Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ik weet ook niet zo goed hoe ik moet loslaten. Voor de eisprong lukt t nog wel, maar daarna vind ik t vreselijk moeilijk! Ik zoek wel afleiding enzo maar ik merk dat ik als een havik mijn temperatuur in de gaten houd en daar zenuwachtig van wordt. Mijn lichaam in de gaten houden probeer ik niet meer te doen, want elk symptoom dat ik voel past ook bij een aankomende menstruatie. Ik wil gewoon zo graag zwanger worden dat ik mij aan alles vast klamp!
Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik deze maand nog temperatuur en daarna niet meer. Ik blijf alleen de ovulatietesten doen want dat vind ik echt heel handig.

Hey dames,
Ik ben sinds de afgelopen maand niet meer zo actief op het forum. Dat hele zwanger worden leek wel een obsessie en dat wil ik niet meer. Ovutesten ben ik ook mee gestopt, want na 9 rondes ken ik mijn lichaam wel.
Nu dus ronde 10.. volgende week is mn eisprong. We gaan er weer voor!!! 
Ik ben overigens nog niet naar de huisarts geweest. Denk wel dat ik dat binnenkort ga doen.

ElsieJoy: Sorry voor mn late reactie. Had al 2x eerder een reactie geschreven maar dan drukte ik weer met mn duim ergens op en was het steeds weg. Echt shit dat jij er zo veel last van hebt gehad.. wie weet was op waterbasis inderdaad beter geweest? Bij mij is het nog licht gevoelig, en kan met ovu testen geen echte knaller vinden. Temp was vanmorgen wel gestegen dus t zal wel. Cyclus beetje in de war denk ik. Wanneer mogen jullie weer gaan proberen?
1988: Echt rot meis.. en dan zo lekker confronterend zo'n babyshower :(

Hey meiden,
Ik ga deze tiende ronde proberen minder op het forum te zijn, omdat ik er heel erg mee bezig ben. Ik heb ook Pinterest verwijderd, omdat ik gek word van alle baby artikelen. Normaal zeg ik altijd 'ik hoop dat deze ronde raak is' en nu zeg ik 'ik hoop voor 2020 zwanger te zijn'. Deze nieuwe wens geeft mij meer rust.. 
Tulpje PippaLotta Het komt goed, onze dag komt.. Ook ik wil nog geen medische hulp, tenzij de doktoren zeggen dat er iets aan de hand is. Ik wil de natuur en mijn lichaam nog langer de tijd/kans geven. Hopelijk wordt ons geduld beloond met een wolk van een baby straks

En Taaraa: helemaal goed meis! Ik hoop dat het je wat ruimte geeft zodat je er wat minder mee bezig bent en dat je geduld wordt beloond, vóór 2020!

Terug
Bovenaan