Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Wilkindje wat spannend! Hoe lang ga je wachten met testen??
Knuffeltjee als je lichaam dat duidelijk aangeeft is dat inderdaad ook gewoon prima. Was een hele poos geleden een keer iemand in een van de topics die aangaf dat onderzoeken uitwezen dat mensen die met ovu testen zwanger probeerde te worden een hoger slagingspercentage hadden of iets in die trant, maar dan moeten ze wel goed werken. 
Ikbendoutzen wat grappig dat het bij jou zo gaat. Ik werd opgebeld en eerst mogelijke plek was dus pas half april niets rekening houdend met mn cyclus. ? hopelijk kan je snel terecht voor de operatie. 
Chacha inderdaad kan het helaas niet zomaar annuleren. Maarja we zien het wel. En anders gewoon rustig aan en niet stappen.
Trouwens even een ander vraagje. Een goede vriendin van mij is nu zwanger. Nou hebben mn man en ik al jaren geleden spontaan de namen voor onze kids in gekozen. Nu heb ik ergens een beetje de angst dat ze die misschien kiest. Is het raar als ik ernaar vraag of aangeef bij haar dat wij al namen hebben? Ergens voelt het stom want ik ben nog niet zwanger en zit er volgens mij ook nog niet echt snel aan te komen. Maar wat zouden jullie doen?
Oja deze ronde haal ik alles uit de kast en gooi al mn nuchterheid over alternatieve genezing etc. De deur uit en geef alles de kans. Ik heb daarom een fertiliteitsmassage ingepland wat ook voor ontspanning moet zorgen (altijd goed). Heb mn fertily cup en ga de cb ovu testen eens een kans geven. En als dat niet heeft geholpen wordt het gewoon aftellen tot de operatiedatum.

Chacha dankje! 

Zwindo dat is wel echt raar dat het zo verschillend is! 
Ik zou zelf niet gaan vragen naar namen bij mijn vriendinnen, vind dat echt hun keuze. En de kans is zo klein, stel dat ze wel net die naam kiezen zegt dat niet dat jij die niet meer kunt gebruiken. Persoonlijk, dat vind ik echt te ver gaan, maar jij kent je vriendschap beter en weet vast zelf wat t beste is;)

Pff lastig is dat dan he? Denk toch dat zoiets ook slecht gaat vallen als je dat zou vragen. Waarschijnlijk zitten zij ook al jaren met een bepaalde naam in het hoofd. En wie weet toch weer een heel andere naam dan je had gedacht. En soms kan je een naam in gedachten hebben, wordt het ook weer anders. Ik bleek geheel onverwachts een meisje te zijn, die zich ook plotseling aandiende een paar maanden te vroeg dus bij mijn ouders paniek al om. Geen Tim? Uhm, nee het is een meisje... Toen ben ik vernoemd naar een verpleegster, haha. Terwijl mijn moeder vanuit haar ziekenhuisbed toch een hele andere naam in gedachten had. Al waren ze er al snel over eens dat ik een prachtige, niet vaak gehoorde engelse naam heb. Tenminste, ik hoor m nog steeds niet vaak. Tegenwoordig zijn de meest moderne namen in zoals Jax en dergelijke. Mooi, maar straks zijn dat de nieuwe Sanne of Sem. Maar dat moet ieder voor zich weten. Stiekem hebben wij voor een meisje ook een enorme hipsternaam, waarbij ik toch weer ga twijfelen... Eev, roepnaam Eefje. Omdat Eef zo hard klinkt en alles met een v en een z helemaal in is. Maar dat zien we wel mocht het ooit een meisje uberhaupt worden...

OMG!!! Ik kan het haast niet geloven zo snel na mk ? heeel blij maar heeel bang, gaat het nu dan wel goed, mag ik dit kindje wel houden, maar voor nu ben ik gewoon weer zwanger!! ?
https://www.mupload.nl/img/wojm1buu9ynt.jpeg

Oh Wilkindje wat leuk!! Van harte gefeliciteerd! Ik duim dat alles goed gaat deze keer!
Zwindo, ik snap je gevoel wel hoor, had er ook elke keer schrik voor! Maar tot nu toe al heel veel baby's in de omgeving geboren, nog niemand met dezelfde naam. Ik zou het proberen los te laten.. Maar ik snap je gevoel echt 100%! 
ik heb nog steeds een knipperende smiley, borsten die op knappen staan, krampen ?. Ik weet niet wat er allemaal gaande is in m'n lichaam! 

Proficiat WilKindje! Fijn dat het snel weer raak is. Genieten!
Hier gaat het minder goed, ben gisteren 2x in tranen uitgebarsten. 1e x was op het werk. Ik werd ongesteld, net op de uitgerekende dag van de mk dus, en dan kwam een collega nog eens met het idee om een product te lanceren in het thema van een babyborrel: met een geboortekaartje en doopsuiker uitdelen (< woon in België)... Die kwam echt niet goed binnen. Ik heb me even moeten afzonderen om te huilen. ? 's Avonds heb ik dan mijn hart gelucht bij een vriendin en daar waren de tranen weer, op restaurant dan nog. Baal er echt van dat ik zo snel vol schiet de laatste tijd.

Terug
Bovenaan