Pff lastig is dat dan he? Denk toch dat zoiets ook slecht gaat vallen als je dat zou vragen. Waarschijnlijk zitten zij ook al jaren met een bepaalde naam in het hoofd. En wie weet toch weer een heel andere naam dan je had gedacht. En soms kan je een naam in gedachten hebben, wordt het ook weer anders. Ik bleek geheel onverwachts een meisje te zijn, die zich ook plotseling aandiende een paar maanden te vroeg dus bij mijn ouders paniek al om. Geen Tim? Uhm, nee het is een meisje... Toen ben ik vernoemd naar een verpleegster, haha. Terwijl mijn moeder vanuit haar ziekenhuisbed toch een hele andere naam in gedachten had. Al waren ze er al snel over eens dat ik een prachtige, niet vaak gehoorde engelse naam heb. Tenminste, ik hoor m nog steeds niet vaak. Tegenwoordig zijn de meest moderne namen in zoals Jax en dergelijke. Mooi, maar straks zijn dat de nieuwe Sanne of Sem. Maar dat moet ieder voor zich weten. Stiekem hebben wij voor een meisje ook een enorme hipsternaam, waarbij ik toch weer ga twijfelen... Eev, roepnaam Eefje. Omdat Eef zo hard klinkt en alles met een v en een z helemaal in is. Maar dat zien we wel mocht het ooit een meisje uberhaupt worden...