Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

[quote quote=10286373]Hier een luteale fase van tot nu toe 8 dagen!!! Kan het bijna niet geloven, en nog niks te bespeuren Voelt echt alsof we nu ein de lijk eens een kans hebben![/quote]

Ook hier duim ik mee! 

Mandareintje, hoe was je echo vandaag?
Knuffeltjeeee, mijn arts zei me dat 1-2 koppen koffie per dag echt geen kwaad kan, ook niet na een zgn. innesteling. Ik drink er nooit meer dus ik weet wel niet vanaf welke hoeveelheid het dan wel invloed kan hebben.

Lapjesendraadjes, ik duim voor een goede afloop van jullie 3e IUI-poging. Moest even zuchten bij je eendenbek-verhaal, lijkt me pijnlijk!

Suusjeplussj, herkenbaar wat je schrijft. Door hier mee te lezen heb ik in elk geval het gevoel dat ik niet alleen ben. We zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje! Die maandelijkse teleurstelling, daar heb ik nog geen perfect plan van aanpak voor. Soms kan ik me er snel overheen zetten, andere keren voel ik me zwanger en zit ik echt even in de put als ik ongesteld blijk. Blijf hoop houden, er zijn zoveel mogelijkheden om zwanger te worden tegenwoordig! Plus je bent nog vrij jong, dat zal wel lukken :). Als je de stap naar de huisarts zet en je wil niet gewoon naar huis worden gestuurd, dan zou je mss een beetje kunnen liegen en zeggen dat jullie toch al een jaar aan het proberen zijn? Gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt natuurlijk..

Ikbendoutzen, wat fijn dat je lf langer blijkt te zijn. Fingers crossed voor een goeie kans!

Hier gisteren ongesteld geworden... :(
Ik voelde het heel goed aankomen deze keer. Heb weinig last van menstruatiekrampen, maar rechts voel ik toch iets, alsof daar iets hapert of vastzit ofzo. Ik kaart het eens aan bij mijn volgende bezoekje aan de gyn. Dat plan ik deze ronde nog in want we willen graag een stapje verder zetten. Mijn geduld is wel een beetje op nu. Zal eens vragen of we mogen starten met IUI.

Pfft Pennylane balen he ?

Hier aftellen naar zondag. Merk nog helemaal niets dus dat zal dus wel keurig op tijd arriveren... Betekend wel dat ik 1 februari aan het bier kan eventueel bij de Dropkick murphys. ?? Ieder nadeel heeft zo zijn voordeel... Verder, pfft, dan blijft het weleens moeilijk om er in te blijven geloven. Wens om vriendlief te laten testen wordt wel groter. Hoewel het denk ik vooral het overgewicht en roken het probleem is. En met heel veel pech hebben ze toch op zijn 6e iets verkeerds gedaan omdat hij nog maar een bal heeft... Ach ander weekend iets heel moois in de planning, leid weer af... Aangetrouwde nicht heeft haar product nu toch ook maar na een week aan de buitenwereld getoond... Week na bevalling deelde mijn neef het via insta en heeft nicht daar weer een screenshot van gemaakt. We hebben nu ook het geboortekaartje gehad maar gaan niet heen. Vanavond herhalingsles ehbo en ik hoop niet dat iemand aan mij over zwangerschap begint want dan trek ik diegene zn hoofd er af... Even niet in de stemming...

[quote quote=10286560] Betekend wel dat ik 1 februari aan het bier kan eventueel bij de Dropkick murphys.  Ieder nadeel heeft zo zijn voordeel… Verder, pfft, dan blijft het weleens moeilijk om er in te blijven geloven. [/quote]
Heel onze vriendengroep weet het omdat ik vorig jaar heb aangegeven dat 2019 DQ mijn laatste feest (weekend) zou zijn.
Dus ondertussen ben ik alweer 6 feesten verder, aankomende periode staan er ook een aantal op de planning mits ik niet zwanger blijk te zijn.
Vriendinnen hebben daarvoor een suus ticket aangeschaft om me op te vrolijken op het moment dat het niet zo mag zijn. 
Alles heeft ook positieve kanten. 

Kvg , suusjepluusj, pennylane thnx! 
Pennylane, shit dat je ongesteld bent geworden, hoop dat je een goed gesprek hebt en inderdaad verder kunnen in de behandeling, toch maar weer vooruit kijken, voor nu sterkte.
Mandareintje hoe ging het? 

Ikbendoutzen, klinkt goed! Heb je tarwekiem geslikt ofzo? Ik duim met je mee! ?
Mandareintje, ik ben ook erg benieuwd naar je echo!
Hier zijn de krampen sinds gisteren over. Ik heb eens gegoogeld en door de IUI zou je heftiger ovulatiekrampen kunnen hebben. Nou dat heb ik dus gehad, net als bij de poging in oktober. En nu maar wachten!

[quote quote=10286574] Heel onze vriendengroep weet het omdat ik vorig jaar heb aangegeven dat 2019 DQ mijn laatste feest (weekend) zou zijn. Dus ondertussen ben ik alweer 6 feesten verder, aankomende periode staan er ook een aantal op de planning mits ik niet zwanger blijk te zijn. Vriendinnen hebben daarvoor een suus ticket aangeschaft om me op te vrolijken op het moment dat het niet zo mag zijn. Alles heeft ook positieve kanten.[/quote]
O wat een supervriendinnen heb je dan???

Hee meiden, de echo ging goed! Het zijn wel écht veel blaasjes, waarschijnlijk meer dan 20. Het exacte aantal hoor ik na de punctie. En die gaat maandag zijn! Voel me verder heel goed maar begin wel zware eierstokken te krijgen. Als ik net iets te lomp op de bank plof of over een hoge drempel rijd dan voel ik echt zo'n 'Ploink' in mn buik, haha. Hoop wel heeeeel erg dat ik geen overstimulatie ga krijgen, dus ben lekker veel aan het drinken.

Terug
Bovenaan