Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Oh WilKindje, wat leukkkk, gefeliciteerd!!!
Zwindo Het is ieders recht om een naam te kiezen die zij mooi vinden. Ik stel me dan altijd voor dat een vriendin mij een naam zou afraden omdat zij die naam al had gekozen. Dat zou ik echt niet pikken. Ik zou het als een compliment opnemen, dan hebben jullie allebei een goede smaak! 

Wauw wat fantastisch WilKindje! Snap de spanning en onzekerheid. Ik ga er gewoon vanuit dat het nu goed zit en je een hele mooie zwangerschap hebt. 
Ikbendoutzen indd raar hè dat het zo verschillend is. 
Meiden bedankt voor jullie reactie.Hier ook wel veel om me heen gehad die zwanger zijn (geweest), maar tot nu toen inderdaad nog niet die namen die wij in gedachten hebben gekozen. Elke keer wel spannend om af te wachten merk ik. En nu komt het wel dichtbij. Ik zou trouwens niet vragen naar haar namen maar vertellen welke wij al in ons hoofd hebben zitten. En dat als ze dit kiest dat prima is maar dat onze kids dan dezelfde naam zullen hebben. En er dan hopelijk samen om lachen. Dus het is niet zo dat ik haar dingen wil afraden of iets maar meer aan haar de keuze wil laten en dat ze onze keuze wert. Voor nu laat ik het gewoon even voor wat het is mocht het ter sprake komen dan kan ik er altijd iets over zeggen. 

[quote quote=10295372]OMG!!! Ik kan het haast niet geloven zo snel na mk heeel blij maar heeel bang, gaat het nu dan wel goed, mag ik dit kindje wel houden, maar voor nu ben ik gewoon weer zwanger!! https://www.mupload.nl/img/wojm1buu9ynt.jpeg[/quote]

Het is je zo onwijs gegund! Gefeliciteerd!! ?

Ik heb nog een paar dagen met die ene post in mijn hoofd rondgelopen. Een dame die het goed bedoelde maar wel al binnen denk ik, no time 3 kinderen had. En het dus hier wel even dacht te komen vertellen.
Dat maakte hier wel wat los. En dan bedenk ik hoe fijn het hier is, in een heel klein hoekje van het internet. Ik ben echt onwijs slecht in onthouden maar bij iedereen verstrijkt de tijd zonder resultaat. En dat schept merk ik toch een band. Je kent de anderen niet, iedereen woont denk ik verspreid door het land en dan ook nog België. (Zijn er trouwens ook sites met .be of niet?). Het is hier anoniem en toch heel intiem en betrokken. Wilde dat toch eens zeggen dat ik dat toch wel heel fijn vind. En het is mooi als er dames na maanden eindelijk dit hoekje niet meer nodig hebben omdat ze eindelijk zwanger zijn. Samen zijn we er neem ik aan voor elkaar. Dus. Dat wilde ik maar gezegd hebben...

Wilkindje, wat prachtig nieuws! Het is jullie zo erg gegund, ik hoop dat je kunt gaan genieten, liefs! 

Knuffeltje  ik sluit me daarbij aan echt heel fijn om hier met zn allen te kunnen praten en het hart te kunnen luchten 

Hier, na 5 dagen na eisprong, ongesteld. Dat wist ik gisteren al want ik heb de hele dag lopen huilen om vanalles, dan weet ik wel hoever het is.  Kut, maar omdat mijn cyclus werd gemonitord ook wel "fijn" dat ze nu ook letterlijk zien hoe kort die luteale fase telkens bij mij is, veel te kort, geen kans. Maandag bellen voor mn operatiedatum dus. 

Bedankt voor alle lieve berichten ? zo onwerkelijk nog, ik gun het jullie ook allemaal zo erg!! ❤️

ja 3 testen, ik dacht 1 kan fals positief zijn 2 misschien maar 3 niet ? en mijn man vind digitale fijner te lezen ?

Terug
Bovenaan