Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

[quote quote=10169434]Zelfde bootje hier. Ronde 6 kan morgen afgestreept worden denk ik. Voel de menstruatie aankomen. Ik vraag me vooral af “shit straks hebben we te lang gewacht”. En “ik ben de laatste van iedereen”. Ik vind het loslaten advies vreselijk irritant. Als je bijna 35 bent en niet strandaard elke week 2x seks hebt kun je niet zomaar “het loslaten”. Wij zijn de 3x per week fase al een tijdje voorbij na 10 jaar relatie. Dus zomaarl “loslaten” zit er niet bij. We hebben geen andere keus dan het vooral rond de ovulatie te doen. En ja, anderen hebben het misschien zwaarder. Maar dat betekend niet dat wij geen recht hebben op onze gevoelens hoor![/quote]
En kan ik je feliciteren? Volgens mij is het raak he? (lees ik op een ander forum :D

loethe nee zit momenteel op dag 54 en nog niets te zien of te voelen. Wacht al vanaf 28 december..  dat is al zo lang. Wil vrijdag weer eens testen. Heb al aardig wat testen gekocht en steeds witter dan wit. 
Vorige  zwangerschap teste ik ook pas laat positief. Maar hoeveel  later weet ik ook niet meer.  Was toen gelijk zwanger na stoppen van de pil.

[quote quote=10170544] Hi, nee je bent zeker niet de enige. Wat goed dat je al naar de HA bent geweest. En er is een medische oorzaak of is het gewoon pech? Ook in mijn omgeving lijkt iedereen met het grootste gemak zwanger te worden. Ik voel me vaak ook niet begrepen, zij hebben makkelijk praten met het advies ‘laat het los’ of ‘je bent er ook teveel mee bezig.’ Hoop voor je dat het deze ronde raak is![/quote]

Nee hoor het zijn gewoon standaard testjes zoals een uitstrijkje en een soa test maar dit was allemaal okee en niks afwijkends. Heb overigens al 4 jaar dezelfde vriend, maar toch wil je alles het liefste gelijk uitsluiten... het is me wat allemaal he. Die reacties ja het is me wat maar loslaten is wel echt heel fijn hoor heb dit ook een maand gedaan.
[quote quote=10170688]ElsieJoy ik duim voor je! Wat een onzekerheid.. Hoop dat ze je snel meer kunnen vertellen. Kriebelbeestje nog steeds niet ongesteld? Ook geen positieve test (lees nog wel eens dat iemand hier dan toch positief test na langere tijd als de rode duivels uitblijven!)? Taaraa heeeeel herkenbare gedachten.. hier ook allemaal voorbijgekomen. Al weet ik dat het ‘pas’ ronde 7 is. In augustus spiraal verwijderd. Wel meteen mooie cyclus, maar het lukt ook gewoon niet altijd om op het ‘goede’ moment seks te hebben. Hoe doen jullie dat?[/quote]

In het begin vond ik dit verschrikkelijk lastig, het word een moeten en het “plezier” gaat er dan wel van af. Meestal kijk ik wanneer de ovulatie plaats vind en dan om de dag “oefenen.”

Nou vandaag eindelijk na 62 dagen ongesteld geworden. Dus eigenlijk pas ronde 3 maar al 10 maanden bezig. 
Ga toch alvast een afspraak maken bij de HA. 

ElsieJoy sterkte gewenst voor dinsdag! Ik gun je dat het allemaal goed en pijnloos verloopt! 
Hier inmiddels cd8. Ben vandaag begonnen met ov test. Wil dit vol gaan houden tot ik zeker weet dat mn temp definitief gestegen is. Dan weet ik dus wanneer mn ei ongeveer geweest is. Maar nu een vraag waar ik niet uit kom. Gaan we om de dag klussen of sparen we het 4/5 dagen op en gaan we klussen als de test positief is? Hebben jullie tips?

LLII jeetje dat is wel lang. 3 rondes en 10 maanden. 
Ik zit zelf op dag 59 en mn hoofd word langzaam een grindtegel haha zit in eens onder de pukkels. Foei. En geen kleintjes ook.. steeds meer steken in mn borsten. Het idee dat mn bh te strak zit.. weinig eetlust alleen snoep en koekjes lust. Hoop nog steeds dat ik een x positief test. 
Hoorde gisteren ook dat iemand pas geleden pas positief testte en laatste x ongesteld was, oktober dus alles kan nog haha . 

@ElsieJoy het is eerder de vraag of we om de 3/4/5 dagen volhouden ? We doen het normaal gesproken om de dag maar ik twijfel dus of de zaadkwaliteit beter wordt als je langer niet klaar komt. Ik lees overal dat om de dag prima is, dus ik denk dat we het daar dan maar bij houden..

Wat een fijn topic dit! Ik zit nu in ronde 8 en wacht op mijn ei. Ik zou hem eigenlijk al gehad hebben maar nog geen temp verhoging of positieve ovu test. Ik temp al een aantal maanden en gebruik ook ovu testen. Ik kan nu wel precies zien wanneer mijn ei is. Wel prettig geeft een soort bevestiging dat we op het juiste moment seks hebben gehad. 
Pippalotta: echt hoor! Ik ben ook klaar met die NOD bla bla topic's. Erg druk en allemaal meiden die snel zwanger worden. Begrijp me niet verkeerd maar erg fijn natuurlijk maar niet super leuk om steeds te lezen. Ik heb zelf ook conceive plus gekocht en deze ronde gebruik ik het. Ik vind het wel prettig spul maar of het werkt geen idee. Het is wel prijzig. 
Ik snap die "wat als" gedachten heel goed. Ik kan niet tegen die gedachte en ik ben van de "actie" ik ben vrij snel naar de huisarts geweest en naar de gyn en hebben een inwendige echo gehad. Ik heb geen cystes en alles is gezond. Ze konden zien dat mijn ei ook was gesprongen. Het zaad van mijn man is ook getest en is oke. Dit geeft mij wel rust en denk nu maak....het komt vanzelf en het is de natuur en dat duurt gewoon soms gewoon wat langer. 
LLII: Ik zou gewoon een afspraak maken! gewoon aan jezelf denken en je zorgen uitspreken!

Terug
Bovenaan