Lapjesendraadjes, wat rot zeg. Leg jezelf maar eens goed in de watten, je verdient het! Ik herken het gevoel ook wel, we trekken steeds maar aan het kortste eind... We willen het zo graag eens anders zien.
ChaCha, een follikel groeit 1-2 mm per dag dus dan was hij mss wel al 20 mm toen hij sprong. Kan perfect! Of je luteale fase kan ook net iets korter zijn dan 14 dagen? Wel leuk he van die korte cycli, de vruchtbare dagen volgen snel na je menstruatie zo.
Ik spreek alweer in de verleden tijd omdat ik vermoed dat mijn cycli weer langer worden. Voor de miskraam had ik +- 10 cycli van min. 29 max 34 dagen en 1 uitschieter van 42 dagen. Na de miskraam waren ze tussen 28-30 dagen, maar de laatste plots weer 38 dagen... Ik dacht dat het aan de griep lag, maar ik denk dat ik nu ook weer een late eisprong zal hebben. ?
Zwindo, klinkt wel gezellig zo'n fertilitycup!?
Hopen de zaadjes dan niet nog op in die cup? Ik zou het wel bijzonder vinden dat ook die zaadjes dan nog hun weg vinden richting de eileider. Ben benieuwd!
Daantjevijfendertig, was ik nog geen 30 dan zou ik wel wat langer wachten met een traject, maar ik ben 34... No time to waste. ? Ik voel die klok nog niet zozeer tikken voor kindje 1, maar we willen er graag 2...
Ikbendoutzen, ik praat er enkel open over tegen enkele goede vriendinnen. Mijn familie en collega's weten wel dat we aan het proberen zijn en dat we deze zomer een miskraam te verwerken kregen, maar iedereen laat ons een beetje met rust. Is er nieuws, dan weten ze het wel, daar moeten ze niet naar vragen. Ik vind het wel goed zo, zo bepaal ik zelf of ik iets kwijt wil of niet.
Sterkte Wilkindje... Laat het idd maar opschieten zeg. Bij mij werd geen bloed geprikt, wel enkele echo's en toen zag de gyn dat mijn eierstokken weer 'actief' waren.