Kirstiekirst Ik was ook bang voor een korte luteale fase en ben toen de ovulatietesten van sensitest gaan gebruiken. Die kun je via bol bestellen, zijn scherp geprijsd en worden ook bij medische trajecten gebruikt. Het heeft mij mooi inzicht gegeven! De dag van mijn eisprong verschilt nog weleens een paar dagen, maar mijn luteale fase is altijd hetzelfde aantal dagen. Als uit je testen blijkt dat er echt te weinig dagen tussen eisprong en menstruatie zit moet je echt even naar de huisarts.
He, en niet vergeten dat schijnbaar 75% van de vrouwen pas na een jaar proberen, zwanger raakt! Dat vergeet ik soms ook weleens, waardoor ik behoorlijk gefrustreerd kan raken. Zeker als er dan weer eens berichten langskomen van vrouwen waarbij het de eerste ronde al raak is.
He, en niet vergeten dat schijnbaar 75% van de vrouwen pas na een jaar proberen, zwanger raakt! Dat vergeet ik soms ook weleens, waardoor ik behoorlijk gefrustreerd kan raken. Zeker als er dan weer eens berichten langskomen van vrouwen waarbij het de eerste ronde al raak is.