Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hier zal deze ronde ook wel mislukt zijn. Mn MA was met ronde 11 en nu weer 2 ovulaties verder dus ronde 13. Morgen is mn NOD en heb vanaf dinsdag plat gelegen met n fikse buikgriep dus t zal nu ook wel niet gelukt zijn. Krijg alleen n indrooglijntje meer niet.. raak er behoorlijk gefrustreerd om zeker omdat mn partner denkt dat t na dag na de eisprong ook wel op tijd is als hij op de dagen dat t "moet" geen zin heeft. Zo nauw komt t volgens hem niet en anders wacht je nog maar n maand langer. Alsof t al niet lang genoeg duurt zo.. grrrrr! 

Oh BoerinJ wat frustrerend! Ik herken het helaas al te goed. Om de dag  klussen is hier niet echt vanzelfsprekend en inmiddels heeft de man ook heus wel door als ik hem opvallend vaak probeer te verleiden haha. 
Dus hier gebeurt het ook echt wel eens dat we het naar mijn idee niet vaak genoeg doen, max 1 - 2 keer in de vruchtbare dagen. En dan maar hopen dat ik goed zit qua dagen. Want ik zou het niet aankunnen als ik met ovu-testen in de weer ga, het moment weet te pinpointen en hij dan geen zin zou hebben! 
Vandaar dat we het hier nog steeds losjes benaderen a.d.h.v cervixslijm, wat bij mij trouwens wel echt zichtbaar veranderd in die periode. Anyways. Ik heb al wel eens gedacht 'doe 't anders gewoon in een bakje en dan breng ik het zelf wel in' :p weg romantiek en sexyness haha

Juist Bo-Belle! Dat van dat bakje lijkt me zo lekker makkelijk. Geen gedoe en altijd goed te timen! Ik hoef ook geen ovulatietesten te gebruiken, voel alles heel goed en idd cervixslijm zegt bij mij ook al genoeg. Voel me soms net n naaktslak haha! Fijn te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem. ;)

Hallo dames, ik wil ook graag even meepraten. Ik ben in december 2018 gestopt met de pil. En heb tot nu toe geen regelmatige cyclus. Afgelopen 2 x netjes rond de 28 dgn gehad, dus was dol blij! Yes het stabliseert eindelijk dacht ik.. Want daarvoor wisselde het behoorlijk. Nu merk ik dat deze cyclus alweer langer gaat duren aangezien mijn ovutest al 4 dgn geleden positief moest zijn, maar helaas(tot nu toe nog negatief)
Daarnaast heb ik vaak pijn gehad bij mijn eierstokken en dat was niet rond mijn NOD of eisprong maar op onverklaarbare momenten zeg maar. Zo erg dat ik bijna op zondag naar de 1e hulp ben gegaan. Ontpillingsverschijnselen??? Of is er meer ad hand...Volgende week krijg ik onderzoeken bij de gynacaloog. Dus spannend!
Om me heen de een na de ander die komt met goed nieuws! ZWANGER.Hierdoor kan ik het nog minder los laten. En dan steeds die stomme adviezen: niet teveel mee bezig zijn! Hou toch op mensen, alsof die er niet mee bezig waren toen ze ah proberen waren.. Ik merk dat ik depri ah raken ben en dat komt met name omdat iedereen jonger is ( zo lijkt het) Ik ben 33 en word over 4 maanden 34. Komt het door mijn leeftijd dat het niet wil lukken? Dat schiet steeds door mijn hoofd. 
Er zijn dagen dat ik vind van mezelf dat ik niet verdrietig mag zijn omdat we pas een half jaar bezig zijn. En er vrouwen zijn die veel langer bezig zijn.. Maar tja, die zijn misschien weer wat jonger. Als ik 29 zou zijn had ik er veel relaxter ingestaan denk ik. Maar ik heb mijn vriend pas op latere leeftijd leren kennen. En je wil toch eerst elkaar goed kennen voordat je aan zo’n drastische verandering in je leven begint.... 
Ook heb ik nooit geweten dat ontpillen zo lang kon duren. Had ik dat geweten dan was ik veel eerder gestopt en hadden we het veilig gedaan. Ik ben al dol blij als de uitslagen volgende week goed zijn, dat geeft hoop. 
Dikke knuffel voor alle meiden die al lang bezig zijn en waarbij het maar niet wil lukken. 

@Elsiejoy: bedankt voor je reactie!
Als dat van het onderzoek klopt dan zie ik het misschien weer wat positiever in! Ik weet dat er zat vrouwen zijn die ouder zijn, en ook snel zwanger raken. Maar nu dat ik zie dat mijn cyclus in ene weer langer is dan 28 dgn, zakt de moed me in de schoenen. Ik had 5 dagen geleden al een positieve ovutest moeten hebben en nu blijft hij negatief.
maar oké, dat gebeurt vaker. Ook vrouwen met een “stabiele” cyclus kunnen soms afwijken. En lees ook wel dat vrouwen met een onregelmatige zwanger raken...Ik zal iig blij zijn als de uitslag goed blijkt te zijn want dat geeft hoop. Scenario’s als pcos en endometrose spelen steeds door mijn hoofd:( Ik wordt er super onzeker van zoals vele van hier op het forum denk ik:(
Vriendin van mij heeft er 4 jaar over gedaan. En via IVF is het eindelijk gelukt. Arme kind heeft operaties doorstaan, ene onderzoek na het andere. Medicijnen slikken etc. Doordat ze doorzette nu eindelijk zwanger. Maar ik weet niet of ik mezelf dat ook zie doen.. Maar misschien ook helemaal niet nodig, we zullen zien!

Hallo allemaal, ik zou ook graag mee praten.
Ik ben 32 jaar en ik ben sinds eind augustus 2018 gestopt met de pil. Mijn vriend heeft al 2 kinderen en het zorgen daarvoor maakte dat mijn eierstokken ook gewekt werden...
Ik kreeg meteen begin september mijn ontrekkingsbloeding dus opluchting dat het allemaal nog 'werkte'. Vervolgens cyclussen van 32 - 31 - 38 - 41 - 40 -57. Vooral de laatste was erg lang en ik had geen idee wanneer ik dan mijn eisprong zou hebben. Die 7 testen van de Kruidvat waren allang op... Deze ronde heb ik de ovulatie testen van Sensitest gebruikt en ik zit nu middenin mijn piek. Ik merk aan mezelf dat ik nu denk: "oh nu moeten we echt knuffelen" zodat er maar 'iets' klaarligt mocht mijn ei springen. Je legt jezelf toch enige druk op. Maar dat klinkt vast heel herkenbaar.
Lichtpuntje voor mezelf is wel dat ik deze ronde in ieder geval niet weer zo'n lange cyclus heb van 57 dagen. Lijk nu op zo'n 41 dagen uit te komen. Maar nog even goed ons best doen deze ronde en dan rond 11 juni mijn NOD...
Groetjes

@ElsieJoy 
Dankjewel.
Ik slikte eerst de smelt tabletten van Davitamon maar ik had al ergens gelezen dat je beter de capsules kunt slikken. Daarom heb ik die in huis gehaald en ben daar gisteren net mee begonnen. 

Verder volg ik geen speciaal dieet. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog heel blue ben in dit alles. Ik las ook ergens dat het boek 'Innesteling' een aanrader is omdat daar ook allemaal tips in staan qua voeding e.d. 
Wat voor dieet volg jij dan? 

Terug
Bovenaan