Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Whaaaa spannend ElsieJoy!!! Ik kan het op mijn telefoon niet helemaal zien, maar kan aan mij liggen. Overmorgen opnieuw testen.. dat zou ik niet meer kunnen haha! 

Heb mn scherm even feller gemaakt, nu snap ik wat je bedoelt! Heeeeeel licht! Maarja je zit ook nog 5 dagen voor je NOD dus heel donker zou die sowieso nog niet kunnen zijn. Ben benieuwd hoe een gevoeligere test bij je uitslaat!

Ohh spannend Elsiejoy!!! Ik hoop zo voor jullie dat het raak is! Ik kan de foto niet zien op mn telefoon.
Marisha gefeliciteerd! Fijne zwangerschap!
En welkom nieuwe topic leden ;-) 
Hopen op veel positieve testen binnenkort!!! 

Oh wat onwijs spannend ElsieJoy! Ik zit hier gigantisch te duimen voor je!! Ik zie de foto niet, maar dat geeft niet. Ik wacht gewoon je as juichbericht af! ?

Ik ben trouwens al jaaaaaaren verloofd. Wij gaan geen onwijs feest geven, want geen geld, maar moeten een keer een datum prikken om naar t gemeentehuis te gaan. En dan daarna met directe familie ergens lekker gaan eten. Zal vaste schuine gezichten van familie (vooral mijn 8 jaar jongere zusje die sinds ze getrouwd is alles beter denkt te weten) geven, maar boeien! 
En ik heb trouwens gisteren gereageerd op een nieuwe huurwoning die betaalbaar lijkt op mijn salaris (Ik ben kostwinner)! Ik hoop dat we mogen bezichtigen en dat het inderdaad zoveel ruimte biedt als ik denk!

ElsieJoy: oohh een positief uitslaande ovulatietest is een heeeeel goed teken. Zo spannend! Ik duim voor je voor morgenvroeg. En de link werkt!
Lapjesendraadjes: jammer dan als ze een schuin gezicht trekt, je moet echt helemaal zelf weten hoe je het zou doen! Iedereen doet het op zijn eigen manier. Ik heb zelf een hele grote familie aan beide kanten, en ik zou ook maar heel weinig mensen uitnodigen. Alleen degene wie ik ook op mn verjaardag zou uitnodigen eigenlijk. Zal ook wel schuine gezichten geven. Omdat ik ook mensen niet uitnodig op wiens bruiloft ik wel ben geweest. Maarja, wij zouden het gewoon klein en intiem houden.Tsja jammer dan wat anderen denken... (zeg ik wel heel cool maar stiekem vind ik dat wel rot hoor..). Tsja budget budget... en heb net nog eens gezeurd bij mn vriend dat ie mij eens moet vragen haha. 

Terug
Bovenaan