Zwindo, jammer dat je je zo slecht voelt! Ik snap het helemaal dat het lange wachten je enorm frustreert. Dikke knuffel en wie weet deze maand met je massage enzo gewoon een succes 😉.
Lapjesendraadjes, fijn dat je man eindelijk over z'n gevoelens praat! Daar kan je tenminste iets mee hé! Bij de mijne is het op dit moment even moeilijk. Hij kan niet echt vertellen wat er scheelt, maar het 'moeten' gezellig maken begint z'n tol te eisen. Ik probeer het zo fijn mogelijk te maken en niet echt dwingend, maar blijkbaar is er toch iets dat hem triggert. We zullen zien of het genoeg was deze maand.
Knuffeltje, als ik zie hoe mijn man omgaat met de kindjes in onze omgeving krijg ik het helemaal warm en gaan m'n eierstokken nog meer klapperen :'). Hij is zo zorgzaam en lief! Over de bevalling weet hij liefst zo weinig mogelijk, dan kan hij al niet op voorhand panikeren (zegt hij zelf). Ook pampers is spannend, overlaatst heeft hij z'n eerste pipipamper ververst :'). De kakapampers zullen voor mama zijn zegt hij altijd. We zullen het moeten afwachten, maar ik kijk er zoooo naar uit!
Ik ben officieel m'n wachtweken ingegaan, ik word nu al gek :'). Ik weet ook niet goed wat te doen als ik toch ongesteld word.. Mijn 3 spontane cyclussen waren als volgt: 24 dagen in januari, 29 dagen in februari en nu in maart 38-40 dagen (afhankelijk van wanneer ik ongesteld ga worden). Ik denk dat ik sowieso wel even ga overleggen met de gynaecoloog, want bij lange cyclussen moest ik ook terug aan de clomid.. Ik hoop snel duidelijkheid te hebben! Ik ben er deze maand ook zo fel mee bezig..