Ik loop alweer een beetje achter merk ik...
ChaCha, voor de ma en curretage was mijn cycluslengte wisselend en langer, maar een bloedonderzoek op hormonen leverde weinig op. Nu is mijn cyclus wel regelmatig (uitgezonderd de vorige cyclus waarin ik koorts had). Super dat Zwindo en jij een laparoscopie en hsg in één keer kunnen laten doen. Is er bij jou een aanwijsbare reden om dat te laten doen?
Ik heb zelf geen ervaring met de Clearbluetesten, ik gebruik de gevoelige dipsticks van 2besure. Die plak ik mooi onder elkaar en dan is de dikker wordende streep goed op te sporen. Je zou je testen ook eens kunnen openbreken en zo kijken of de streep oploopt?
Zwindo, balen dat je menstruatie is doorgebroken. Ik hoop met je mee dat jullie de ronde voor de operatie optimaal kunnen benutten.

Lapjesendraadjes, geef er een lap op!
Is je ovulatietest vandaag nog positief? En kunnen jullie terecht voor IUI of proberen jullie het deze keer zo?
Vrijdag heb ik mijn nod... toevallig is dat ook de dag waarop ik zou uitgerekend zijn, als alles goed was blijven gaan

. Een positieve test net op die dag zou fantastisch zijn, maar ik durf er niet teveel op hopen. Ik voel me hetzelfde als altijd pre-nod.