Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

[quote quote=10214494]Gebruiker: Welkom! En vervelend die onzekerheid! Vooral als een zelfde test ineens negatief is.. dat is geen heel goed teken.. Ze zeggen dat de kruidvat 2 voor 5 euro testen het gevoelige zijn, dus misschien kun je die eens proberen? En kijken of het oploopt?[/quote]
Het was dus wel echt een andere test die negatief was. Heb nu dus drie verschillende testen gehad waarbij 1 licht positief en twee negatief. Bedankt voor tip, ga die van de kruidvat dan halen vandaag om die te proberen.

Hi dames, nieuw hier bij dit forum. 
NOD 11 juli - Kirstiekirst - 27 jaar - 7e ronde - 1e kindje.
Ik voel precies wat jullie zeggen. Teleurstelling en frustratie dat het moeilijk gaat terwijl je er heel veel aan doet. Zelf mijn voedsel aangepast, drink en rook niet. Neem netjes vitamines en foliumzuur. 
Vermoedelijk in mei een vroege miskraam gehad. Maar niet zeker. Werd op tijd ongesteld, echter maar 2.5 dagen. 2 dagen erna getest omdat het toch door je hoofd blijft spoken, negatief. (Stel dat het een innestelingsbloeding was heb ik dus te vroeg getest, leermomentje). 3 weken later op de datum van innesteling gigantisch bloedverlies. Nog nooit zoiets meegemaakt. Inmiddels weer een ronde verder waarbij de cyclus maar 23 dagen was ipv 28. Hiervoor liep het wel netjes. Nu in 6 weken tijd dus 2x een volledige cyclus gehad.
Zijn er meer die daar ervaring mee hebben? Ik heb afgelopen maand de ovulatietesten van CB erbij gedaan. Piekdagen exact conform cyclus van 28 dagen. Vreemd dat een menstruatie dan toch al zo veel te vroeg begint. 
Nieuwe ronde nieuwe kansen, wederom met CB ovulatietesten erbij..

[quote quote=10214456]Hey mttm wat balen zeg. Ken je gevoel! Bij mij betekent die klodder trouwens pas het begin van de vruchtbare dagen. Daarna wordt ’t steeds dunner en glibberiger en duurt een dag of 4..dus misschien heb je nog een kansje  En wauw ElsieJoy wat fijn! Gefeliciteerd zeg!! Zijn inderdaad nog lichte streepjes maar duidelijk te zien. Zó leuk![/quote]
Normaal heb ik ook meerdere dagen slijm, maar deze keer niet echt. De waterige afscheiding heb ik wel al gehad. Ik weet het even niet. Ik doe niet aan ovulatietesten of temperaturen. Dan word ik helemaal gek. 
Ik hoop dat het bij jullie beter gaat.

Nou mttm deze maand bij mij ook echt geen touw aan vast te knopen. Temperatuur ook niet, of nouja nu een paar dagen wel maar dat was meer voor de huisarts en dacht dan schrijf ik het meteen voor mezelf op. Maarja daar heb je pas over een maand of 2 wat aan, dan kan je een patroon gaan zien. Zijn nu alleen maar getallen natuurlijk ;) en denk eigenlijk niet dat ik daar zin in heb. En ovu testen ook niet. Wil ik volgende maand wel doen gewoon ter check of wat ik denk klopt. Maar ik word daar niet gelukkiger van, als ik dan een positieve test heb en dat er dan niks zou gebeuren in bed zou ik verschrikkelijk vinden. 
Spannend ElsieJoy hoop dat je snel terecht kan en dat ze je een beetje gerust kunnen stellen :)

@Elsiejoy gewoonlijk duurt het 4 dagen. Ik ben sinds ik gestopt ben met de pil niets anders gaan doen. Ben direct met mama compleet pilletjes begonnen en dat houd ik aan. Die luteale fase is nu inderdaad waar ik mij druk om maak. Als er steeds een menstruatie plaatsvindt op het moment waarop volgens normale cyclus (wat ik altijd gewoon had) een innesteling hoort te zijn dan snap ik dat een innesteling niet lukt. Ik wacht nu deze cyclus weer af en gebruik wel de ovulatie test om in ieder geval vast te leggen dat de eisprong er is en wanneer die is. Mocht het nu weer bij de 23e dag fout gaan dan ga ik inderdaad de huisarts bellen. Thanks voor het meedenken. 

Bo-Belle ik herken precies wat je zegt. Daarom doe ik het ook niet meer. 
Dan ben ik eens benieuwd wat er bij jou deze maand gebeurt. Zeker na die positieve test van vorige maand. 
Elsiejoy ik hoop voor je dat het nu allemaal goed gaat. Fijn dat je een vroege echo kunt krijgen. 
Mandareintje hopelijk blijkt het toch gewoon raak te zijn.
Kirstiekirst ik snap je onzekerheid. Ik heb dat ook een beetje gehad. Eerst regelmatig en opeens mijn hele cyclus van slag. Het is te hopen dat het bij jou weer snel regelmatig wordt. Helaas heeft gezond leven maar een beetje invloed.

Terug
Bovenaan