! Ook ik heb een positieve test in handen na 10 maanden. Of ik denk dat het positief is mijn vriend maakt me aan het twijfelen maar goed hij is rood/groen kleurenblind dus hij ziet het niet goed. Het is nog erg vroeg.. 4 dagen tot NOD en ik zou pas later testen maar kon het niet ophouden, maar ik zie toch echt een zeer licht lijntje. (Weet niet of de foto het goed laat zien) Nog nooit zo blij en bang tegelijkertijd geweest… hopelijk na een aantal dagen een duidelijke streep.[/quote]
Ja ik zie ook duidelijk een streepje, ik ga heel hard voor je hopen dat jullie over een paar dagen een knaltest hebben??

Gefeliciteerd Faelexa!!
Kvg wat een ontzettend leuk idee zeg van die kalender. Ik onthoud die even denk ik ;-)
Ik had, als ik tenminste geen mk gehad had, de families een kerstbal gegeven met opa en oma, aug 2020 erop. Met kerst vertellen leek me zoooo leuk. Maar helaas. Hopelijk hoeven we niet te wachten tot volgend jaar kerst. Wil morgenvroeg een testje gaan doen, spannundd

[quote quote=10282702]Helaas negatief, maar t kan goed te vroeg zijn. Desondanks nooit leuk![/quote]

Rottig gevoel, maar zoals je zegt misschien later nog een test opnieuw doen. 

Iedereen met een positieve test: gefeliciteerd!
Jammer mandareintje! Hopelijk over een aantal dagen toch nog een positieve test! Ik heb er geen in huis gehaald.. maar wat duurt dat wachten tot dinsdag verrekte lang! Al meer dan een week groeiende, pijnlijke borsten. Zo heb ik het eerder nog niet gehad. Maar verder geen symptomen... verwacht er maar niet te veel van. De wens voor een kindje word echt alleen maar groter, dus word een steeds grotere klap telkens. 

Terug
Bovenaan