Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Lentekomteraan, ja het kan absoluut nog maar ik ben vandaag 12 dagen na inseminatie. Meestal word ik 12 dagen na ovulatie ongesteld. Vandaar dat ik er niet zo in geloof. Vanochtend na de test ook weer fijne buik en rugpijn en dat duidt meestal op de menstruatie. Maar ik laat me graag verrassen!

Op zich wordt IUI ongelimiteerd vergoed, maar meestal doen ze er 6 voordat ze overstappen op IVF of ICSI. Ik denk dat ze bij mij aanraden om nu over te stappen, maar ik wil wachten totdat we verhuisd zijn (april). 

Oktober 2018 was mijn eerste officiele ronde! Ongelofelijk hoe hard de tijd gaat. Ik moet opletten dat ik niet afvlak qua emoties. Op de menstruatiedag zelf baal ik meestal, maar dat is vaak snel weer over. Het is meer als ik er soms over vertel dat t lang duurt, dat ik wat emotioneel word. 
Geduld heb ik van nature, dat zorgt er in ieder geval voor dat ik niet gek word hahaha. Maar man, wat wachten we al lang. Als ik komende maand wel zwanger word, dan kan ik nog in 2020 bevallen, dat zou wel leuk zijn!
Weet jij waarom het bij jou zo lang duurt?

Terug
Bovenaan