Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

ElsieJoy wat fijn dat de test al iets duidelijker is?
Ik ben eens benieuwd wat komende week gaat gebeuren. Gisteren had ik opeens een natte plek in mijn onderbroek. Het leek iets dikker en misschien een beetje wit, maar ik had donker ondergoed aan, dus kon het niet zo goed zien. Ik ga er maar even vanuit dat het toch pas iets van een eisprong is en dat ik mijn NOD pas over 2 weken heb, maar ik merk wel dat dat weer voor onrust in mijn lijf zorgt. 

Oh lijkt me echt heerlijk om ze te zien oplopen ElsieJoy! Gekukkig had je er (volgens mij) nog een voorraadje van liggen toch :D
Ik ben er inmiddels zeker van dat m'n eisprong dinsdag is geweest, dus verwacht 2 juli mijn nod. Stelt helemaal niks voor vergeleken met sommige anderen maar ik vind het maar stom om ineens weer een cyclus van 31 dagen te hebben. Ipv 26 waar ik de laatste tijd op zat. Zo ging het tenminste lekker snel ;)
Merk dat ik nu constant wil vergelijken 'wat voelde ik vorige maand op deze dag'. Slaat nergens op haha! En het enige dat echt anders was, was dat ik ineens veel naar de wc moest/kon terwijl ik normaal zowat verstop tussen ovu en nod. Dus daar zit ik als een soort van havik op te wachten. Anyways, als deze cyclus niet lukt ga ik weer de ha bellen voor een doorverwijzing.
Voor mezelf besloten dat eventuele iui enzo nog niet hoeft (stel dat dit de volgende stap zou zijn) maar vind het wel fijn als er even een kijkje wordt genomen daarbinnen. 

@ElsieJoy, wat super te lezen dat er positief uit komt!
@Bo-Belle, inderdaad bijhouden wanneer de eisprong is. Ik ben gister weer begonnen met de ovutesten van CB en hij geeft nu al hoog aan (op dag 8) dus ik vermoed dat de eisprong deze keer eerder zal zijn. Denk een piek bij dag 12. Ik zal symptomen eens vast blijven leggen in de hoop het zelf te kunnen herkennen. Dit is nu een best duur grapje. Fijn dat je zeker bent dat jouw eisprong is geweest. Nu de wachttijd in. En een check kan zeker geen kwaad bij de huisarts!
@mttm afwachten dus.. mij geven de test juist wel rust. Klussen deed ik anders heel veel zodat ik er zeker van was in de juiste periode te zitten maar het spontane ging er compleet vanaf zelfs tot tegenzin. Nu houden we het heel spontaan met mogelijk 1 verplicht nummertje erin omdat ik weet wanneer die moet. De rest stuur ik zelf een beetje naar mijn eigen zin en dat zorgt dat het toch nog een beetje plezierig blijft. Vandaag gaf de test hoog aan dus nu weet ik dat ik ongeveer 3 dagen hoog heb en erna 48 uur piekvruchtbaarheid. Toch fijn om te weten vind ik. 
@Mandarijntje, nog even afwachten. Ik ben me in zo'n periode ook zo mega bewust van alles wat er gebeurd. Ik ga duimen voor een positief resultaat voor je!
@allen, tof dat jullie allemaal zo met elkaar meeleven en tips geven. Ik steek er een heleboel van op. Dus dank daarvoor!

@Mandareintje, spannend zeg dat hele trouw-gebeuren. Dat is toch ook altijd een afwacht momentje van wanneer zal hij het doen ;) Receptie kon bij ons trouwens ook bij het gemeentehuis in de buurt (we waren de dag ervoor eerst getrouwd bij de gemeente). Zal je vooral aanraden wat leuke eetcafe’tjes of zaaltjes te zoeken die normaal niet onder de norm ‘bruiloft’ staan. De prijzen blijven daardoor veel redelijker en zulke eetcafés vinden het ook weer leuk een bruiloft te doen en hebben meestal  aparte zaaltjes.
Wat betreft het zwanger worden: hier is mijn nod als het goed is maandag of dinsdag (dag 34 ipv doorgaands 28-30!). Ik had dit keer pas op dag 21 een positieve ovulatietest. Nu heb ik sinds vorige week lichte buikpijntjes (beetje ongesteldachtig, maar mild) en voelt mijn buik gek (beetje borrelend en trekkend gevoel), maar dat kunnen ook Mn darmen zijn misschien.
Ik had vandaag een early test gedaan van z&k en daarop was echt een heeeeeel licht bandje te zien. Maar echt zo licht dat je echt moest turen in daglicht (beetje gelijk aan de eerste test van elsiejoy). Nu keek ik net naar de test en daarop is het bandje nu wel echt roze, maar is de afleestijd natuurlijk al lang verstreken. 
Vanavond hebben we nu alleen afgesproken met vrienden bij een sushi restaurant. Wat denken jullie, kan sushi gewoon of toch beter van niet? Ik dacht ik doe een test, zie ik er niets op dan eet ik sushi, maar nu js het net zo’n vage test dat ik toch twijfel! 

Oh Yres wat mega spannend! Krijg je het op de foto denk je? Ik wil meeturen haha! En je zag bij ElsieJoy wat zo'n licht streepje kan betekenen ;) 
Wat betreft sushi, ik zou gewoon sushi zonder rauwe vis eten :) Beetje creatief bestellen haha. Ik weet dat het vruchtje tot 6 weken van zijn dooierzakje leeft maar ik zou dr toch niet gerust op zijn. 
En een goede vriendin van mijn beste vriendin is dus een poosje terug haar kindje verloren door de listeriabacterie (op vacuumverpakte vis en rood vlees zit dat o.a.). Daarvoor dacht ik er redelijk mild over, maar het kan dus echt goed misgaan. En iedereen moet natuurlijk zelf beslissen en weten wat 'ie doet maar ik persoonlijk zou vanaf de eerste (licht)positieve test goed opletten met wat ik eet (en drink - uiteraard). 

Ben heeeeeel benieuwd naar je test en hoe de komende dagen voor je zijn! 

Heey, inderdaad heel spannend. Vooral ook omdat we al in onze 11e ronde zitten en ik nu elke x ‘kwaaltjes’ had als nod naderde en het dan biet zo bleek te zijn. Deze maand leek ik wat relaxter te zijn, maar dit brengt toch wel weer een beetje verwarring Haha! Goede hoop dat ElsieJoy ook zo’n bijna onzichtbare test had. Ik kreeg die niet eens gefotografeerd ook, maar uit nieuwsgierigheid later nog eens gekeken en toen was het streepje duidelijker (maar, dat had ik nooit bij eerdere negatieve testen dat er later een streepje kwam).
Hieronder de test van inmiddels alweer een paar uur geleden. 

Terug
Bovenaan