Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Chacha het is met name om de klachten te verminderen, dus ben benieuwd of het helpt. Spannend komende tijd ik hoop dat je weer een goede cyclus te pakken hebt. Zou echt fijn zijn. en nog mooier als het deze ronde dan ook gewoon raak is!
Ik ben echt benieuwd wat mijn lichaam deze ronde aan het doen is. Ik heb er steeds meer twijfels over of ik wel echt mn eisprong weer heb gevoeld want vorige keer zat ik nu al behoorlijk te zweten en begonnen mn darmen alweer iets onrustig te worden. Nu nog niet. Zit echt te wachten tot ik deze dagen begin met bruine afscheiding want dat heb ik wel echt altijd. Ik dacht dat ik het echt even naast me neer had kunnen leggen maar merk dat het nu ineens weer heel erg door mn hoofd spookt.

@ChaCha en Zwindo: ik zou nog zeggen, ik heb donderdag NOD en zou ik testen. Toch vandaag ongesteld geworden. Dit is toch wel veel eerder, is altijd zelfde aantal dagen tussen eisprong/NOD. Dus ik ben best wel weer in de war. Ga dan nu toch echt wel weer een afspraak plannen bij de huisarts. Wij gaan ronde 17 dan nu in. Huisarts had eerst aangegeven door te gaan tot 1,5/2 jaar. Gezien  alles op papier bij mij goed lijkt en mijn man zijn zaad goed is. Maar wil toch wel eens bloed laten testen op hormonen en van binnen het te laten bekijken. Wellicht vinden ze toch iets. De wens is zo enorm groot aan het worden.. 

Zwindo, ik was er vorige maand ook van overtuigd mijn eisprong te hebben gehad op cd12. Klachten: hoofdpijn, steken ter hoogte van eierstok, pijn tijdens het vrijen,... Voelde hetzelfde zoals ik 2x gehad heb onder invloed van Clomid vorig jaar. Uiteindelijk toch pas week later mijn eisprong gehad en totaal niks gevoeld.. Dus ik snap het ook niet :'). Vandaar de ovulatietesten, dan ben ik toch zeker.
NWJ, wat kut! Ons lichaam kan ook nooit effe normaal doen, altijd speciale dingen er tussen steken waardoor je iedere keer weer gaat twijfelen hé. 1.5 jaar vind ik precies heel lang? Ik woon in België en ben gewoon op eigen houtje naar een gynaecoloog gegaan met mijn klachten.. Ik moest sowieso gaan voor een uitstrijkje en dan heb ik ineens gevraagd om alles na te kijken gezien mijn onregelmatige/onbestaande cyclus. Blijkbaar gaat het in Nederland niet zo vanzelfsprekend? Met een bloedname doe je niets verkeerd denk ik dan, zeker aanvragen!

NWJ Jeetje echt klote! Dubbelop zelf en ongesteld en ook nog eens veelste vroeg. Soms doen die lichamen echt wat ze zelf willen. Zo irritant. Ik zou nu gewoon vragen om een verwijzing beter die al te hebben en een afspraak te maken die je toch af kan zeggen wanneer het niet nodig blijkt te zijn. 
Chacha dat is nu dus precies waar ik bang voor ben straks toch ineens weer een enorm lange cyclus ofzo. Merk wel dat ik wat testdrang begin te krijgen. Maar wil sowieso proberen te wachten tot woensdag. Als ik dan nog geen kwaaltjes heb van een ongesteldheid doe ik een testje. Als hij dan negatief is zal het wel weer een langere cyclus worden. Kortom geduld, geduld en nog meer geduld. 

Volgens mij ga ik toch ongesteld worden al denk ik wel wat later, want begin nu last te krijgen van het sneller zweten/warm krijgen. We wachten het maar weer af.

Hey meiden daar ben ik weer. Wij hebben het de afgelopen dagen goed gezellig gehad zonder testen enzo heerlijk ?
vandaag bloedgeprikt en blijkt maar weer goed dat ik ook progesteron gevraagd heb te prikken, hcg was van 4,8 op 31-01 nu gezakt naar 2,4 dus was waarschijnlijk toch echt nog van de miskraam, maar progesteron gaf duidelijk aan dat ik een eisprong gehad heb ergens vorige week ? yeey! Geen provera en toch nog een kans die we ook gegrepen hebben dan achteraf gezien. Nu wachten of ik dan eindelijk 8 weken na mk ongesteld ga worden of toch terug zwanger ben tegen die tijd dat zou wel veel mooier zijn natuurlijk ? als ik ongesteld word dan op cd3 letrozol 2,5mg en dan rond cd13 echo om te kijken of mijn lijf er nog op reageerd ☺️ Ben blij dat ik verder kan, eindelijk door!

Zwindo, die testdrang herken ik ook wel. Ik moet zeggen dat de ovulatietesten me wel bezig houden nu :'). Alsof het in mijn hoofd genoeg is om gewoon op iets te kunnen plassen :'). Check jij ook je temperatuur of niet? Ik ben benieuwd of ik iets ga vinden met die ovulatietesten. Vandaag nog niets, maar is ook vroeg denk ik, pas cd11. Wil hem zeker niet missen ;).
Wilkindje, goed dat jullie het sowieso nog gezellig maken zonder testen! Belangrijk om dat niet uit het oog te verliezen! Ik wist zelfs niet dat HCG zolang in je lichaam kon zitten. Fijn dat je al een eisprong hebt gehad! Ik duim dat je binnen een week/twee weken fijn nieuws hebt ;)

Wilkindje wat super fijn! Hopelijk straks inderdaad toch gewoon weer gelijk zwanger. Hoop het heel erg.
Chacha ik heb mij nog niet gewaagd aan temperaturen. Ovulatietesten werken bij mij helaas niet echt. Had een tijdje geleden bijv een positieve ovu test toen ik vervolgens erna ongesteld werd. Vanmorgen was de drang ineens toch iets te groot dus had getest maar omo wit. Echt super stom en een beetje verspilling van een test, maar daarna wel gelijk wat meer kwaaltjes die ik normaal voor mn menstruatie heb gehad de laatste keren. Ik hoop dat je snel je piek vindt en geen medicijnen nodig hebt. 

Terug
Bovenaan