Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hi allemaal, 
Ik praat graag ook mee. 1e kindje ronde 7. 
Lang verhaal kort: Ik had van alles (bloed en echo onderzoeken gehad) en kon niet zwanger worden, naar “nee er is helemaal niks aan de hand en we zien geen reden waarom het niet zal lukken”. (Behalve de endo wat ik vanaf jongsafaan al heb) Echt een hele rollercoaster .. 
Omdat wij ons niet zomaar wilde laten wegsturen kijken ze dinsdag woensdag en donderdag mee met mijn cyclus. 
Na de zoveelste blunder zijn we niet echt wijzer. Wel medicatie voor de 4 dagen van de heftige menstruatie. Hopelijk lukt het deze maand om mijn eisprong te vinden en dat het raak is. 

Dankjewel allemaal! We gaan zeker genieten van de vakantie. 
Nu bedenk ik me net dat mijn NOD precies valt op de dag vóór de afspraak bij de gynaecoloog.... ik hoop natuurlijk niet ongesteld te worden, maar als het wel zo is, zou de gyn dan toch het onderzoek doen?! Of alleen het gesprek? Na ja... ik ga het toch niet vetzetten haha.
Suussske ik hoop dat er wat uit het gesprek komt. Jullie zijn al zo lang aan het proberen... succes!!
Ik duim voor iedereen!

ElsieJoy: ik snap het wel hoor, de kansen zijn voor jullie nu ook een heel stuk hoger, en dus is het weer rete spannend! Ik kan nu het welbekende praatje houden zovan, het is te vroeg om iets te voelen, en zoek afleiding. Maar dat weet jij allang en hoef ik jou niet te vertellen. Ik denk dat het normaal is, ik doe het zelf ook hoor. Ik hoop zooo dat het raak is voor je *fingers crossed*

Oh ElsieJoy snap ik ook heel goed! Voor mij helpt het een beetje om wat ik voel te noteren in de app, omdat ik het echt wel mag voelen van mezelf maar er ook weer niet op gefocust moet blijven. 
Dus als ik het voel mag ik daar echt wel even aan denken / mee bezig zijn, dan schrijf ik het op en dan is het ook weer even uit mijn systeem.
Lukt me vooral ook een stuk beter nadat ik hier op het forum eens heb gelezen dat je wanneer je stress (en je lijft ervaart dat ook door opwinding, ook positieve opwinding) hebt cortisol (oid) aanmaakt. En omdat aan te maken gebruikt je lichaam progesteron, en elk beetje progesteron wat dus gaat naar je 'druk maken' gaat dus niet naar een eventuele innesteling.. 
Tja, bij mij helpt het om dat als een soort van mantra te herhalen haha. 

Meiden, we zijn er zo mee bezig dat het toch logisch is dat we ons lichaam onder een vergrootglas leggen? Het is echt zo moeilijk om t allemaal los te laten!
Ik probeer dat te doen door na mijn eisprong niet meer op t forum te komen. En deze keer heb ik heb mij voorgenomen om na mijn eisprong niet meer te temperaturen, omdat ik me daarmee helemaal gek maak. Het is eigenlijk wel een goede tip om de klachten vast te leggen en daarna weer door te gaan (en er nier meer naar te kijken)! Dan is t inderdaad uit je systeem.

Hahaha ook herkebaar hoor ElsieJoy, als ik het zo terug lees klink ik erg verstandig. Maar ik zit nu rond de eisprong dus dan ben ik best een redelijk persoon, maar zodra die geweest is verander ik in een absolute test-junk. 
Je komt bij ons thuis op de gekste plekken uit elkaar getrokken testen tegen. Oepsie. Toen ik dat eens bij elkaar ging verzamelen dat ik wel even 'als dit naar buiten komt sluiten ze me op' haha! En wat zonde van het geld zeg. 
Maarja, over een week of wat piep ik waarschijnlijk weer anders. Niet te stoppen. 

Pfff hier kreeg ik net van vriendlief naar mn hoofd geslingerd of het niet beter zou zijn om er niet constant mee bezig te zijn. Uhmm zou wel willen! Maar onmogelijk. Vind het nu zo mega spannend. Heb t gevoel dat mn eitjes maar niet willen springen, temperatuur blijft laag, en bij ieder krampje denk ik: oeh! Was dat em? En dan besef ik dat het waarschijnlijk mn darmen ofzo waren... dus ik herken het allemaal heeeeeel erg.
En inderdaad! Het is weer tijd voor positieve ovulatietesten! Wanneer is iedereens NOD nou?
Wat zouden jullie er trouwens van vinden om een appgroepje aan te maken? 

Terug
Bovenaan