Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

@Wilkindje wauw, wat fijn dat het zo snel weer raak is! Gefeliciteerd en ik duim voor een plakker! Ik hoop dat je nu wel kan gaan genieten van een fijne zwangerschap.
@ikbendoutzen Wat vervelend dat je LF zo kort is! Die van mij is ook aan de korte kant, maar zit nog wel aan de 'goede' kant (10/11 dpo). Ik hoop dat je operatie snel plaatsvindt en helpt in dit hele proces. 
Ik begin in de aankomende dagen weer met ovulatietesten, verwacht mijn eisprong rond 3 maart. Ik hoop zo dat het lukt zodat ik de afspraak met de huisarts kan afzeggen, mja geduld (natuurlijk!). Voor alle andere dames ook weer succes met alles deze ronde!

Ikbendoutzen, superjammer! Zeker zo snel na je eisprong.. dikke knuffel!
zwaantje, geduld is gemakkelijker gezegd dan gedaan he! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje ? liever gisteren dan morgen zwanger!
Knuffeltje, helemaal waar wat je zegt! Ik heb hier zoveel steun aan. Er zijn wel een paar fora .be, maar niet zo actief of aansluitend bij de situaties zoals hier. Ik voel me hier beter dan op de andere fora! Jullie zijn stuk voor stuk zo'n lieve dames. 

knuffeltje, zwaantje, chacha,  bedankt voor jullie lieve woorden. Dat zijn toch dingen die ik niet met anderen deel (aleen mn man) maar het is toch altijd weer zo n  shitmoment dat je denkt, oja tuurlijk en ook echt na 5 dagen weer, dat ik dan denk als er al een bevruchting is geweest dan heeft ie ook geen kans gehad, voelt kansloos. Nu maar proberen weer positief te denken, wellicht is het een laatste keer menstruatie....   Zwaantje ik hoop ontzettend voor je dat het deze ronde lukt!

ikbendoutzen, ik duim dat je operatie het gewenste effect heeft!
ik zit ondertussen op dag 7 met een knipperende smiley en cd23 ?. Ik heb wel het gevoel dat er ofwel een eisprong geweest is ofwel een gaat komen in het kort, heb echt buikpijn zoals ik had met de clomid. We maken het vaak genoeg gezellig en dan zien we wel binnen 2 weken wat het geworden is!

Zwindo, goed idee om t zo te testen bij je vriendin!
Knuffeltjeeeee, heel mooi gesproken! Ik vind dit ook een heel fijn hoekje om te 'hangen'. Een plaats waar je veilig je verhaal kunt doen, waar we elkaar begrijpen.
Ikbendoutzen ☹ wat onwijs rot! 'Fijn' dat ze nu eens hebben meegekeken, ik hoop dat je snel de ingreep krijgt en dat t gaat helpen! 

Oh ja hoor, hij heeft t gezegd....
Ik heb sinds 2 dagen last van pijnlijke borsten en constipatie en dat vertelde ik gisteren tegen mijn partner. Hij vroeg wat t zou kunnen betekenen. Dus ik begon mijn nuchtere riedel: die borsten kan van alles betekenen, dus ik zie wel blablabla. Zegt hij, ik denk dat je het wat meer los moet laten. Dusssssss ??
Maar goed, die constipatie heb ik nog nooit gehad voor mijn menstruatie. Dus dan ga ik toch hopen (terwijl ik altijd zo hard moet lachen om sommige vragen op t forum over voortekenen). 7 dagen na inseminatie nu, dus nog een weekje wachten en dan weet ik welke kant t kwartje op valt.

Lapjesendraadjes, alsof we zelf niet beseffen hoeveel we er mee bezig zijn.. moest het een knopje zijn dat we kunnen afzetten, zouden we dit maar al te graag doen! Het kan idd zomaar een symptoom zijn, maar ik snap je terughoudendheid. Dat de week maar snel voorbij gaat en dan een mooie positieve test toegewenst!
ik ben ff geschrokken! Ik keek even terug op de test van de action van gisterenavond, het lijntje is plots heel fel geworden! Nog niet even duidelijk als de controlestreep, maar er toch niet ver vanaf. Gelukkig hebben we het nog gezellig gemaakt! Vanavond ga ik ook even m'n beste verleidingstrucjes boven halen ?. Wel een lange cyclus dan, maar goed, het is er een! 

Terug
Bovenaan