Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ik kan me hier nu ook aansluiten...
Nieuwe nod +/- 16-7 - 26 jaar - 7e ronde - 1e kindje

Ik ga nu teunisbloemcapsules van de etos proberen. Hiervan slik ik iedere avondmaaltijd 2 capsules.
Na deze week rode vlag even rust en dan gaan we gewoon weer opnieuw proberen. Teleurstelling en verdriet blijven iedere maand, daar geef ik mezelf altijd een dag voor en daarna gaan we er gewoon weer voor. Hopen dat nu we de voor mijn idee grens van 6 maanden proberen bereikt hebben ben ik toch wel positief dat het deze zomer toch wel eens raak zal zijn...

Sommige verhalen hier ken ik helaas al te goed. Ik merk dat ik er ook niet meer zo goed tegen kan als mensen de eerste ronde zwanger zijn en dan vooral sommige verhalen over hoe moeilijk het wachten is enzo. Waarschijnlijk ben ik ook zo geweest en neem niemand iets kwalijk, maar ik kan er ook niet meer tegen. 
Mij ben gestopt met tellen, maar we zijn nu ongeveer anderhalf jaar bezig. De ene maand iets serieuzer dan de andere. Mijn NOD is waarschijnlijk op 27 juni.
Succes allemaal!

Gefeliciteerd Marisha ! Fantastisch nieuws!! Ik hoop dat alles goed met je blijft gaan en dat er snel meer feestjes mogen volgen!
We hebben hier momenteel een klaagmomentje geloof ik hehehe. Dat hebben we even nodig soms! ❤ naar iedereen. Meiden, het gaat ons echt lukken! Balen en verdrietig zijn mag, het is raar om telkens maar opgewekt te blijven!

Gefeliciteerd Marisha!
En precies, we blijven allemaal mensen. Het gaat heus een keer lukken.. 
Zijn jullie trouwens getrouwd? Wij niet. Ik wil wel graag maar heb mn vriend nog niet op zn knieën aangetroffen helaas. Ik wil eigenlijk graag dezelfde achternaam als mn kids straks. En alles goed geregeld hebben.. maar we zijn zo blut door onze verbouwing dat dat er voorlopig niet in zit! :( ben me nu dus maar daarop aan het storten, zojuist zelfs een gastenlijst gemaakt, echt erg! Naja beter dan mn denkbeeldige babykamer inrichten, want dat weer ik onderhand wel haha.

NOD 20 juni- Kriebelbeestje – 31 jaar – 2e kindje – ronde 7
NOD 23 juni – ElsieJoy – 28 jaar – 1e kindje – ronde 9
NOD 27 juni – Bo-Belle – 31 jaar – 1e kindje – ronde 18 ongeveer
NOD 27 juni - mttm
NOD 28 juni – Mandareintje – 31 jaar – 1e kindje – ronde 12
NOD 3 juli – Tulpje – 34 jaar – 1e kindje – ronde 11
NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – 1e kindje – ronde 9
NOD 11 juli – Taaraa – 29 jaar – 1e kindje – ronde 11
NOD 3 juli – Deetje A – 30 jaar – 1e kindje – ronde 11 NOD ?? Miskraam gehad – Negentienachtentachtig – 31 jaar – 1ste kind – ronde 13
NOD +-16 juli – Knuffeltjeee – 26 jaar – 1e kindje – ronde 7

Zo jammer dat je berichtjes niet kan wijzigen..

NOD 20 juni- Kriebelbeestje – 31 jaar – 2e kindje – ronde 7
NOD 23 juni – ElsieJoy – 28 jaar – 1e kindje – ronde 9
NOD 27 juni – Bo-Belle – 31 jaar – 1e kindje – ronde 18 ongeveer
NOD 27 juni – mttm
NOD 28 juni – Mandareintje – 31 jaar – 1e kindje – ronde 12
NOD 3 juli – Tulpje – 34 jaar – 1e kindje – ronde 11
NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – 1e kindje – ronde 9
NOD 11 juli – Taaraa – 29 jaar – 1e kindje – ronde 11
NOD 3 juli – Deetje A – 30 jaar – 1e kindje – ronde 11 
NOD +-16 juli – Knuffeltjeee – 26 jaar – 1e kindje – ronde 7
NOD ?? Miskraam gehad – Negentienachtentachtig – 31 jaar – 1ste kind – ronde 13

Wauw wat spannend ElsieJoy! Een indroger heb je niet zomaar, daar moet ie vaak echt wel even voor liggen... Jeetje!
Ik zou het super knap vinden als je het vol kan houden tot morgen haha. Show je ons de foto's? 

Oeeeeh elsiejoy ik zie wat je bedoelt hoor! Hele lichte verkleuring! Super benieuwd naar je volgende test haha :) durf nog niet voluit gefeliciteerd te zeggen ;) 

Terug
Bovenaan