Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ik ben iets minder fel geweest richting hem dan richting die dame van deze week hihihi. Ik zou willen dat ik t gevoel zou kunnen uitschakelen.
Yeah ChaCha, maak er een ? van! Dan kan het nu echt niet lang meer duren!

Lapjesendraadjes spannende tijd voor jou zeg! Ik ga heel hard hopen!  En logisch dat je het niet los kunt laten, zoiets is altijd makkelijk gezegd maar als je erin zit voelt dat niet zo! Das nou het mooie verschil tussen je verstand en je gevoel....    Chacha fijn dat je test positief is,  geen moeite mee om het "op commando" te moeten doen? Wij hebben daar wel wat moeite mee maar uiteindelijk is het natuurlijk geen straf.   

Over een dikke 2 weekjes laparoscopie+hsg gepland!  

Lapjesendraadjes, snap ik volledig. Soms nemen die ff de bovenhand ;).
Ikbendoutzen, dat valt eigenlijk nogal goed mee! Mijn man heeft er wat meer last van als ik. We doen het sowieso wel regelmatig, dus op zich veranderd er niet zoveel. Vooral het besef van 'nu kan het wel raak zijn' is voor mijn man wat lastiger. Maar genoeg afleiding geven en dan werkt het wel ;).
Deze ochtend was de cb ook positief, eindelijk een vaste smiley na 7 dagen knipperend. We hebben dus een kans deze maand! NOD verschuift naar 9 maart. Nu spannende 2 weken tegemoet :').

O dames, hier ook weer de wachtweek pff...
Na een week carnaval van mijn epilepsie alles rustig. Nergens last van. Ik gok dat ik het tussen komende woensdag en zondag weer wordt... Zo'n week is altijd de ergste. Je probeert nergens op te hopen maar automatisch doe je dat toch.

Ik wilde dit toch even met jullie delen.. heeft mijn vent dit weekend toch een nachtmerrie gehad dat hij onvruchtbaar zou zijn! Dit vertelde hij gisteravond in bed. Ik werd er een beetje verdrietig over (hij kan er niets aan doen), maar ik ben ook blij dat hij eindelijk emotie laat zien over ons traject, t heeft even geduurd maar t komt er eindelijk uit. Hij zegt dat hij heel graag nog een kindje wil en dat daar die boze droom van komt, maar poe hé. En dan merk je weer eens wat een taboe er rondom mannelijke vruchtbaarheid is! Misschien heeft hij deze week ook wel extra spanning, want ik voel mij vooral s avonds opgeblazen en misselijk (had ik vorige maand ook) en zegt hij tegen mij wel lekker probeer je op iets anders te concentreren, maar heeft hij t eigenlijk tegen zichzelf!

Herkenbaar, heeft mijn vent ook. Diep vanbinnen is hij ook als de dood dat er bij hem wat mis is. Zegt er ook vaak niets over, maar doet soms ook uitspraken als, wat zou het fijn zijn om dat en dat later met ons kleintje te kunnen doen. Mannen doen wel stoer maar er gaat meer in ze om dat ze werkelijk durven te zeggen.

Zo even weer een paar dagen offline geweest. Heb de laatste tijd en nul energie en voel me echt een soort van emotieloos/gedraind. Gewoon echt even een dip te pakken. Zoals al gezegd zo fijn om hier gewoon af en toe even lekker te luchten.
Knuffeltje hopelijk is deze wachtweek snel voorbij.
Chacha jeeeh eindelijk de vaste smiley wat fijn! Hopelijk gaan voor jou deze wachtweken nu ook lekker snel voorbij en heb je gelijk een mooie duidelijke streep te pakken.
Ikbendoutzen wat fijn dat je over 2 weken al terecht kan. Ik zou willen dat ik zo snel terecht kon. Blegh wachten ben ik echt zat zeg.
Lapjesendraadjes zo herkenbaar wat je zegt. Qua tonen van emotie is het voor mannen soms echt lastig. Bij mijn man is ondertussen wel bewezen dat er niets mis is. Maar in die weken van onzekerheid en het niet weten was hij wat kortaf en herhaalde hij steeds dat het wel goed zou zitten. Puur om het ook voor hem goed te praten volgens mij. 

Terug
Bovenaan