Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ikbendoutzen, oh nee hoor, op vlak van ovulatietesten ben ik een snul, dus alle tips zijn welkom ?. Het is de eerste cyclus dat ik ze gebruik, vandaar dus enkel de cb.. ondertussen ben ik ook die van de action aan het gebruiken en ben dan ook van plan om, zoals je zegt volgende maand eerst alleen action en vanaf de streep duidelijker wordt een cb te gebruiken. Maar dan de gewone en niet de geavanceerde denk ik, want die hebben even nodig om je oestrogeenlevel enzo te bepalen. 

ondertussen op dag 5 met een knipperende smiley en nog steeds een lichte streep met de action test. Cd20.. ik word er echt wat gek van, ik weet niet of dit voor mij een goede optie zal blijven ?. 

Als het geen eisprong was heb je het toch maar leuk gehad Knuffeltje! En anders wie weet binnen twee weken fijn nieuws ? heel mooi tekstje trouwens!

Ikbendoutzen waarom moet je wachten tot je ongesteld bent geworden om te bellen voor het maken van een afspraak? Ik sta er precies zo in kijk er niet echt tegenop maar met alle boekjes en dingen doorlezen wel echt zoiets van jeeh leuk dit (not). Enige waar ik op hoop is dat ik gewoon snel en goed heel. Ik heb namelijk een weekendje weg geboekt wat nu dus 2 weken na de operatie valt? had namelijk niet verwacht pas zo laat ingepland te worden. 
Knuffeltje ok nou dat is toch goed nieuws lijkt me. Gebruik je ook ovulatietesten? Ik hoop dat het inderdaad een eisprong was. 
Chacha nog steeds een knipperende smiley. Vervelend die onzekerheid. Ik ben ook een beetje huiverig om de cb testen te gaan gebruiken, maar heb die nog niet eerder gebruikt. We gaan het zien. Hoop in ieder geval dat je nu wel snel een vaste krijgt. 
Hier trouwens ook iets bijzonders ik was aan het lunchen gisteren en omdat ik aan een dieet zit voor mn endometiose kwam het ter sprake en legde ik het een en ander uit. Komt er ineens een collegaatje van achter en tikt mn schouder aan en zegt. Ik ving net op endometiose ze zegt dat heb ik ook gehad en ook in de darm net als ik. Zij heeft al meerdere operaties gehad. Gelukkig had ze daarvoor al kinderen gekregen wat ook weer wat hoop biedt. Maar was zo fijn om er met haar over te praten. 

Zwindo, is het gewoon met de auto? Ik zou zeggen, wacht af hoe je je nadien gaat voelen hé. Kan je nog altijd bekijken of het haalbaar is of niet!
Ondertussen dag 6 met een knipperende smiley hier. Ik heb er niet echt nog hoop op dat ik nog een vaste te zien krijg. Heb voor mezelf uitgemaakt dat ik nog tot zondag ga testen (dan heb ik er 13 cb's doorgedraaid :') ). Dan wacht ik gewoon een weekje af, doe ik ergens begin maart een zwangerschaptest om dat al uit te sluiten en neem ik terug contact op met de gynaecoloog. Ondertussen maken we het vaak genoeg gezellig, moest er dan toch een verdwaald eitje zijn hebben we het misschien toch te pakken ;).

Chacha nee met vliegtuig. Dus hoop dat het allemaal meevalt en ik gewoon kan gaan. En jeetje nog steeds een knipperende smiley. Snap dat je er hoop in begint te verliezen. In ieder geval wel goed gezellig aan het maken wie weet vinden ze dan toch het verdwaalde eitje en is het gewoon raak?

O meiden ik lees nog mee hoor maar heb niet veel te melden, ik begin langzaam zenuwachtig te worden, weet niet wanneer nod is, progesteron was op 11-02 op 27.. goede eisprong maar wanneer, ik lees dat dit bij veel mensen een goede waarde is tussen 5-7 dpo maar dan zou ik al overtijd zijn.. ik word nu dus toch langzaam erg zenuwachtig ?

zwindo bewust niet. Lijkt me een te groot gedoe en ik denk dat ik met mijn slijmtheorie toch al wel een eind kom. Maar iedere dag testen met zon staafje, dan leg je er wel erg veel druk op. Zover ik weet heb ik medisch niets. Ik snap wel dat het voor veel dames hier echt wel nodig is.

zwindo je moet dan bellen omdat zo n operatie cyclusgebonden is, moet voor de eisprong en je mag 100 procent zeker niet zwanger zijn. ( wast maar zo n feest)  mijn arts zei dat t verschilt per persoon maar raadde mij aan ongeveer een week te wachten voor ik weer ga werken, heb fysiek zwaar werk ook met patiënten dus vandaar. We gaan het meemaken   Inmiddels alweer buikpijn en pukkels op mn hoofd,  en constant zo n huilgevoel, dat betekend wss dat ik morgen ongesteld word.... lees overal verhalen ook op betrouwbare sites dat laag progresteron, of korte luteale fase in verband wordt gebracht met grotere kans op miskramen en onvruchtbaarheid? en dan ook nog dat vocht rondom mn eierstokken.... ik hoop maar zo dat er niks raars uit die ok komt. Vandaag weer wezen bloedprikken en gesprek in ziekenhuis gehad over narcose ed.    Chacha ah oke! Nou die ik noemde vind ik dus echt wel heel duidelijk! En zijn ook betaalbaar;) zou het inderdaad ook maar goed gezellig maken;)    Wilkindje wat spannend! Ik ga heeeeel hard voor je hopen.    Mandareintje hoe gaat t met jullie?       

Zwindo, ah, dan kan je sowieso niet annuleren moest het nodig zijn. Sowieso moet je toch even afwachten hoe je erop reageert hé! Wie weet helemaal niks ;).
Knuffeltje, ik snap je helemaal! Ik dacht oké, men cyclus is terug, ik doe gauw 5 dagen een ovu test en dan zien we wel. Echt kak dat ik al op 11 dagen testen zit en nog steeds niets gevonden heb. Ik heb voor mezelf dan ook uitgemaakt dat ik nog t.e.m. zondag ga testen. Is er niks, test ik de eerste week van maart met een zwangerschapstest. is die negatief, bel ik naar m'n gynaecoloog om de verdere stappen te berekenen want ik heb geen zin in weer cylcussen die oplopen tot +100 dagen.
Wilkindje, oh wat spannend!! Ik duim!! Voel je iets?
Ikbendoutzen, ik hoop echt dat de operatie duidelijkheid schept voor jou, en dan liefst het meest positieve nieuws dat je kan krijgen. Het onwetende is nog het lastigste van al!

Terug
Bovenaan