Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Lapjesendraadjes, ik duim!! Veel succes ?
ik had deze ochtend eindelijk een knipperende smiley! Hopelijk snel de vaste te zien nu!

zwindo  ja heel goed! Ik doe hetzelfde, mezelf afleiden en vooral niet teveel nadenken dan ga ik malen. Zal ik je laten weten hoe t ging? Ik hoop dus binnen nu en 3 weken aan de beurt te zijn.... 

Lapjesendraadjes wat top dat je nu al positief ovu test! Ik ga heel hard voor jullie hopen. 

Zwaantje wat klote, probeer extra lief voor jezelf te zijn en maar weer volruit kijken. Blijft altijd zo n rotdag! 

Nou de sluizen zijn open hoor. Pff.. vannacht wakker door de buikpijn zelf uiteindelijk ervan over mn nek gegaan. Voel me vandaag echt als een plumpudding. Echt nul energie en in pijn. Als valt de pijn voor mn gevoel nu wel mee ten opzichte van de vorige ronde. Heb nu wel de mindset dat ik deze ronde voordat ik geopereerd wordt alles op alles wil zetten om het met een beetje geluk toch raak te laten zijn. Dus twijfel om ook de clearblue ovulatietesten te halen. 
Zwaantje in maart een jaar bezig ik heb toen wij een jaar bezig waren even iets leuks ingepland om te doen. Gewoon het samen zijn te vieren met elkaa. Voor ons is dit jaar maart ook een klote maand is dan een jaar geleden na de vroege mk. Dus zit even te bekijken of we toch ook iets qua afleiding kunnen doen.
Chacha lastig dan om inderdaad te weten wanneer je je hem hebt gehad. Maar lees nu dat je een knipperende smiley hebt wat fijn! Betekend toch dat je lichaam zelf iets aan het doen is. Hopelijk komt nu snel de vaste smiley.
Lapjesendraadjes wat fijn! Succes en hopelijk is het raak!
Ikbendoutzen wauw wat fijn dat je zo snel terecht kan. Laat zeker even weten hoe het allemaal is gegaan en hoe je het hebt ervaren. Ben ook erg benieuwd hoe je herstel gaat ik heb namelijk 2 weken erna een weekendje weg gepland staan? dacht eind april moet vast goedgekomen, maar komt net aan uit nu.

Zwindo, ik heb nu inderdaad 2 dagen een knipperende smiley! Fijn om te weten dat m'n lichaam toch iets doet. Ik vind het alleen zo moeilijk, zou dit nu echt zijn of zijn het toch m'n hormonen die gek doen door de PCOS? Mijn man en ik maken er in elk geval het beste van en dan zien we wel begin maart of het gewerkt heeft of niet.
Lapjesendraadjes, ik hoop het in elk geval! Zou normaal dan morgen of overmorgen vast moeten worden denk ik dan. Spannend, onze eerste echte kans zonder clomid.

Ik loop alweer een beetje achter merk ik...
ChaCha, voor de ma en curretage was mijn cycluslengte wisselend en langer, maar een bloedonderzoek op hormonen leverde weinig op. Nu is mijn cyclus wel regelmatig (uitgezonderd de vorige cyclus waarin ik koorts had). Super dat Zwindo en jij een laparoscopie en hsg in één keer kunnen laten doen. Is er bij jou een aanwijsbare reden om dat te laten doen?
Ik heb zelf geen ervaring met de Clearbluetesten, ik gebruik de gevoelige dipsticks van 2besure. Die plak ik mooi onder elkaar en dan is de dikker wordende streep goed op te sporen. Je zou je testen ook eens kunnen openbreken en zo kijken of de streep oploopt?
Zwindo, balen dat je menstruatie is doorgebroken. Ik hoop met je mee dat jullie de ronde voor de operatie optimaal kunnen benutten. :)
Lapjesendraadjes, geef er een lap op! ;)
Is je ovulatietest vandaag nog positief? En kunnen jullie terecht voor IUI of proberen jullie het deze keer zo?
Vrijdag heb ik mijn nod... toevallig is dat ook de dag waarop ik zou uitgerekend zijn, als alles goed was blijven gaan :(. Een positieve test net op die dag zou fantastisch zijn, maar ik durf er niet teveel op hopen. Ik voel me hetzelfde als altijd pre-nod. 

Pennylane, de laparoscopie en hsg is niet bij mij hoor! Ik ben enkel aan het afwachten of mijn lichaam zelf een eisprong zal doen of ik hulp nodig heb van clomid ;). Ja, bij clearblue moet je sowieso het stukje waarop je plast verwijderen, dus je ziet altijd goed de streepjes. Het lijkt wel iets feller nu dan de voorbije week, dus ik denk wel dat het goed komt! Ik hoop morgen of overmorgen een vaste smiley te hebben!
Wat erg van je ma en curretage.. Ik heb er jammer genoeg ook ervaring mee. Ik hoop dat je toch snel terug een positieve test in handen zult hebben!

Gisterenmiddag dus weer IUI gehad. Die was erg relaxt. Deze keer geen medicijnen voor de man dus en het resultaat was 0.59 miljoen goede zwemmers. Niet veel, maar het dubbele vergeleken bij de vorige keer.
Nu dus maar afwachten!
En was ik helemaal opgepompt om te beginnen met icsi, gooit de verhuizing weer eens roet in het eten. De opleverdatum is een maand opgeschoven! Dus de start van de behandeling ook. Ik kan wel janken!!! 

Terug
Bovenaan