Hallo dames, ik wil ook graag even meepraten. Ik ben in december 2018 gestopt met de pil. En heb tot nu toe geen regelmatige cyclus. Afgelopen 2 x netjes rond de 28 dgn gehad, dus was dol blij! Yes het stabliseert eindelijk dacht ik.. Want daarvoor wisselde het behoorlijk. Nu merk ik dat deze cyclus alweer langer gaat duren aangezien mijn ovutest al 4 dgn geleden positief moest zijn, maar helaas(tot nu toe nog negatief)
Daarnaast heb ik vaak pijn gehad bij mijn eierstokken en dat was niet rond mijn NOD of eisprong maar op onverklaarbare momenten zeg maar. Zo erg dat ik bijna op zondag naar de 1e hulp ben gegaan. Ontpillingsverschijnselen??? Of is er meer ad hand...Volgende week krijg ik onderzoeken bij de gynacaloog. Dus spannend!
Om me heen de een na de ander die komt met goed nieuws! ZWANGER.Hierdoor kan ik het nog minder los laten. En dan steeds die stomme adviezen: niet teveel mee bezig zijn! Hou toch op mensen, alsof die er niet mee bezig waren toen ze ah proberen waren.. Ik merk dat ik depri ah raken ben en dat komt met name omdat iedereen jonger is ( zo lijkt het) Ik ben 33 en word over 4 maanden 34. Komt het door mijn leeftijd dat het niet wil lukken? Dat schiet steeds door mijn hoofd.
Er zijn dagen dat ik vind van mezelf dat ik niet verdrietig mag zijn omdat we pas een half jaar bezig zijn. En er vrouwen zijn die veel langer bezig zijn.. Maar tja, die zijn misschien weer wat jonger. Als ik 29 zou zijn had ik er veel relaxter ingestaan denk ik. Maar ik heb mijn vriend pas op latere leeftijd leren kennen. En je wil toch eerst elkaar goed kennen voordat je aan zo’n drastische verandering in je leven begint....
Ook heb ik nooit geweten dat ontpillen zo lang kon duren. Had ik dat geweten dan was ik veel eerder gestopt en hadden we het veilig gedaan. Ik ben al dol blij als de uitslagen volgende week goed zijn, dat geeft hoop.
Dikke knuffel voor alle meiden die al lang bezig zijn en waarbij het maar niet wil lukken.