[quote quote=10286619]Ikbendoutzen, klinkt goed! Heb je tarwekiem geslikt ofzo? Ik duim met je mee! [/quote]
Lapjesendraadjes, nee haha! ik hebn dubbele eisprong gehad, 1 links 1 rechts, daardoor is de progresteron hoger en wordt je luteale fase langer, wat in mijn geval heel gunstig is!
Wauw Mandareintje! dat zijn er inderdaad veel zeg! Vanaf wanneer zou het overstimulatie zijn dan eigenlijk? En zo spannend, maandag is al ZO dichtbij!
Fijn dat de krampen eindelijk zijn afgenomen lapjesendraadjes, dat het maar een goed teken mag zijn!
Lapjesendraadjes inderdaad fijn dat de krampen weg zijn! Nu vooral heel hard duimen.
Ik hoop idd ook dat er veel gevuld zijn met goede, rijpe eicellen. Hoe meer eicellen hoe beter gaat hier niet op. bij hoge aantallen is de kwaliteit vaak slechter.. dus we gaan het meemaken. Overstimulatie is niet vanaf een bepaalde hoeveelheid eicellen. Je kan 30 eicellen hebben zonder overstimulatie en 15 eicellen mét overstimulatie. Het is een bijwerking die eerder optreed bij hoge aantallen eicellen. Je eierstokken zwellen dan helemaal op en je bloed wordt stroperig waardoor je trombose kan krijgen. Dus ja niet heel fijn lijkt me.. maar mijn medicatie is hier op afgestemd nu en de arts was er allemaal niet zo bang voor gelukkig. Maak me nog geen échte zorgen, maar spannend vind ik het wel!
Na 8 dagen luteale wederom vandaag alweer ongesteld, werd vanochtend wakker en wist het meteen, volop ongesteld? hadden voor het eerst echte hoop... nu maar weer vooruit kijken en vooral niet teveel nadenken.