Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hi dames, het viel gelukkig mee! Was wel even gemene pijn maar was ook zo voorbij. Mijn eileiders zagen er gewoon goed en schoon uit, maar mijn baarmoeder lag wel helemaal naar rechts. Kon geen kwaad zei de dokter, maar ik vond het wel erg raar. Die eileider waa dan ook veel langer, dus hoop niet dat die route té lang is voor zo'n eitje. Wat ik jammer vond was dat ze het met een water oplossing deden ipv met een olie, want het schijnt dat je kansen vooral hoger worden met die olie... maar ze zei dat olie een piepkleine kans gaf op complicaties. Achja, tis in ieder geval achter de rug en lig nu lekker met een kruikje op de bank. :)

@mandareintje fijn dat alles goed gegaan is!! Nog nooit van gehoord dat je baarmoeder te veel naar 1 kant kan liggen maar schijnbaar kan het dus ? nu lekker even bijkomen op de bank!

Heey meiden ik ben er weer! Had even tijd nodig na mijn miskraam. Lichamelijk gaat het prima maar geestelijk vind ik het pittiger dan ik dacht. Zeker nadat we afgelopen weekend een babyshower van mn zus hadden.. Niet dat ik het haar niet gun, dat zeker wel. Maar ik gun het mezelf zo erg.

Hoi meiden!
Vandaag is dus onze trouwdag en ik had gehoopt een positieve test cadeau te kunnen doen aan mijn man. Helaas ben ik een paar dagen geleden ongesteld geworden dus is het een ander cadeautje geworden. 
Ik was er deze week best verdrietig van maar heb ook veel nagedacht over wel of niet naar de huisarts stappen (we zijn nu een jaar bezig). Uiteindelijk hebben we besloten om dit nog niet te doen en in ieder geval tot 2020 af te wachten. Zoals sommigen van jullie misschien nog weten, heb ik afgelopen januari een "instort moment" gehad. Ik bleek al maanden op een enorme hoop met stress te leven en was bijna rijp voor opname. Dezr stress uitte zich in lichamelijke klachten. Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter hoor! Maar door al die maanden van stress (eigenlijk bijna het hele afgelopen jaar) heeft mijn lichaam voor mijn gevoel geen eerlijke kansen gekregen om zwanger te worden. 
Iedereen om me heen vind dat we echt naar de dokter zouden moeten gaan maar iets in mij vertelt mij dat we dat absoluut niet moeten doen. Dus nu gaan we naar mijn gevoel luisteren en de natuur nog volop kansen geven. Duimen jullie met ons mee?
Xx

pippalotta Gefeliciteerd met jullie ttrouwdag. Vervelend zeg, hopen dat je snel die test in je handen krijgt 
Ik ben net begonnen met teunisbloemolie ben benieuwd of ik na 14 dagen dit innemen een verschil zie. Spannend. 11 juli naar de arts dus ben benieuwd hoe nu verder. Ik hoop voor de tijd een positieve test in de handen te hebben 

@Elsiejoy Nou ik heb het niet erg bijgehouden nu... Zie het wel wanneer ik ongesteld moet worden... Al denk ik dat ik zelf dat ik wel een eisprong heb gehad. Omdat ik de klachten weer had. Hoe is het met jou?

Wat een verhalen allemaal zeg! Hoop echt dat wij het ziekenhuis over gaan slaan.. 
Ik had dus die teunisbloemolie ingenomen en va de eisprong tarwekiem.. Nu 5 dagen te vroeg ongesteld geworden! Dag 13 pos ovulatietest dus dag 14 eisprong, dag 23 ongesteld geworden. Te korte luteale fase dus!

Precies dit inderdaad!!Overal in mijn omgeving wordt iedereen zwanger... veel ook onverwacht of perongelijk.  Ergenissen ten top natuurlijk! Onze wens is zo groot... en inderdaad steeds blijven indenken dat het gewoon een jaar kan duren.. maar toch, wachten duurt zo lang. Ik lees in de reacties vooral veel over loslaten.. maar hoe doe je dit? Als je wens er is ben je natuurlijk veel ermee bezig! Wij gaan komende week ronde 6 in.. en dan maar weer afwachten.  Ik heb ook de ovulatie testen gedaan en weet nu dat mijn eisprong 2 dagen later is dan dat er steeds via aps berekend word. Nou dames heel veel succes, ik duim voor jullie en zal dit forum even blijven volgen, het voelt in ieder geval fijn dat we niet de enige zijn.

Terug
Bovenaan