Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ik heb het lijstje even aangepast en op datum gezet om het iets overzichterlijker te maken:

NOD 8 maart: Krekeltje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 

NOD 19 maart: PippaLotta, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9
NOD 20 maart: Tulpje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7

NOD 22 maart: Taaraa, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 

NOD 24 maart: BabyAD, 22 jaar, 1e kindje, ronde 10
NOD ? 16 maart/ 14 April: ElsieJoy, 27 jaar, 1e kind, ronde 6,
NOD ? :  Kriebelbeestje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6, 21 dagen overtijd (uitgaande van 40 dagen cyclus)   

1ste kindje ronde 9 :(, ben al 60 dagen overtijd (volgens mij langer ben de tel kwijt). 
Ben nu een week van de 10daagse kuur van Provera af. Maar nog niet ongie! Weten jullie of dat even kan duren? Ik begin namelijk wel menstruatie klachten te krijgen. Hoofdpijn, gevoelige borsten, misselik ect.

Aangezien ik toch niet zo regelmatig ben, als dat ik dacht meld ik mij hier. Zeker aangezien ik een half jaar zonder pil ben en ik een verwijzing van de huisarts heb gekregen voor de gynaecoloog. Normaal kan ik heel goed mijn geduld bewaren, echter frustreert het mij dat mijn lichaam toch niet zo mee werkt als dat ik dacht. Ook het feit dat er in mijn omgeving veel zwangeren zijn,  kan ik steeds minder goed hebben.
NOD ? :  Kriebelbeestje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6, 21 dagen overtijd (uitgaande van 40 dagen cyclus)  
NOD? : Brabantse, 37, 1e kindje, ronde 5, 13 dagen overtijd 

NOD? : Brabantse, 37, 1e kindje, ronde 5, 13 dagen overtijd 
NOD? Negentienachtentachtig, 31, ronde 9, 60 dagen overtijd.

ElsieJoy aah wat naar dat het pijnlijk was.. gelukkig is je linkereilder nog helemaal goed. Wanneer mag je het weer proberen? 
Krekeltje al je ovulatie gehad? Ik hoop ZO dat deze ronde raak is voor ons allemaal! 

Hallo allemaal,

fijn om dit topic te lezen.. ik herken me hier helemaal in. Al die onzekerheden,
wij zitten nu in ronde 7.. en heb mezelf voorgenomen om na deze maand naar de huisarts te gaan omdat ik bang ben dat er iets mis is. Ik heb een erg onregelmatige cyclus (28-42 met zelfs 1 uitschieter van 57) zit op dit moment op dag 22 en nog geen eisprong te bekennen.. daarbij ben ik ook maar minimaal ongesteld! 

en inderdaad.. ook hier een echte babyboom.. iedereen om me heen meteen in de eerste paar maanden zwanger.. begrijp me niet verkeerd, ben heel blij voor ze en gun t ze zeker.. maar soms steekt het ook wel een beetje. (Os dat heel erg?)

groetjes 

Hoi dames,

Ik heb een vraag aan jullie en ben erg benieuwd naar jullie advies. 

Mijn man en ik zijn al bijna 1 jaar bezig. Eind maart hebben wij een afspraak in het ziekenhuis staan. Maar liever doe ik het niet via die weg, als het niet anders kan, kan het niet anders, maar via de ‘natuurlijke’ weg heeft de voorkeur. 

Op 10 maart is mijn verwachte ovulatie, en op 24 maart mijn NOD. 

ik ben zoals internet en mijn app zegt, vanaf 6 maart weer vruchtbaar. Ik gebruik ovulatie testen, en ook willen we deze ronde, rondom de ovulatie, seks hebben in de ochtend. 

Welke dagen adviseren jullie om seks te hebben? Om de dag, of om de twee dagen? 

Hoor het heel graag, bedankt!!

Terug
Bovenaan