Zwindo, je kan inderdaad weinig anders doen dan afwachten. Ik zou zo graag af en toe eens binnen in kunnen kijken, gewoon om te weten wat er daar gebeurd.
Dat is moeilijk te zeggen. Ik heb vorige maand een echo gehad (na curretage) om te zien of al het restweefsel weg was. Ik zat toen op cd13 en er was een follikel te zien van 16mm. Ik heb diezelfde dag een bloedname gehad om hormoonwaarde te controleren voor eisprong en deze waren basaal, dus er zat niet direct een eisprong aan te komen. 16 dagen later is mijn menstruatie doorgekomen, dus is er toch ergens redelijk snel nadien een piek in mijn hormonen geweest waardoor de eisprong heeft plaatsgevonden. Ik weet dus niet of de PCOS misschien ervoor zorgt dat de waarden lang laag blijven maar dan toch plots pieken? De gyn wou het in elk geval even afwachten, omdat ik dus 2 cycli achter elkaar heb gehad van 29 dagen. Kan toeval zijn, maar kan ook zijn dat de PCOS-klachten verminderen dankzij mijn dieet dat ik volg sinds 3 maanden. Ook in spanning afwachten dus!
Zwaantje, heel herkenbaar je gevoel! Wees maar extra lief voor jezelf. Heb jij een regelmatige cyclus?