Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

@ElsieJoy ja daar ben ik wel blij om. Maar dat geeft helaas nog geen garantie.. spannende weekjes tot mijn nod..! Ben echt enorm aan het duimen.
Als je het zo bekijkt dan ben je vast wel 'blij' dat die eierstok verwijderd is. Hoop dat dat niet dom klinkt... Maar een grote kans op een bbz en heftige pijn klachten is ook niet fijn. Nu vol goede moed verder. 
@negentienachtentachtig ik ben er op zich nog vrij nuchter onder. Heb er nog geen moeite mee als ik een zwangere vrouw zie, al dan niet in mijn kennissenkring. Als ze klagen over misselijkheid e.d. heb ik wel zoiets van: ja dat hoort er nou eenmaal bij... het lijkt mij heel erg leuk om boven de pot te hangen.. (waarschijnlijk denk je er snel anders over mocht het zover komen..Maar toch)
Ik heb wel bij mijn vriend en zijn kinderen dat ik soms het gevoel heb dat ik aan de zijlijn sta... ik ben altijd die derde persoon, want ze hebben tenslotte al een mama en die wil ik absoluut niet vervangen. En mij hebben ze verder wel helemaal geaccepteerd in hun leven, dus dat scheelt echt. Maar als ze bij het avondeten allebei graag naast papa willen zitten en ik zit alleen aan de overkant, dan steekt dat toch een beetje...

@Marisha ooh ja dat herken ik! Mijn "stief" zoon is 9 jaar en hij is erg (gelukkig hoor!) Op zijn vader en vind delen heel moeilijk. Dus idd ook met uitjes sta ik ook zeker aan de zijlijn. Ik denk dat het anders is/ anders voelt als ik straks zelf met een kindje erbij loop.

@negentienachtentachtig oh dus je weet helemaal waar ik het over heb! Was al bang dat ik onredelijk was of iets dergelijks.. Maar inderdaad ja, je staat vaak aan de zijlijn. En op zo'n moment wens ik dat ik mijn eigen kindje er al bij had... zodat ik ook voor iemand nummer 1 ben, en die graag bij mij wil zijn.. zodat je niet met lege handen er naast staat zeg maar. En ze accepteren mij volledig hoor, vragen mij net zoveel dingen als aan hun papa, ook qua toestemming en dergelijke. Maar ja, puntje bij paaltje is het zo dat ik niet hun mama ben. Hopelijk mag ik op een dag ook iemands mama zijn..

Ow neeee mn temperatuur is gezakt, wat shit. Word vandaag of morgen ongi denk ik.. mega dip terug naar 36,6 (van 36,9), dit heeft tot nu toe niks dan ongesteldheid voorspeld...

@mandareintje  oh wat balen zeg... echt niet leuk...
@ElsieJoy Als je het zo stelt dan is het inderdaad maar beter dat je hem kwijt bent. Ik duim voor je mee dat het verder geen belemmering hoeft te zijn. 

[quote quote=10206838]
Dag dames,
Er is nu een cycluskalender app, die heet: My Pregnancy Wish. Dit is ondersteunend voor vrouwen die zowel op de natuurlijke manier als met een vruchtbaarheidsbehandeling zwanger willen worden. Er staat echt onwijs veel bruikbare info in en tips en trics om de innesteling te bevorderen en zelfs een fertiliteitsdieet!
Op de website http://Www.mypregnancywish.com verkopen ze ook vruchtbaarheidsbevorderende kruiden zoals de innesteling thee. Mij heeft het allemaal echt geholpen.
Succes ermee, zet ‘m op!
[/quote]
Dieptriest dat er een gebruiker is die alleen maar een commerciële website aan het promoten is op dit forum. Verder geen enkele andere berichten worden er gepost! 

Mariesha ik ben bonusmoeder van 2 mooie dochters. Stiefmoeder, die term heeft een enorm negatieve lading! Ik ben altijd mijzelf geweest bij hen, niet overdreven aardig ofzo. Kinderen prikken er nl dwars doorheen als je het niet meent! En dat heeft wel gewerkt. Toen de jongste ook bij ons kwam wonen zei ze zelf dat ze stiefmoeder maar een nare naam vond omdat ik niet naar ben. Ze kwam zelf met de term bonusmoeder. Nou dat was natuurlijk wel een beetje een jankmomentje want toen wist ik dat ik het goed had gedaan. Ik ben ook nooit onaardig over hun moeder, hoe moeilijk het ook is. Moeders is nl een echte flapdrol, heeft inmiddels allebei de meiden in de steek gelaten. 
Het is enorm leuk om te zien dat die meiden inmiddels ook wat trekjes van mij hebben overgenomen. Maar het allerleukste zou het zijn om ook genetische trekjes van mij terug te zien in een kindje! De jongste is daar ook benieuwd naar. De oudste vind kindjes heel leuk, maar is verstandelijk beperkt dus zegt geen dingen zoals ik zou wel een broertje of zusje willen.
Het claimen van papa herken ik ook. Het is gewoon letterlijk de tijd inhalen met papa, die missen ze. En dat is niet omdat ze jou niet lief vinden, ze missen gewoon hun papa. Maar het kan soms zo voelen alsof ze je afwijzen!

Terug
Bovenaan