Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Zwindo  wat klote dat je even in ern dip zit! Schrijf het van je af, je moet ook nog best lang wachten tot je ok he?! Ik snap erg goed dat elke maand te lang duurt! Ik ken het gevoel, dikke knuffel! 

Hier vandaag mn progresteron waarde uitslag gehad, 12,      5 dagen na ovu, is veel te laag! Meer mensen die bekend zijn met lage progresteron waardes?  Ik heb dus enorme last van opvliegers en dan met name snachts?

Bij mijn vent is er daadwerkelijk wat mis, is verminderd vruchtbaar, maar daar vond ik m aardig nuchter onder. En dan nu, 8 maanden later, komt t er pas uit. Bizar he. Maar ook wel fijn, want ik kan het weer eens naar hem uitspreken dat ik hem niets verwijt.

Vriendlief zag vandaag tijdens ambulance UK voor het eerst een bevalling op tv. Totale shock, haha. Wat kleinzerig zijn ze dan. Vriendlief: alsof iemand je geliefde speelgoedtreintjes sloopt! Hij zat met open mond te kijken wat wij vrouwen op zon moment moeten doorstaan. En hoe is dat bij jullie mannen? ? 

Die van mij is bij 2 bevallingen aanwezig geweest en heeft er nog nooit over gesproken. Behalve dat hij er bovenop stond toen er gehecht moest worden. Stoere mannenpraat vind ik dat haha. Ik wil er verder ook niets over weten, omdat t zijn ex is en ik helemaal klaar met haar ben gezien haar gedrag richting haar kinderen en de pijn die zij aanricht. Hij is vooral bang dat ik op zijn ex ga lijken, geloof ik. Die had hele zware zwangerschappen (zwaar misselijk van alles) en aangezien ik de laatste dagen een opgeblazen gevoel heb en 's ochtends en 's avonds misselijk ben (en in de laatste wachtweek zit) triggert dit hem.
Anyway, hij kan al niet kijken als de inseminatie is, maar heeft mij belooft er voor mij te zijn tijdens de bevalling. We gaan t zien!
Hij kijkt in ieder geval niet naar One Born Every Minute, terwijl ik dat echt interessant vind! 

Ikbendoutzen thanks! Soms heb je van die dagen dat het gewoon even wat minder is allemaal. Ben inderdaad het wachten behoorlijk zat. Gewoon 2e week april pas ingepland duurt zoooo lang. Ik heb nu dit weekend een fertiliteitsmassage ingepland. Dit schijnt ook heel ontspannend te zijn en daar ben ik wel even aan toe. Deze ronde haal ik echt alles uit de kast. Lukt het niet dan geef ik me helemaal over aan de kijkoperatie.
Lapjesendraadjes dat is ook zo, wel fijn dat hij het nu een keer heeft geuit. Hier is het omgedraaide wereld want ik ben het probleem. Ik voel me er soms best schuldig over ook omdat ik wilde wachten tot ik een goede baan had en we getrouwd waren. Dat trouwen was ook meer omdat ik het risico niet wilde lopen ongesteld te zijn op de trouwerij omdat ik dan echt verga van de pijn. Nu alweer 1,5 jaar verder. En toch spijt dat we niet eerder zijn begonnen. Die 30 begint ook steeds dichterbij te raken en hoewel ik daar nooit echt moeite mee had begint dat nu steeds meer te knagen.
Knuffeltje hier een man waarmee we samenlopen te grappen over bevallen en luiers en wel blijven staan en niet hoeven overgeven. Haha ben echt heel erg benieuwd hoe het straks echt zal zijn. Ik denk dat hij er uiteindelijk wel echt zn mannetje staat, maar dat luiers nog een uitdaging gaan worden ?

Zwindo, jammer dat je je zo slecht voelt! Ik snap het helemaal dat het lange wachten je enorm frustreert. Dikke knuffel en wie weet deze maand met je massage enzo gewoon een succes ;)
Lapjesendraadjes, fijn dat je man eindelijk over z'n gevoelens praat! Daar kan je tenminste iets mee hé! Bij de mijne is het op dit moment even moeilijk. Hij kan niet echt vertellen wat er scheelt, maar het 'moeten' gezellig maken begint z'n tol te eisen. Ik probeer het zo fijn mogelijk te maken en niet echt dwingend, maar blijkbaar is er toch iets dat hem triggert. We zullen zien of het genoeg was deze maand.
Knuffeltje, als ik zie hoe mijn man omgaat met de kindjes in onze omgeving krijg ik het helemaal warm en gaan m'n eierstokken nog meer klapperen :'). Hij is zo zorgzaam en lief! Over de bevalling weet hij liefst zo weinig mogelijk, dan kan hij al niet op voorhand panikeren (zegt hij zelf). Ook pampers is spannend, overlaatst heeft hij z'n eerste pipipamper ververst :'). De kakapampers zullen voor mama zijn zegt hij altijd. We zullen het moeten afwachten, maar ik kijk er zoooo naar uit!
Ik ben officieel m'n wachtweken ingegaan, ik word nu al gek :'). Ik weet ook niet goed wat te doen als ik toch ongesteld word.. Mijn 3 spontane cyclussen waren als volgt: 24 dagen in januari, 29 dagen in februari en nu in maart 38-40 dagen (afhankelijk van wanneer ik ongesteld ga worden). Ik denk dat ik sowieso wel even ga overleggen met de gynaecoloog, want bij lange cyclussen moest ik ook terug aan de clomid.. Ik hoop snel duidelijkheid te hebben! Ik ben er deze maand ook zo fel mee bezig.. 

Wachten doet lang pff... 
30-1 laatste nod, dus dan staat nieuwe nod op zondag. Aan het einde van de dag snel moe, maar nog nergens last van. En natuurlijk toch weer hopen... Zag op facebook een foto van een meisje waar ik op kraamvisite ben geweest. Staat nu al blokken te stapelen. Zoiets doet haast fysiek pijn. Wij hadden nu ook al ouders kunnen zijn...
Ik ga duimen voor de andere dames deze maand die ook nog moeten wachten. Duurt te lang...

Chacha tnx soms heb je er gewoon van die dagen tussen zitten. Je cyclus lijkt nu wel weer op te lopen, dat is wel balen. Hopelijk komt de gynaecoloog met een goed plan wat je nu verder kan doen. Maar ik hoop natuurlijk dat het plan niet nodig is en je deze ronde gewoon zwanger bent. Hopelijk gaan deze twee wachtweken snel voorbij. Ik heb trouwens de clearblue testen in huis en had vanmorgen mn eerste test gedaan nog een leeg cirkeltje, maar wel al een lijn zichtbaar. Nu kijken wanneer de smileys komen. Ben heel erg benieuwd. 
Knuffeltjee nog even volhouden je bent er bijna. Die laatste dagen zijn altijd het ergst (vindt ik zelf). Hopelijk zondag een positieve test in handen! Ik kreeg vandaag een appje met foto's van allemaal echo's van een vriendin (poging 1 gelijk raak en mij dus ingehaald). Die zit nu bijna halverwege en begint de baby nu te voelen. Ik ben echt heel blij voor haar maar jezus wat doet het tegelijkertijd ook veel pijn. Dus zo herkenbaar wat je zegt, want hier had die kleine er eigenlijk ook al moeten zijn, maar dat mocht helaas niet zo zijn.

Terug
Bovenaan