Ikbendoutzen, oh nee hoor, op vlak van ovulatietesten ben ik een snul, dus alle tips zijn welkom ?. Het is de eerste cyclus dat ik ze gebruik, vandaar dus enkel de cb.. ondertussen ben ik ook die van de action aan het gebruiken en ben dan ook van plan om, zoals je zegt volgende maand eerst alleen action en vanaf de streep duidelijker wordt een cb te gebruiken. Maar dan de gewone en niet de geavanceerde denk ik, want die hebben even nodig om je oestrogeenlevel enzo te bepalen.
ondertussen op dag 5 met een knipperende smiley en nog steeds een lichte streep met de action test. Cd20.. ik word er echt wat gek van, ik weet niet of dit voor mij een goede optie zal blijven ?.
Als het geen eisprong was heb je het toch maar leuk gehad Knuffeltje! En anders wie weet binnen twee weken fijn nieuws ? heel mooi tekstje trouwens!
ondertussen op dag 5 met een knipperende smiley en nog steeds een lichte streep met de action test. Cd20.. ik word er echt wat gek van, ik weet niet of dit voor mij een goede optie zal blijven ?.
Als het geen eisprong was heb je het toch maar leuk gehad Knuffeltje! En anders wie weet binnen twee weken fijn nieuws ? heel mooi tekstje trouwens!