Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

ElsieJoy wat spannend! Hoop het zo voor je!
Lapjesendraadjes wat leuk dat je gaat trouwen. Lijkt me ook een goede afleiding! En goed dat je het op je eigen manier doet.  

Gefeliciteerd ElsieJoy!!!! Geweldig! 
Hier even een teleurstelling. Ik dacht echt dat ik afgelopen vrijdag mijn eisprong had gehad. Normaal voel ik hem niet, maar ik voelde me zo anders en raar dat ik vrijdag wel dacht het te voelen. Gisteren kreeg ik opeens steken in mijn vagina en vanmorgen een dikke klodder slijm bij het afvegen. Waarschijnlijk nu dus pas mijn eisprong. Helaas dus weer een langere cyclus en de hoop op een zwangerschap kan ik dan ook wel vergeten, want de afgelopen dagen hadden we geen tijd om het gezellig te maken en van dat verplichte gedoe zijn we afgestapt. Normaal zou me dit niet zoveel boeien, maar ik had deze maand gewoon een goed gevoel. Helaas. 

Hey mttm wat balen zeg. Ken je gevoel! Bij mij betekent die klodder trouwens pas het begin van de vruchtbare dagen. Daarna wordt 't steeds dunner en glibberiger en duurt een dag of 4..dus misschien heb je nog een kansje :)
En wauw ElsieJoy wat fijn! Gefeliciteerd zeg!! Zijn inderdaad nog lichte streepjes maar duidelijk te zien. Zó leuk! 

Ben niet zo goed met het bijhouden en meepraten, maar heb even meegelezen. 
Leuke berichten over wat lijkt op een positieve zwangerschapstest (voorzichtig gefeliciteerd) en plannen van een bruiloft!
Mijn tip voor de bruiloft: een receptie! (Het liefst in een ruimte die niet als trouwlocatie wordt aangewend en je zelf eten/drinken mag regelen. Het woordje ‘trouwlocatie’ zorgt er al snel voor dat de huur ineens verdubbeld)
Wij zijn twee jaar geleden getrouwd en wilde het ook klein houden. We wilde ook zeker niet de hoofdprijs betalen. Wat ik super leuk en makkelijk (en niet super duur) vond was de receptie die we het ‘ja-woord’ deden. Wij trouwde in de kerk voor de bruiloft en de ruimte naast de kerkzaal konden we na de bruiloft gebruiken voor een receptie. Hiervoor was dan iedereen uitgenodigd. We hadden zelf cava, fris, taarten, chocola’tjes enz. gekocht (dat kan je zo duur maken als je zelf wil). Op die manier geen scheve gezichten en konden toch alle mensen komen die ons graag zagen trouwen. Na de receptie gingen we naar een andere locatie met naaste familie en goede vrienden. 
Het blijft inderdaad lastig om iedereen gelukkig te maken op jullie dag. De meeste mensen respecteren jullie keuze wel, maar je zal altijd ook een paar mensen hebben die toch commentaar hebben. Zo was ik de eerste van mijn vrienden die ging trouwen en dan merk je  toch een soort van jaloezie bij de ene, terwijl de andere staat te stuiteren omdat ze het zo leuk voor ons vond. Ook nodigden we niet alle familie uit voor het eten, daarover hoorde we ook wel het een en ander, maar ja, een daggast kostte zo’n 100€/pp dus toen ik dat liet doorschemeren snapte ze ook wel weer dat je niet even makkelijk tien extra mensen uitnodigt ;) 
Maar het is wel heel leuk om te plannen! En rondkijken wat je opties zijn is altijd goed & is gelijk een goede afleiding Haha. En het aller belangrijkste: doe wat goed voelt voor julliezelf.  
Veel plezier ermee! 

Hi!

Ik ben in december na 14 jaar gestopt met de pil (ben nu 28 jaar). We zijn dus voor het eerst aan het proberen. Zitten nu in juni, dus na half jaar is het nog niet raak. Was ook wel even zoeken naar hoe lang mijn cyclus nou gemiddeld was om ovulatie te berekenen. Heb 40, 44, 22, 45 gehad.
Voor cylcus nu zit op dag 48 en er is nog geen menstruatie. Veel testen gedaan (allemaal van Action), maar allemaal negatief. Toen dacht ik, ik haal eens een ander merk (onbekend van supermarkt) en die gaf gisteren een licht streepje. Ik had nog een Clearblue digitale test en dacht gebruik die als ik echt denk dat ik zwanger ben. Die vandaag gedaan samen met weer een Action test en die zijn allebei weer negatief. Snap er echt niks van..
Heb ook niet heel veel syptomen behalve dus nog geen menstruatie, ben vaak misselijk en ben al bijna kilo aangekomen. Heb ook wel soort menstruatiekrampen gehad, maar dus geen menstruatie.
Groetjes J

Jaaa ElsieJoy!! Gefeliciteerd!! Wat ben ik blij voor je! Maar ben je al 3x eerder zwanger geweest ja? En waren dat allemaal miskramen dan? Ik ga zo hard voor je duimen dat deze blijft zitten joh. Maar nu is je baarmoeder klimaat beter toch? Wat heerlijk, de eerste ronde dat je weer mag proberen raak. 
Mttm: ownee dat is een rotgevoel hè.. deed jij niet aan temperaturen/ovulatietesten? Misschien is het nog niet te laat! Vanavond even gezellig maken, misschien kan het nog gewoon. 
Yres: klinkt als een goed plan! Slim om iedereen uit te nodigen op zo'n manier, in een kerk past dat makkelijk. Wij zouden alleen niet voor de kerk trouwen, ondanks dat we beiden gedoopt zijn doen we totaal niks met geloof. We moeten even puzzelen. Gister zij mn vriend dat volgend jaar trouwen misschien wel zou kunnen. Yay! Zou die dan binnekort een aanzoek doen? Ik hoop t zo!!
Gebruiker: Welkom! En vervelend die onzekerheid! Vooral als een zelfde test ineens negatief is.. dat is geen heel goed teken.. Ze zeggen dat de kruidvat 2 voor 5 euro testen het gevoelige zijn, dus misschien kun je die eens proberen? En kijken of het oploopt?

Heb trouwens zelf net een test gedaan en die is heeel licht positief. Maar dat komt nog van de Ovitrelle spuit, ik was benieuwd of dat spul na een krappe week al uit mn lijf is. Nog niet dus! Ga wel blijven testen, want wil weten wanneer het weg is en of het streepje straks misschien wel oploopt! Nu is ook pas 5 DPO. 

Terug
Bovenaan