Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ikbendoutzen krijg je ook iets voor je luteale fase van de dokter? Ik heb ivm korte luteale fase utrogestan voorgeschreven gekregen. Als het goed is krijg je dan pas je menstruatie als je stopt met innemen.. Misschien iets om voor te leggen de volgende keer? Want idd als je zo vroeg ongesteld wordt geeft je lichaam het eitje niet eens de kans om in te nestelen..

Wat een berichten zijn er weer geplaatst. Te veel om iedereen te antwoorden. Iedereen zit hier in het zelfde schuitje
Ik heb nu al een dikke week last van bruine afscheiding, maandag tot vandaag is de hoeveelheid toegenomen. Daarin tegen is mijn misselijkheid afgenomen, aangezien ik al 2 weken het gevoel had dat ik moest spugen. Ik noem dit maar een menstruatie. Aangezien ik maandag op dag 94 zat van mijn cyclus.
Vandaag gestart met teunisbloem olie, en ik ga deze week toch maar een afspraak maken bij de huisarts. Ik ben er wel klaar mee met die lange cyclussen en ga er vanuit dat de pil nu mijn lichaam wel verlaten heeft. (Maart 2019 gestopt)

Lapjesendraadjes, kvg en jilla bedankt!lief!  Jilla, ik heb nog niks gekregen, ik hoop echter wel dat per komende maandag mn behandeling start! Ga daar ook wel een beetje op aandringen. Hoe kort was bij jou de luteale fase? En wat zijn jouw ervaringen met medicatie?

@MJ
Had dat mijn laatste cyclus ook, echt een paar dagen bruin toen stopte het en werd ik een week later toch echt ongesteld.
Same story hier, inmiddels afspraak staan bij gynaecoloog.. eerst vond ik het moeilijk maar nu geeft het me ook een soort van rust. Nu gaat er wellicht meer duidelijkheid komen waarom mn cyclussen zo lang en onregelmatig zijn.. niet meer dat "doelloze" wachten op wanneer die ongesteldheid helaas weer komt.
Hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt en nog beter een positieve test!

Ikbendoutzen ik ben vorige maand 7 dagen na mn iui behandeling ongesteld geworden. Dat is wel het vroegste tot nu toe, meestal 10 dagen dpo. Nu de eerste maand utrogestan dus zal laten weten of het gelukt is de menstruatie uit te stellen!

Hallo Jilla,  ik ben benieuwd naar je ervaring! Hoeveelste iui is het voor jullie?  
Komende maandag gesprek, hoop echt dat ze iets mrt mn bloedwaarden kunnen. Zag al wel dat mn progresteron laag is en mn prolactine hoog... afwachten. Fijn weekend iedereen en sterkte komende week!

Terug
Bovenaan