Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Al een tijdje niet meer hier in gekletst. Ik zit momenteel op dag 31 en ben begonnen met het slikken van teunisbloemolie. Ik Ben gestopt toen ik mn eisprong had. Weet niet zeker of de test helemaal goed zit maar vind hem redelijk duidelijk (zie foto)  maar ben benieuwd of mn cyclus hierdoor korter zal zijn. ? als ik uit ga van 38-39 dagen cyclus dan zou ik 19 juni mijn NOD hebben. Ik weet niet goed wat ik er van moet verwachten. 11 juli pas weer naar de fertiliteitsarts dus hoop voor de tijd nog goed nieuws te hebben haha. 
Maar wat zeggen jullie van de ovulatie testen.... eisprong gehad? 

lapjesendraadjes.  Wat geweldig nieuws. Hopelijk morgen ook goed nieuws en dan wachten tot het raak is. 
Kriebelbeestje,  ik heb al gereageerd op je andere topic. 

Hoi hoi,
Ook ik ben al een tijdje bezig, inmiddels ronde 23. Ik ben 27 en mijn man 28. Fertiliteitsarts man geen oorzaak vinden en wil daarom ook nog niets doen. Tijd is de beste behandeling zegt ze. Ik moet zeggen dat ik wel een beetje klaar mee ben. Sommige dagen gaat het helemaal prima en andere dagen weet ik niet wat ik emt mezelf aan moet en ben ik boos op van alles. Ik vind het toch een heftig iets. 

Dat lijkt mij een eisprong op 7-6 Kriebelbeestje! 
Ik voel me nu iets minder opgejaagd, Niet veel soeps  en ElsieJou en ik hoop dat het uiteindelijk raak gaat zijn. Ik ben ook benieuwd of we uiteindelijk iets aan de medicatie moeten gaan doen!

@elsiejoy, lief dat je reageert. Heel vervelend inderdaad. Ze wil wachten tot november.. Wat mij betreft veel te lang. 
We klussen van dag 8 tot dag 18 om de dag en heel soms vaker als ik merk dat de eisprong er echt aankomt. Temperaturen en ovulatietesten heb ik in het eerste jaar wel gedaan, maar ik weet inmiddels precies wanneer m'n eisprong is. ik heb m'n lichaam in deze tijd erg goed leren kennen. Echo wees inderdaad ook dezelfde dag aan voor de eisprong. Over twee weken heb ik wel een afspraak met de arts, omdat ik het vrij lastig vind allemaal. De wens is te groot. 

Gisteren bij de huisarts geweest en direct een verwijzing gekregen. En 4 juli kunnen we al terecht bij de gynaecoloog!! Had zelfs eerder gekund maar we gaan eerst lekker 10 dagen op vakantie.
Ben blij dat ik deze stap gezet heb. De huisarts begreep mij ook volkomen!! 
Mijn eisprong is volgende week, dus we gaan er weer tegenaan! :)

Suuske: Oh wat rot dat de fertiliteitsarts niks wil doen, jullie zijn al bijna 2 jaar bezig! Ik snap heel erg goed dat je geduld op is. Fijn dat je eerder terecht kunt!
Tulpje: Geniet van je vakantie! Je hoort wel vaker dat het ineens raak is, nog voor dat de afspraak heeft plaatsgevonden. Ook hoor je vaak dat het ineens raak is op vakantie, dus wie weet! Ik duim weer voor je!

Terug
Bovenaan