Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

NOD 20 juni- Kriebelbeestje – 31 jaar – 2e kindje – ronde 7
NOD 23 juni – ElsieJoy – 28 jaar – 1e kindje – ronde 9
NOD 27 juni – Bo-Belle – 31 jaar – 1r kindje – ronde 18 ongeveer
NOD 28 juni – Mandareintje – 31 jaar – 1e kindje – ronde 12
NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – 1e kindje – ronde 9
NOD 11 juli – Taaraa – 29 jaar – 1e kindje – ronde 11
NOD 3 juli – Deetje A – 30 jaar – 1e kindje – ronde 11
NOD ?? Miskraam gehad - Negentienachtentachtig - 31 jaar - 1ste kind - ronde 13

NOD 20 juni- Kriebelbeestje – 31 jaar – 2e kindje – ronde 7
NOD 23 juni – ElsieJoy – 28 jaar – 1e kindje – ronde 9
NOD 27 juni – Bo-Belle – 31 jaar – 1r kindje – ronde 18 ongeveer
NOD 28 juni – Mandareintje – 31 jaar – 1e kindje – ronde 12
NOD 3 juli - Tulpje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 11
NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – 1e kindje – ronde 9
NOD 11 juli – Taaraa – 29 jaar – 1e kindje – ronde 11
NOD 3 juli – Deetje A – 30 jaar – 1e kindje – ronde 11 NOD ?? Miskraam gehad – Negentienachtentachtig – 31 jaar – 1ste kind – ronde 13
[/quote]

Vinden jullie sommige andere topics ook zo irritant?! 
Topic '1e ronde zwanger' bijvoorbeeld.... grrrrrrrrr. Ik ga ze niet meer lezen! 
Vind dit topic heel fijn, omdat we elkaar wat beter begrijpen... denk ik. 
Ik wilde deze ronde weer ovulatietesten gebruiken, maar vergeet ze eigenlijk elke dag. Ik heb er nog een paar liggen en ze moeten toch een keer op :) Op zich voel ik en merk ik aan mijn afscheiding wel wanneer mn eisprong is en we klussen sowieso wel om de dag, dus daar zal het niet aan liggen. Ik zit nu in mn meest vruchtbare dagen. 

Tulpje: ja! zeker. Ik lees ze ook niet meer. Alleen de tuur-topics lees ik mee, omdat ik blij word van positieve zw. testen. Ook de NOD topics lees ik niet meer, zo veel mensen waarbij het in de eerste rondes raak is. Ja ik gun het ze, maar ja ik ben ook jaloers. En het is er naar mijn idee te druk, kan het niet bijhouden hoe het nou met iedereen gaat steeds. Ben daar ook mee gestopt. Vind het hier heel fijn, iedereen begrijpt elkaar inderdaad. Zat net nog te kijken naar ons NOD lijstje, zo veel dames al 10+ maanden bezig... wordt echt tijd dat er híer eens wat dames zwanger worden!

Amen Tulpje en Mandareintje ! Leuk hoor, als je de 1e ronde zwanger bent, maar het wordt tijd dat er in dit topic weer eens een feestje kan worden gevierd! 

Hoi dames, ik durf het bijna niet te zeggen, maar bij mij was het in ronde 7 raak. 
Ik hoop dat ik jullie een hart onder de riem kan steken. En ik hoop dat jullie ook gauw een positieve test in handen mogen hebben.
Fingers crossed!

Terug
Bovenaan