Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hi meiden, wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.  Dat wist ik natuurlijk wel, maar het lijkt vaak net of iedereen meteen zwanger is. Misschien zijn andere meiden die langer bezig zijn niet zo actief. 
Krekeltje spannend, ook ik wacht op mijn ovulatie. Verwacht het pas volgende week. 
Zullen we hier ons eigen lijstje maken om het overzicht een beetje te bewaren? Ik lees alles wel, maar ben nu al kwijt wie bijna mag testen enz. Kopieer maar als je erbij wil!
Taaraa, 28 jaar, 1ste kind,  ronde 7, NOD 22 maart

Fijn idd zo'n topic! We zijn ook iets minder bleu in dingen heb ik het idee.. als iemand vraagt of een vaag streepje ook een positieve zangerschapstest is denk ik echt... ??? of is dat heel gemeen van mij? ?
PippaLotta, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9, NOD 19 maart

Hoi dames,
ik doe graag mee!

BabyAD, 22 jaar, 1e kind, ronde 10, NOD 24 maart 

Hoi meiden, 
ik ga samen met een paar andere meiden die al langer proberen zwanger te worden een geheime fb groep aanmaken. 
Als iemand hieraan mee wilt doen dan kunnen jullie je naam mailen naar juztmy@hotmail.com en dan voeg ik jullie toe! 
X

Ik zou hier ook graag mee willen praten! Die andere topics ben k ook beetje klaar mee... veel idd meteen zwanger.
Wij zitten nu in ronde 15... donderdag gaan we naar de huisarts.. best spannend?

ElsieJoy, 27 jaar, 1e kind, ronde 6, NOD onbekend (verwacht tussen 16 maart en 14 april)
Kriebelbeestje, 31 jaar, 2e kindje, rond 6, 21 dagen overtijd (uitgaande van 40 dagen cyclus) 

Toen ik maanden lang bezig was ging ik naar de huisarts. Maakte me zorgen. Bleek ik op dat moment zwanger te zijn en testen die maand positief. Typisch. Helaas een mk geworden. Maar gelukkig daarna wel na een halfjaar opnieuw zwanger en nu 26weken. Geef dus vooral niet op! Wat voor mij hielp is geen ovulatie testen enzo gebruiken. Die dingen waren altijd negatief terwijl ik wel degelijk een eisprong heb. En dat maakte me alleen maar bang. maar vertrouwen op de signalen van mijn lichaam werkte goed. Ik kon aan mijn afscheiding duidelijk merken als ik vruchtbaar was

Hoi dames,
Ik ben het wachten ook zo zat! Nu in ronde 7.. net ongesteld geweest. Nieuwe ronde, nieuwe kans!
Tulpje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7, NOD 20 maart
ElsieJoy, 27 jaar, 1e kind, ronde 6, NOD onbekend (verwacht tussen 16 maart en 14 april)
Kriebelbeestje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6, 21 dagen overtijd (uitgaande van 40 dagen cyclus)   

Terug
Bovenaan