Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

MJ ik zou denk ik helemaal gek worden van zo'n lange cyclus. Ik heb enorme bewondering voor je! Van je afschrijven is helemaal niet erg! Zorg maar goed voor jezelf! 

Zwindo snap dat dat best even een tegenvaller is! Wie weet valt er nog iemand uit. 
Ik ben ook zo dat ik er wat dingen over opzoek hoor,kijk er niet echt tegenop verder wil nu wel eens weten wat er aan de hand is! 
Vandaag wederom nog steeds geen eisprong dus maandag weer naar zhs, 4e x binnen 7 dagen. Zit ook alweer op dag 22 nu. 

@MJ
Hier niet zulke lange cyclussen maar heb weleens dag 87 aangetikt, ook geen peil op te trekken. Ik was heel gespannen voor mijn eerste afspraak in het ziekenhuis maar toch gaf het mij achteraf een soort van rust op een bepaald gebied. Dan weet je dat "er naar gekeken is" en er binnenkort uitslag komt. Wens je sterkte in de weg naar de afspraak en hoop voor je dat het jou ook misschien iets van rust kan geven.. 

Nou de kogel is door de kerk, wij beginnen in april of mei met ICSI. Eerst de verhuizing afwachten. En dan toch de kansen die er nog liggen, hoe klein ook, maar gewoon pakken (en dus nog een paar keer iui). Manlief hoeft ook geen medicijnen meer te slikken, die helpen toch geen bal. Het zal waarschijnlijk dus niet retrograde ejaculatie zijn, maar 'gewoon' verminderd vruchtbaar bij hem. Hij heeft gewoon te weinig goede zwemmers en überhaupt weinig zwemmers.
Maandag bellen voor een startgesprek. Ik ben toch blij dat we nu een beter plan hebben, ook al is het geen verrassend plan!

En het balletje is weer gaan rollen. Weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Verwacht er weinig van omdat mijn vorige nod later was en toch wel anders als anders en ik deze maand geen eisprong heb bemerkt. Als een woensdag de nieuwe zondag is zou het kunnen dat ik afgelopen maandag mijn eisprong had en daarom meer slijm. Het was echter geen superhelder slijm. Giswerk deze maand. Misschien is dat deze maand juist een voordeel. We hebben iniedergeval deze valentijnsdag heel goed afgesloten...

MJ jeetje wat verschrikkelijk zo'n lange cyclus snap de frustratie en onzekerheid. En zo vervelend die lange wachttijden. Dan ook nog twee vriendinnen die komen vertellen dat ze zwanger zijn van een tweede is lastig. Je zou het wat mensen die dicht bij je staan kunnen vertellen. Zelf ben ik er best open in en merk dat ik dat wel fijn vindt, maar voor iedereen is dat anders.
Chacha Tnx! Mn lichaam doet deze ronde echt een beetje raar en anders dan de laatste keren. Heb namelijk nog steeds geen buikkrampen en geen bloed. Wel nu al een aantal dagen bruin verlies ene keer ietsje meer als de andere keer. Maar ben nog steeds aan het wachten tot het echt doorzet. Echt zo raar. Als het maandag nog niet is doorgezet ga ik voor de zekerheid toch even een test doen. Hoe is het verder bij jou? Al een smiley?
Ikbendoutzen haha volgens mij doen veel meiden dat hier alles opzoeken. Maar fijn dat je er ook niet zo tegenopkijkt. Ik ga nu proberen lekker veel dingen in te plannen en leuke dingen te doen. Om afleiding te zoeken. Hopelijk kan jij sneller terecht.
Lapjesendraadjes fijn dat er een duidelijk plan ligt nu en hopelijk is het dan gewoon in een keer raak. Jullie zijn ook al erg lang bezig toch? 
Knuffeltjee in ieder geval even een goede afsluiter gehad op Valentijn en wie weet heeft ie een beetje hulp gehad met raakschieten en is het gewoon raak deze ronde. Ik hoop het in ieder geval voor jullie.

Lapjesendraadjes, wel fijn dat er eindelijk duidelijkheid is hé, daar kan je meer mee! Ik duim dat alles goed zal verlopen. Hoe voel je je hierbij?
Knuffeltjeee, toch vreselijk dat een lichaam niet gewoon elke keer hetzelfde doet hé. Het zou alles zoveel gemakkelijker maken. Langs de andere kant is het gewoon spontaan gezellig maken en niet zeker weten of het 'moet' wel een positief iets, zo ligt er toch net iets minder druk op de ketel. Gaat het voor de rest een beetje met je? Door elke teleurstelling wordt het tenslotte toch moeilijker om positief te blijven, merk ik zelf ook! 
Zwindo, dat is idd gek. Heb je voor de rest gekke symptomen? Hier nog steeds geen smiley, zit nu op cd15. Vraag me af of ik hem niet gewoon gemist heb.. Ik blijf sowieso nog aantal dagen verder testen, rond 1 maart doe ik dan een zwangerschapstest en anders neem ik terug contact op met de gynaecoloog en hoop ik asap op te starten met clomid. Met de vorige cyclus had ik ook 'plots' toch een eisprong. Op cd13 een echo waar een follikel te zien was van 16mm, bloedname wees niet op aankomende eisprong maar plots 16 dagen later toch een menstruatie. Dus is die toch ergens in de buurt daar gesprongen. Die onduidelijkheid maakt het gewoon zo lastig! En we schuiven iedere keer maar een maand op, met meer wachten, werkt enorm frustrerend. Gelukkig heb ik een hele lieve man die me hier in steunt en gewoon volgt :'). 

chacha gewoon dubbel. Opzich wil ik komende maanden nergens op hopen maar als dan weer nod voor de deur staat doe je dat automatisch toch. Nouja we wachten het nu ook maar weer af...

Terug
Bovenaan