Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Volgens mij ook heel positief hoor! Omdat je streepje wel direct binnen de afleestijd verscheen en daarna donkerder kleurde is ie positief. Dacht ik. :) dus van mij ook voorzichtig gefeliciteerd! Een goede maand is dit zeg! 

Ik kon het niet laten om ook nog een kruidvat testje te kopen (2v5).

Dit is het resultaat: https://www.mupload.nl/img/azsqbz.jpeg
Een duidelijkere streep dan vanmorgen! 
Mij houd het jn de gaten. Mijn man vindt het nog te vroeg om te juichen Haha.
Keep you updated! 

Yres wauw! Gefeliciteerd!! Die is gewoon positief hoor. Geen rauwe vis meer voor jou ;-). Zelf lust ik geen vis, en er is vanalles met ei, avocado, veggy, kip etc als het goed is. Geniet ervan!
Mttm: ja ben het aan het proberen, is echt afkicken. Probeer op mijn lichaam te vertrouwen.
ElsieJoy wat top dat je testen oplopen! Moet een heerlijk gevoel zijn. En echt fijn zo'n snelle echo! Hopelijk kunnen ze je geruststellen dat het op de goede plek zit. 

Wat leuk om vooral positieve verhalen te lezen?. Soms hebben we onze klaagmomentjes, maar we kunnen ook heel positief zijn ?. Het lijkt alsof dit een hele goede maand gaat worden. En zo zie je maar, bij iedereen op een andere manier. Sommige vrouwen vinden het fijn om alles bij te houden en andere vrouwen willen helemaal niets bijhouden. 
Ik wacht nu vooral op mijn menstruatie. Normaal heb ik een week voor mijn NOD behoorlijk gespannen borsten en mijn tepels zijn dan best gevoelig. Nu heb ik nog niet echt ergens last van. Borsten voelen maar een heel klein beetje harder. Dus steeds meer signalen dat mijn eisprong echt pas deze week is geweest. Niets aan te doen. Ik hoop wel op een cyclus van binnen de 35 dagen en dan op naar de volgende kans. 

Hoi allemaal!
Gefeliciteerd yres en elsiejoy! Super leuk. 
Ik zit inmiddels in de wachtweken van ronde 14. Lees hier vaak mee maar reageer niet zo heel vaak. Mijn NOD  is op 2 juli. Op die dag hebben we ook een afspraak in het ziekenhuis om de IUI te bespreken waarmee we in augustus gaan starten maar ik hoop dat het tóch voor die tijd nog lukt. Veel succes allemaal!

Dankjewel voor jullie reacties iedereen en het meekijken! Ik ben vooral heel eeg opgelucht dat het dus toch ‘kan’ voor ons. Wil nog niet te snel juichen, maar dit is wel echt zo fijn zo’n test!
@Elsiejoy, wat naar dat je huisarts zo stom deed toen je met een lichte streep kwam. Daar mag hij toch wel wat tactischer mee omgaan denk ik dan! Het is allemaal ingewikkeld genoeg lijkt me! Wel zo fijn dat je testen oplopen, lijkt dus wel goed te zitten :) 
@mandareintje, Haha, idd, ben van de sushi afgebleven en hebben lekker doorbakken zalm en groenten genomen.
@bo-Belle, inderdaad ik zit nog voor nod. Die zou tussen maandag-woensdag moeten zijn (positieve ovulatietest op 11 juni, dus nu op dag 11 dpo).
Ik ga zondag nog een testje doen denk ik. En als die woensdag ook nog goed positief is dan gaan we een feestje vieren, Haha! 

Terug
Bovenaan