Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

[quote quote=10289022]Tsja en dan nu over mij. Hier is alles gewoon helemaal mis.. Allereerst heeft geen enkel embryo de genetische test overleefd. Ze zijn allemaal aangedaan. Dus niks om terug te plaaten. Dus dit was het. Dit was poging 1. Klaar. Half februari evaluatie afspraak en de cyclus daarna starten we aan poging 2. Zou willen zeggen dat ik erg verdrietig ben en mn ogen uit mn kop jank, maar dat is niet zo. Volgens mij begin ik immuun te worden voor al die teleurstellingen. Ik voel serieus echt helemaal niks van binnen. Gek he? Iemand die dit misschien herkent? En verder lichamelijk heb ik nog steeds vette buikpijn. Heb vandaag een echo laten maken en ik heb ook allemaal vocht tussen mn baarmoeder en eierstokken zitten. Dat is dus wel overstimulatie-achtig. Overstmulatie komt eigenlijk altijd pas ná de punctie. Jup, ik lig dus voor jan lul met buikpijn op de bank. Want alles was voor niks. [/quote]

A shit wat klote meis ???
Ik had zo gehoopt dat het bij de eerste poging al raak voor jullie zou zijn. Maar rome is ook niet in een dag gebouwd. Alle hoop voor poging 2!

[quote quote=10289022]Tsja en dan nu over mij. Hier is alles gewoon helemaal mis.. Allereerst heeft geen enkel embryo de genetische test overleefd. Ze zijn allemaal aangedaan. Dus niks om terug te plaaten. Dus dit was het. Dit was poging 1. Klaar. Half februari evaluatie afspraak en de cyclus daarna starten we aan poging 2. Zou willen zeggen dat ik erg verdrietig ben en mn ogen uit mn kop jank, maar dat is niet zo. Volgens mij begin ik immuun te worden voor al die teleurstellingen. Ik voel serieus echt helemaal niks van binnen. Gek he? Iemand die dit misschien herkent? En verder lichamelijk heb ik nog steeds vette buikpijn. Heb vandaag een echo laten maken en ik heb ook allemaal vocht tussen mn baarmoeder en eierstokken zitten. Dat is dus wel overstimulatie-achtig. Overstmulatie komt eigenlijk altijd pas ná de punctie. Jup, ik lig dus voor jan lul met buikpijn op de bank. Want alles was voor niks. [/quote]

A shit wat klote meis ???
Ik had zo gehoopt dat het bij de eerste poging al raak voor jullie zou zijn. Maar rome is ook niet in een dag gebouwd. Alle hoop voor poging 2!

[quote quote=10288986]
Ik heb net mijn eerste echo achter de rug. Alles zag er goed uit en hartje klopte heel goed! Ben zo opgelucht ! Ik ben 4 dagen vooruit gezet , 7+4 nu. 25 feb de termijnecho.
voel me bijna schuldig tegenover alle lieve meiden hier ! Hoop zo dat jullie ook snel mogen genieten!
[/quote]
Gefeliciteerd! Jullie hebben het ook niet cadeau gekregen dus zeker niet schuldig voelen ?

[quote quote=10288986]
Ik heb net mijn eerste echo achter de rug. Alles zag er goed uit en hartje klopte heel goed! Ben zo opgelucht ! Ik ben 4 dagen vooruit gezet , 7+4 nu. 25 feb de termijnecho.
voel me bijna schuldig tegenover alle lieve meiden hier ! Hoop zo dat jullie ook snel mogen genieten!
[/quote]
Gefeliciteerd! Jullie hebben het ook niet cadeau gekregen dus zeker niet schuldig voelen ?

[quote quote=10288986]
[/quote]

Gisteren had ik een enorme temperatuurstop, maar vanochtend was ie weer hoog. Een absolute mindfuck. Want mijn borsten doen een beetje pijn, zoals normaal. We zien het maandag!

Hoi lieve meiden, ik lees nog steeds mee hier. Als ik jullie berichtjes lees, denk ik soms: jeetje wat hebben jullie allemaal doorgemaakt, maar wat zijn jullie sterk! Ik hoop écht dat het jullie snel mag lukken! Ik gun het jullie zo! 
Hier vandaag de termijnecho gehad en gelukkig zag alles er goed uit. De mini was lekker aan het bewegen en we hebben mooie fototjes meegekregen. Onze uitgerekende datum ligt nu precies op dezelfde datum als dat we vorige keer hoorde dat de termijnecho niet goed was en het hartje was gestopt. Wel een gek idee, maar zo blij dat het nu goed lijkt te gaan. We gaan maandag nog wel voor de nipt, dus dat worden twee spannende wachtweken! 

Zo daar ben ik weer: Baarmoederslijmvlies zag er gezond uit zei ze geen miskraam resten ofzo, en dunner als bij de check of ik schoon was vorige maand (6mm) zat geen eitje klaar, nu bloed geprikt op progesteron (of ik al eisprong gehad heb want dan word ik vanzelf ongesteld) en op hcg (of ik niet toch pril zwanger ben) als dat beide niet zo is heb ik provera om mijn menstruatie op te wekken en mag ik daarna weer met letrozol beginnen, we horen het maandag verder.. als ik geen eisprong gehad heb ga ik toch nog een keer vragen of ik niet gewoon meteen met letrozol mag starten, vandaag zei ze nee want want maar als ik toch nog geen eisprong had dan kan het toch gewoon ? ik wil door, ik had nu gewoon nog zwanger moeten zijn ?

Terug
Bovenaan