Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Thanx meiden!
Lapjesendraadjes ohh wat naar dat dat zo'n zeer deed zeg. Wel apart dat het andere keren geen zeer deed. Heeft ze nu soms een andere maat gebruikt? Heeeel veel succes. Ik duim heel hard mee dat 3x inderdaad scheepsrecht is! ? en 0,3 is niet veel, maar er hoeft er maar 1 snel genoeg te zijn hè, vergeet dat niet. Je maakt gewoon kans! 
Bo-Belle hoe gaat het nu met jou? Wanneer heb jeje eerste echo? En hoe is het met de kwaaltjes? 
Knuffeltje: Innesteling geen idee. Drink je zo veel cafeïne dan? Ik weet wel dat zaad er sneller van gaat zwemmen, maar daarna minder kracht heeft om te bevruchten. Wij drinken geen koffie meer en ook bijna geen groene of zwarte thee meer. Enkel witte thee of kruidenthee. Geen antwoord op je vraag denk ik. Als ik t eerder had gelezen had ik het in Duitsland voor je kunnen vragen. Als ik er donderdag aan denk zal ik het vragen! Heb dan mn 2e echo. Hij zei vandaag wel dat alcogol na de punctie (eisprong) niet meer mag. Is slecht voor je BMS. Mag nu eigenlijk al niet meer, een enkel wijntje bij het eten wel maar flink zuipen is echt slecht.

Hè jeetje dat is echt balen Lapjesendraadjes :( uiteindelijk heb je er maar 1 nodig natuurlijk maar wel fijn als de start iets beter was geweest... is de buikpijn van die eendenbek ook alweer weggetrokken? Voelde mij toen best een aansteller maar het is zo'n rotinstrument... bleh... hopen dat het gewoon raak is dit keer! Hoe ga je er zelf in?
Mandareintje hier gaat het prima! De 30e mijn eerste  echo, dan ben ik 6+6 dus daar leef ik ONWIJS naar toe haha. Ik heb met name veel buikpijn, dat maakt me wel onzeker. Ook omdat ik niet zo goed  weet of ik de fertiliteitsarts ook kan bellen in geval van echte onrust net zoals je met een verloskundige zou doen. Nu weet ik mezelf wel weer te kalmeren hoor steeds maar er zijn zoveel vragen! 
Gister hebben we het wel vast mijn schoonouders vertelt omdat schoonpa heel slecht gaat. We wilden dat hij het dan in ieder geval heeft geweten. Al is de beste man ook dement dus of hij het blijft onthouden is een tweede. Schoonma moest heel hard huilen en toen wij allemaal hahaha. 

Bo-belle wat leuk ik moet ook de 30e voor eerste keer naar verloskundige. Ik ben dan denk ik precies 7 weken! 
ik heb ook lichte buikpijn, probeer je niet te druk te maken. Wachten duurt lang he !!! Nog even ! 

lapjesendraadjes hoe voel je je vandaag? Hopelijk pijn al minder .

Bo-Belle Wat mooi dat jullie het je schoonvader nog hebben kunnen vertellen. Wat krijgen jullie toch ontzettend veel voor jullie kiezen zeg. Eerst jouw moeder en nu je schoonvader.. sterkte met het proces daarin! Ook voor je vriend. Ik denk trouwens dat je altijd het ziekenhuis mag bellen als je je zorgen maakt. Gewoon doen! Nee heb je, en wie weet kunnen ze je helpen geruststellen. Maar fijn dat je dat tot nu toe gewoon zelf kunt. Bedenk je maar dat vanaf dit punt de meeste zwangerschappen gewoon goed verlopen, en dat de kans dat het mis gaat met de dag kleiner wordt! Ik heb er in ieder geval het volste vertrouwen in! Maar desondanks altijd heel spannend, zo'n eerste echo. Ik ga voor je duimen de 30e! En voor jou ook Kvg! 

Lief, meiden, dank voor de belangstelling! Ik heb de hele dag krampen gehad. Het gevoel dat mijn organen weg werden gedrukt, was gisteravond gelukkig voorbij. Ik hoop maar dat krampen hebben positief is. Ik merk aan mijzelf dat ik er niet zoveel vertrouwen in heb, ik wapen mij nu al tegen de teleurstelling. Maar ik hoop echt heel erg dat t wel lukt! Want er is er maar eentje nodig!
Samen heb we onze evaluatie al gedaan: doorgaan met IUI tot de verhuizing en desnoods moet hij elke week een potje inleveren zodat ze t opsparen hahaha. Dan komen we misschien wel aan de 2 miljoen.
Wat onwijs gaaf dat jullie binnenkort de eerste echo hebben Bo-Belle en KVG! Ik kan mij zo goed voorstellen dat je nu zo over alles in spanning zit! Ik hoop dat je schoonvader het een beetje snapt Bo-Belle, een heel ontroerend moment.

[quote quote=10285598]Thanx meiden! Knuffeltje: Innesteling geen idee. Drink je zo veel cafeïne dan? Ik weet wel dat zaad er sneller van gaat zwemmen, maar daarna minder kracht heeft om te bevruchten. Wij drinken geen koffie meer en ook bijna geen groene of zwarte thee meer. Enkel witte thee of kruidenthee. Geen antwoord op je vraag denk ik. Als ik t eerder had gelezen had ik het in Duitsland voor je kunnen vragen. Als ik er donderdag aan denk zal ik het vragen! Heb dan mn 2e echo. Hij zei vandaag wel dat alcogol na de punctie (eisprong) niet meer mag. Is slecht voor je BMS. Mag nu eigenlijk al niet meer, een enkel wijntje bij het eten wel maar flink zuipen is echt slecht.[/quote]
Een sterk bakje en niet eens iedere dag omdat ik er vrij heftig op reageer. Het is wel een fijne start van de dag...

Hi !
Ik lees hier al veel over de medische molen, helaas zelf nog steeds niet zwanger en stiekem ben ik daar het bangst voor. 
Ik zal me eerst voorstellen, ik ben 27 en woon samen met mijn man 31. Afgelopen april heb ik de pil de deur uitgedaan en zijn we gaan proberen helaas tot op heden nog geen resultaat. 
Wel ben ik gelijk ongesteld geworden en had ik na 1.5 maand een regelmatige cyclus. 
4 jaar geleden was ik zwanger van een "foutje" nadat ik 1.5 week had kunnen wennen en er super blij mee was toch een miskraam. 
De medische molen schikt me af omdat mijn zusje na ivf en ui na 4 jaar eindelijk zwanger is van een wonder.  Bij haar lag een laag hormonpeil en man met heel slecht zaad het probleem. 
Nu zit in in de leeftijd dat iedereen om me heen zwanger word en ik mede door de vraag wanneer beginnen jullie , de mensen om ons heen hebben verteld dat het allemaal niet zo lukt. 
Zelf vind ik het moeilijk om met zwangere die aangeven misselijk te zijn en zo moe om te gaan. Wil dan soms boos reageren met wees blij omarm die misselijkheid en moeheid want zou het er voor over hebben. 
Daarnaast heb je de maandelijkse negatieve testen en het vreselijke gevoel als je toch weer ongesteld bent geworden. 
Hoe gaan jullie hiermee om en wat zijn jullie tips? 

Welkom Suusjepluus! Wat helpt is dat er hier allemaal dames zijn die allemaal heel graag zwanger willen worden maar dit nog steeds niet zijn na langere tijd proberen. Wat voor mij werkt is me de dag dat ik weer ongesteld ben geworden toe te staan verdriet te hebben. Huilen, boos worden, gewoon even alles er uit. Daarna gewoon weer hoop houden. Dat er gewoon de andere maand weer een kans is. Wat mij verder hoop geeft is dat het wel een wedstrijd lijkt maar anderhalf jaar heel normaal is. Ik heb een wat zwaardere pil geslikt en ik gebruik medicatie wat mijn eisprong beinvloed. En natuurlijk had ik op mijn 25e zwanger willen zijn en 26 moeder. In mei wordt ik alweer 27. De 2e lichting achterneefjes is nu in productie. En ja dat blijft soms heel kut. Sommige maanden sluit ik me ook weleens af van mijn omgeving. Wil ik het even niet zien of horen. Zo gaan wij niet naar mijn neef op kraamvisite omdat dat voor ons momenteel te lastig is. (Lang verhaal). Wij willen het nog niet, maar na een jaar kunnen jij en je partner je laten testen of er ergens wat mis is. Dat geeft bij veel mensen vaak ook weer vertrouwen.
Enne, af en toe boos worden op zwangere vrouwen als ze dat verdienen mag vind ik. Soms is het vanuit ons standpunt gewoon weleens te moeilijk op weer een blije zwangerschap daar blij om te zijn. Dat moet de wederpartij ook maar snappen...
Al zou ik 9 maanden iedere dag lopen spugen. Al mag ik een jaar niet autorijden omdat door de zwangerschapshormonen mn epilepsie op hol slaat. Of het nou een jongen of meisje wordt. Maar alsjeblieft, als het nou eindelijk een keer maar blijft plakken... dan hoor je mij niet klagen...

Terug
Bovenaan