Ikbendoutzen, het is een heel geloop en geregel inderdaad. Hopelijk wordt er wat duidelijk na de onderzoeken en kan je verder.
Zwindo, fijn dat je cyclus dan toch redelijk stabiel lijkt, maar jammer dat het niet gewoon raak is. Wat een lange wachttijd in het ziekenhuis! Snap dat dit een domper is. Het wachten maakt de lange trajecten alleen maar lastiger vind ik zelf. Ik duim dat het gewoon snel raak is, wie weet met een regelmatige cyclus gaat het toch ineens snel!
MJ, als je tijd nodig hebt voor jezelf moet je die zeker nemen. Het is al zwaar genoeg, selfcare is heel belangrijk! Je verhaal van de lange cyclussen is heel herkenbaar. Ik ben zelf gestopt na 130 dagen tellen.. Ik heb effectief PCOS en had gewoon géén cyclus. Dit kunnen ze heel snel zien op echo, je hebt dan allemaal vochtblaasjes rond je eierstokken. Ik had bij mijn eerste afspraak bij de gyn gewoon mijn verhaal gedaan en dan echo, dan was ze al redelijk zeker. Voor zekerheid ook nog bloedname gehad, dan checken ze bepaalde hormonen. Eens je diagnose hebt kan het snel gaan, na 2 maand was ik al zwanger (onder invloed van clomid). Hopelijk brengt je afspraak meer duidelijkheid!
Hier nog steeds op zoek naar een piek, ondertussen cd14 en zelfs geen flikkerende smiley. Ik hoop gewoon snel duidelijkheid te hebben, ik wil gewoon terug verder in het traject dat we lopen.. Langs de andere kant hebben we wel terug plezier in het 'proberen', wat toch ook al een tijdje geleden is!