Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ja het heeft gewoon altijd 2 kanten, "superleuk voor jullie maar ook een beetje kut voor mij" denk ik vaak. Achja onze tijd komt nog wel. 
En ik ben nu ook qua werk en reizen hele toffe dingen aan het doen die met een baby'tje niet echt gaan. Dus ja ik wil echt heel graag maar probeer nu toch ook maar de positieve kanten weer meer te belichten.
Anders word je ook maar een beetje depri na bijna 2 jaar. Of in ieder geval, ik wel haha

Ja snap ik. Geldt voor ons hetzelfde. We zijn ons huis aan het verbouwen en ik heb een jonge hond van nu 1 jaar oud. Als ik meteen zwanger was geraakt was het huis nooit zo ver af als nu, en nu heb ik de hond heel veel aandacht kunnen geven en goed op kunnen voeden. Daar zie ik de toegevoegde waarde ook zeker van in! Zo heeft het ergens toch nog een positieve kant hè.

NOD 20 juni- Kriebelbeestje – 31 jaar – 2e kindje – ronde 7
NOD 23 juni – ElsieJoy – 28 jaar – 1e kindje – ronde 9
NOD 27 juni – Bo-Belle – 31 jaar – 1r kindje – ronde 18 ongeveer
NOD 28 juni – Mandareintje – 31 jaar – 1e kindje – ronde 12
NOD 4 juli - Lapjesendraadjes - 36 jaar - 1e kindje - ronde 9

Hey iedereen, ik ben weer terug! 
Loslaten heeft niet geholpen ;) want ik ben helaas nog niet zwanger. 
Ik heb allle berichten een beetje doorgescand maar het zijn er veels te veel om op te reageren. Spannend dat sommige van jullie al de stap maken naar de huisarts (Tulpje) of gestart zijn met IUI (Mandarijntje). 
De teleurstelling en het verdriet is nu weer een beetje weg. Vol goede hoop ga ik nu weer de volgende ronde in.. 

NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – 1e kindje – ronde 9
NOD 11 juli - Taaraa - 29 jaar - 1e kindje - ronde 11

NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – 1e kindje – ronde 9
NOD 11 juli – Taaraa – 29 jaar – 1e kindje – ronde 11
NOD 3 juli - Deetje A - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11

ElsieJoy: Oh vervelend dat je aan je NOD twijfelt, dan weet je wat minder goed waar je aan toe bent en waar je staat. Heb je in de gehele periode wel goed geklust? Of betekent dit dat jullie er qua timing ook naast gezeten kunnen hebben als de piek die je vond geen echte piek was?

Precies Mandareintje :) dat zijn inderdaad ook wel dingen die fijn zijn om achter de rug te hebben!
En balen zeg ElsieJoy :( denk dat het zeker te maken kan hebben door te switchen van merk testen. Pfff... Waar zou je dan nu misschien wel zijn als je eerder je ovu hebt gehad?
Mijn slijm is helemaal van slag deze maand. En dus ook niet echt matchende werkschema's en die verkoudheid. Dus nog steeds spek en bonen gevoel deze maand.
Ben wel soort van begonnen met temperaturen, maar dat is eigenlijk omdat de huisarts bang is dat ik een longontsteking kreeg/krijg. Dus moest even kijken of ik geen koorts kreeg.. Toen dacht ik dan kan ik het net zo goed voor mezelf noteren :) 
Nou geen koorts hoor haha, gister 35.5 en vandaag 35.9 ben benieuwd of ik daar een lijn in ga vinden komende maanden! 

Terug
Bovenaan