Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Lapjesendraadjes echt hè! Moest hem hier even delen. Ik was gelijk weer wat vrolijker omdat ik er zo om moest lachen.
Vanmorgen gewoon al een knipperende smiley! Had het eigenlijk pas van het weekend verwacht. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik een vaste smiley heb. Spannend. Deze dagen nu extra gezellig maken. Heb het ook tegen mn man verteld en die zei gelijk let's go! Kom maar lekker eerder naar huis hahaha. 

Knuffeltje, wat je zegt is zo herkenbaar.. Je zoekt overal iets achter hé? Ik ben nu halverwege de eerste week na m'n eisprong en merk dat ik al naar allerlei symptomen op zoek ben, terwijl ik goed genoeg weet dat dit helemaal nog niet kan. Het is zo'n obsessie geworden deze maand.. Ik vind het spontaan proberen moeilijker dan met clomid, dan kon ik het veel beter loslaten.
Zwindo, ja hij loopt wel op, ga richting de 40 dagen nu. Gelukkig heb ik een heel betrokken gynaecologe, ik kan haar altijd bellen indien nodig ;). Wat leuk dat je al een knipperende smiley hebt! Hopelijk snel een vaste. Goed dat je man mee gaat in het verhaal, lekker gezellig maken nu ;). Veel succes!!

Haha dat plaatje, goed gevonden!
Hier weinig te melden. Zit rond de eisprong, volgens de app al gehad, maar kan ook nog één van deze dagen zijn, aan mijn lichaam te merken. Maar zal in elk geval deze week plaatsvinden. Dus we maken het al de hele week gezellig, dus weer lekker twee lange weken wachten. 

Afspraak met de huisarts nog niet gemaakt ivm veel drukte van het werk. Wacht nu deze poging even af en mocht het weer niet gelukt zijn zitten we ook echt al op anderhalf jaar en ga ik echt bellen en vragen om een doorverwijzing. 

Pom pom pom la la la, zondag is het 14 dagen geleden dat ik iui4 heb gehad. Ik mag maandag pas testen, maar mijn lf is 12 dagen. Als mijn temperatuur hoog blijft ga ik zaterdag testen denk ik. Hij is nu niet superhoog ofzo en mij borsten knallen ook niet zo hard.
Ik voel mij vandaag gewoon prima en opgewekt! Niet zenuwachtig of gespannen. Ik heb meer zoiets van laat maar komen, ik zie het wel. Als mijn temperatuur morgen gestegen is, dan zal dat misschien anders voelen, maar tot nu toe ben ik relaxt!

Terug
Bovenaan