Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hahaha dat zijn serieuze aantallen ElsieJoy! Maar wel een goed idee. Waar koop jij ze?
Ah mandareintje, lastig om te horen. Maar denk maar zo, 't komt uit een goed hard. Voor onze mannen ook niet fijn om te zien hoe wij ermee worstelen soms. X
Ik wil best mee in 't lijstje maar ik weet echt niet meer in welke ronde ik zit en vind m'n nod deze maand ook lastig te voorspellen. Bovendien denk ik dat er te weinig geklust wordt deze maand dus ik doe maar voor spek en bonen mee oké
NOD 23 juni – ElsieJoy – 28 jaar – 1e kindje – ronde 9
NOD 27 juni - Bo-Belle - 31 jaar - 1r kindje - ronde 18 ongeveer
NOD 28 juni – Mandareintje – 31 jaar – 1e kindje – ronde 12
Das waar Bo-Belle. Joepieeeee mn temperatuur is omhoog! Van 36.5 naar 36.9! Eisprong(en) dus toch geweest! Nu 2 hele lange weken wachten...
Maar appgroepje geen goed idee?
Ik zelf wil nu (nog) niet in een appgroepje, dat kan je toch niet zo makkelijk omzeilen als een forum. Vind het super leuk om te kletsen en ervaringen te delen, maar vind het denk ik best confronterend als ik via de app berichtjes zou krijgen van mensen die wel zwanger worden. Hoewel ik het echt iedereen gun en echt heel blij ben voor iedereen die zwanger wordt natuurlijk!
Maar dat steekt soms toch ook.. En dan kan ik makkelijker even niet lezen/reageren op een forum dan op de app.. Dus heel epistel, maar ik sluit me eventueel liever aan bij een app groepje als ik zwanger ben. Ooit haha
Hahah oke daar heb je inderdaad wel een punt! Ik was gister bij de fysio en op de bank naast mij lag een dame die heel trots verkondigde dat ze zwanger was. Toen kreeg ik ook wel even een brok in mijn keel..