Lapjesendraadjes, wel fijn dat er eindelijk duidelijkheid is hé, daar kan je meer mee! Ik duim dat alles goed zal verlopen. Hoe voel je je hierbij?
Knuffeltjeee, toch vreselijk dat een lichaam niet gewoon elke keer hetzelfde doet hé. Het zou alles zoveel gemakkelijker maken. Langs de andere kant is het gewoon spontaan gezellig maken en niet zeker weten of het 'moet' wel een positief iets, zo ligt er toch net iets minder druk op de ketel. Gaat het voor de rest een beetje met je? Door elke teleurstelling wordt het tenslotte toch moeilijker om positief te blijven, merk ik zelf ook!
Zwindo, dat is idd gek. Heb je voor de rest gekke symptomen? Hier nog steeds geen smiley, zit nu op cd15. Vraag me af of ik hem niet gewoon gemist heb.. Ik blijf sowieso nog aantal dagen verder testen, rond 1 maart doe ik dan een zwangerschapstest en anders neem ik terug contact op met de gynaecoloog en hoop ik asap op te starten met clomid. Met de vorige cyclus had ik ook 'plots' toch een eisprong. Op cd13 een echo waar een follikel te zien was van 16mm, bloedname wees niet op aankomende eisprong maar plots 16 dagen later toch een menstruatie. Dus is die toch ergens in de buurt daar gesprongen. Die onduidelijkheid maakt het gewoon zo lastig! En we schuiven iedere keer maar een maand op, met meer wachten, werkt enorm frustrerend. Gelukkig heb ik een hele lieve man die me hier in steunt en gewoon volgt :').