[quote quote=10289022]Tsja en dan nu over mij. Hier is alles gewoon helemaal mis.. Allereerst heeft geen enkel embryo de genetische test overleefd. Ze zijn allemaal aangedaan. Dus niks om terug te plaaten. Dus dit was het. Dit was poging 1. Klaar. Half februari evaluatie afspraak en de cyclus daarna starten we aan poging 2. Zou willen zeggen dat ik erg verdrietig ben en mn ogen uit mn kop jank, maar dat is niet zo. Volgens mij begin ik immuun te worden voor al die teleurstellingen. Ik voel serieus echt helemaal niks van binnen. Gek he? Iemand die dit misschien herkent? En verder lichamelijk heb ik nog steeds vette buikpijn. Heb vandaag een echo laten maken en ik heb ook allemaal vocht tussen mn baarmoeder en eierstokken zitten. Dat is dus wel overstimulatie-achtig. Overstmulatie komt eigenlijk altijd pas ná de punctie. Jup, ik lig dus voor jan lul met buikpijn op de bank. Want alles was voor niks. [/quote]
A shit wat klote meis ???
Ik had zo gehoopt dat het bij de eerste poging al raak voor jullie zou zijn. Maar rome is ook niet in een dag gebouwd. Alle hoop voor poging 2!
A shit wat klote meis ???
Ik had zo gehoopt dat het bij de eerste poging al raak voor jullie zou zijn. Maar rome is ook niet in een dag gebouwd. Alle hoop voor poging 2!