Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Me net helemaal laten gaan onder de douche. Ging eerder vanavond naar de wc en jahoor. 
Je wèèt het, en toch is het een rotklap met de vlakke hand in je gezicht.
12 officiele rondes verder.
Cyclus is perfect, dat is het funeste. Alles klopt. Behalve dat we morgen dus gewoon weer ongesteld zijn...
Vriendlief doet het af als gezeik. Jij ook iedere maand... Hij testen? Dacht het niet.
Dus krijgen we iedere maand weer het hele circus. Omdat je stiekem toch had gehoopt.
En ik weet wel, over 2 weken proberen we het gewoon weer opnieuw. En opnieuw. En opnieuw. Tot, geen idee...
Wie weet krijgen we wel gewoon nooit kinderen... ???

@Knuffeltjeeee
Jammer dat je vriend je hierin niet de ondersteuning kan bieden die je hoopt. Maar goed om je af en toe gewoon te laten gaan. Het is gewoon klote als je het graag wilt en het toch niet lukt :( snap je heel goed!
Sterkte met het verwerken van al deze gevoelens!

? De hele dag al wachten, en wachten, en er is nog niets? Ik voel ook niets. Snap er niets van. Dit zou wel het weekend moeten zijn. Heb ik dus maanden een perfecte cyclus, en nu ineens weer wachten...

Knuffeltjeee, ik krijg t idee dat er misschien wel iets anders met je vriend aan de hand is? Omdat hij verder ook niet actief is (je schreef dat hij vooral op de bank hangt). Heeft hij misschien een heel drukke baan, of is hij depressief, of maakt hij zich gewoon heel druk om die operatie vroeger en steekt hij daarom liever zijn kop in het zand?
Ik bedoel, je zult het er ongetwijfeld vaak met hem over hebben gehad. Als je toch samen een kind wilt, dan kun je je toch ook wel een beetje inleven in elkaar?

Knuffeltje: och nee meis, wat rot..confronterend ook hè, die 12 rondes. En dan is ook je vriend nog eens niet supportive.. mannen zijn soms zo'n aparte wezens. Konden ze maar eens voelen hoe alles was, al was het maar voor een dag. Wees maar extra lief voor jezelf. Hoop dat het gewoon de volgende ronde raak is bij jullie!

Wow wat een berichten weer. Merk dat ik het tocy wel consequent moet bij houden haha? hier even bezig geweest met klussen in huis. Toch alvast alles een beetje voorbereiden op wat hopelijk dit jaar nog mag komen/lukken. 
Ik ga een poging wagen om op de meeste van jullie te reageren, sorry als ik ergens overheen heb gelezen
MJ balen dat je cyclus zo raar aan het doen is. Ik zou nu zelf toch even de huisarts bellen om te vragen wat er aan de hand kan zijn.
Mandareintje wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad! Hopelijk zijn er veel gevuld en heb je mooie resultaten. Heel veel succes  morgen met de punctie Spannend hoor!
Lapjesendraadjes wat balen dat het zo'n zeer heeft gedaan. Hopelijk betekenen alle krampen die je hebt gevoelt iets moois.
Bo-Belle wat fijn dat jullie het hebben kunnen vertellen. Volgende week ook de echo spannend KVG jij natuurlijk ook beide veel succes op een paar mooie echo's!
Suusjepluusj (helaas) welkom hier. Wat balen dat het bij jullie ook niet wilt lukken. Ik kan wat dat betreft soms best direct zijn tegen mensen. Als in als je de vraag stelt moet je ook bereid zijn het antwoord te kunnen ontvangen. De andere keer maak ik er een grapje van dat we nog heel veel aan het oefenen zijn. Hangt er vanaf wie het vraagt en in welke setting het gebeurd en hoe ik me op dat moment voel. Qua zwangere vriendinnen hetzelfde als ik een slechte bui ben zou ik zo kunnen zeggen ik zou zo met je willen ruilen of sommige zouden juist willen dat... en anders gewoon weglopen al het kan. Een andere keer gewoon zeggen dat je het vervelend vindt en hoopt dat het snel minder wordt. Nou moet ik zeggen dat de meeste mensen in mijn omgeving wel op de hoogte zijn, dus heb er niet heel veel last van.
Pennylane en Ikbendoutzen wat ontzettend balen dat jullie toch ongi zijn geworden. Had echt gehoopy dat je met die dubbele eisprong toch ineens een gelukje had.
Knuffeltjeee toch nog niet ongi? Als het morgen niet doorzet dan een testje doen? Wel erg vervelend dat je vriend je niet echt begrijpt. Ik heb met mijn man ook flink wat bonje gehad omdat ik niet het idee had dat hij begreep wat het precies allemaal met me doet ik heb toen een brief geschreven waarin ik alles uitlegde. Verder ook veel over gepraat en gekletst en gaat nu heel goed. Hij wilde zelf wel ook graag de onderzoeken doen, maar was niet blij met de preek die hij kreeg over het roken (en hij is niet eens een vaste roker af en toe een sigaretje). 
Hier verder niet veel bijzonderheden lichaam is weer redelijk hersteld na mn mens. Ik had een verwijzing voor fit met iris gevraagd die doet ook een bloed analyse mbt hormoonhuishouding maar heeft pas plek in juni, dus ga nu toch maar vragen om een verwijzing naar de diëtiste die bij het ziekenhuis is aangesloten of ga even door vragen naar wat olifantje heeft geschreven. Ga morgen in ieder geval even bellen dan ook maar gelijk even vragen of er misschien al iets te zeggen is over een mogelijke operatiedatum.
Zijn er hier trouwens meiden die een laproscopische (kijk)operatie hebben gehad? Hoe heb je dit ervaren en hoelang duurde het herstel? 

Vandaag dag 12 van mijn menstruatie (bruin verlies ipv bloed). Dus menstruatie kan ik het haast niet noemen. Maar hoe wel? 
Vanmorgen een afspraak gemaakt bij de huisarts, woensdag mag ik me melden. Ik vind het nu al spannend.. 

Ha dames, nee vandaag ook nog niet ongesteld... Denk dat mijn Truus gewoon weer een week opschuift...
Vriendlief is ook gewoon onwijs eigenwijs. Hij wil vast niet naar artsen of andere hulpverleners. Vooral met de reden dat die toch altijd maar fouten maken. (Zijn moeder was schoon verklaard maar overleden aan kanker toen hij 9 was). Eigenlijk loopt hij al een halfjaar met een burn-out en ook dat wil hij zelf oplossen. Alles wil hij zelf doen. En hij voelt zich aangetast in zijn manlijkheid als er iets is wat hij niet zelf kan. Dus het zal vooral angst zijn neem ik aan, dst hij zich niet wil laten onderzoeken.
Aan de ene kant vind hij mij maar zeuren, maar hij wil me wel altijd daarna na de onenigheid een hele dikke knuffel geven. 
Het zijn weleens dubbele signalen. Het ene moment ben ik een zeur, maar als we dan weer eens een serieuze probeerpoging hebben grapt hij dat hij me op zn kop aan het plafond gaat hangen en hoopt hij ook vurig dat de poging succesvol is.
Bovenal zal ik nooit meer zonder hem willen want hij is een grote jongen met een heel klein hartje.

Terug
Bovenaan