Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Chacha, sorry ik verwarde je met ikbendoutzen. Op naar de vaste smiley! ☺️
Lapjesendraadjes, een vroegere eisprong en meer goede zwemmers, dat geeft hoop! Wel balen dat die datum voor Icsi opschuift. Lag alles al vast in het ziekenhuis? 

Pennylane, geen probleem hoor, alle verhalen uit elkaar houden is soms moeilijk ;). Ik zit ondertussen op 3 dagen met een knipperende smiley.. Zit nu op cd18, dus wordt een lange cyclus vrees ik.
Lapjesendraadjes, fijn dat het relaxt is kunnen verlopen! Wel jammer van je icsi die opgeschoven is.. Als je je er dan klaar voor voelt en het loopt toch weer anders, echt kut! Wanneer kunnen jullie nu dan verhuizen? Wij zijn ook aan het bouwen, eind maart normaal onze oplevering. Geeft me langs de ene kant ook wel wat afleiding, om alles te beginnen inpakken enzo. 

ChaCha, hoe is het met je smiley? Is ie al gestopt met knipperen?
PennyLane en ChaCha, ik had geen datum met de kliniek afgesproken, anders dan dat t na de verhuizing gaat zijn. Mijn prikinstructie heb ik al in maart. Die blijft gewoon staan. De prognose voor de oplevering van het huis is nu april (was half maart), dus voordat we er dan wonen en ons oude huis ook weer hebben opgeleverd (huurhuis) zal het wel mei worden. Vooral in het oude huis moet nl veel gewit worden, veel houtwerk ook. Ik wil dat nu al wel doen maar mijn partner is tegen want dan heb je overal stof door het schuren, zegt hij. 
Het opruimen en inpakken geeft veel afleiding inderdaad! Maar om nu 2 maanden tussen de dozen te leven, daar zit ik ook niet op te wachten met mijn tiener bonuskids. Het is al niet te ruim in huis.. Maar wel heerlijk om te dromen over een nieuw en energiezuinig huis!!

Lapjesendraadjes, nee hoor, nog steeds aan het knipperen! Ik heb m'n man toch maar naar de action gestuurd, kan ik als ik thuis kom van het werk ook nog eens testen zodat we hem zeker niet missen. Dan zien we wel of die werken bij mij.
Ik snap wel dat het frustrerend is, ook al is het 'maar' een maand wachten. Elke maand uitstellen is een maand teveel als je al zo lang moet wachten om zwanger te geraken. Heb je voor jezelf uitgemaakt dat je pas na je verhuis wil starten met ICSI?

Ja, ik heb die beslissing zelf genomen. Maar nu begint t toch te kriebelen...Maar ik weet nog van de vorige verhuizing dat t leeuwendeel van het werk toch op mijn schouders kwam (manlief ging door zijn rug), dus t is gewoon niet verstandig. En het is maar een maand. Maar ik moet er wel even aan wennen!

Hoi,
Beetje vage vraag misschien, maar ben je in je hoofd ergens me bezig waardoor je jezelf een soort van op slot zet? Niet boos worden dat ik dit schrijf, het komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Wij waren ongeveer 3 maanden bezig om zwanger te worden van onze derde, en dat was nog niet gelukt. Toen vertelde een vriendin dat ze moest verhuizen omdat ze niet mocht blijven wonen waar ze woonde op dat moment. Ze vroeg of wij wilden helpen met verhuizen wanneer ze een huis toegewezen kreeg. Wij wilden wel helpen.
Dit heeft mij zo bezig gehouden dat ik op slot zat zeg maar. 1 maand na de verhuizing was het meteen raak namelijk. We hebben in totaal 18 maanden moeten wachten. Nu 21 weken zwanger.
Hoop voor jullie dat het snel lukt!

Lapjesendraadjes, ja ik snap de keuze volledig! Maar als je je dan verzoend hebt met je traject, wil je er ook gewoon zo snel mogelijk aan beginnen he. De maanden vliegen in elk geval zo om!
deze avond eens een action test geprobeerd, de eerste mislukt want ik kreeg maar een halve controlestreep. Typisch ik ?. De tweede wel gelukt, maar een heel licht streepje te zien. Ik krijg van veel mensen te horen dat je 2x per dag moet testen, maar 2 testen van cb per dag vind ik veel te prijzig. Afwachten wat de cb morgenvroeg zal zeggen! 

Jaukje, ik denk dat je mentale toestand wel het een en ander kan blokkeren hoor, maar bij mij is er ook effectief lichamelijk iets mis. Dus ik denk dat bij mij vooral dat de grote storing is in ons verhaal, want ik ben al 2x snel zwanger geraakt. Maar lief dat je probeert mee te denken!

jaukje,  dat is ook zeker waar,maar er spelen vaak veel meer zaken mee. Of dat veel dames niet vanzelf zwanger kunnen worden en dus in een medisch traject zitten. Of dat je je lichaam juist zo goed kent dst je er niet om heen kunt dat je precies weet en voelt wat je cyclus is. Het blijft gewoon heel lastig om het hele zwanger worden gebeuren los te laten zodat het juist daarom lukt.
Nou, hier een maand die we maar overslaan. Geen idee wat mijn lichaam allemaal aan het doen was maar ik heb er niets aan kunnen ontdekken. Ik was wel gestopt met de teunisbloemoliecapsules. Ook niet echt fit deze maand. Weer een buikvirusje een beetje. Misschien volgende maand een betere maand...

Terug
Bovenaan