Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

ElsieJoy, ik ben ook nooit zo van die theorieën, maar als misschien net alles goed samenvalt op het juiste moment, kan die zoete aardappel wel de doorslag hebben gegeven. 
Ik moest vanmiddag wel lachen. Ik moet vandaag best vaak naar het toilet om te plassen. Dus we waren even weg en moest ik weer plassen, mijn vriend viel het ook op en hij zei er wat van. Dus even was er zo een stemmetje in mijn hoofd dat hoop had. Gelukkig laat ik me deze keer niet zo gek maken. Ik denk dat het namelijk gewoon komt doordat ik vandaag meer water heb gedronken dan anders. Maar dan merk je wel hoe gek we onszelf eigenlijk maken ?

Haha, die zoete aardappel is idd wel ver gezocht, maar vind het lekker dus dacht waarom niet!
Grappig ElsieJoy dat jij daar ook behoorlijk wat van hebt gegeten!Hoe staat het met jouw testen verder? Lopen die al op tot een knaltest? 
Ik had vanmorgen een normale test (25microgram) gedaan ipv een gevoelige. Was ook zo’n mega licht bandje. Ben wel benieuwd of en wanneer die echt knal wordt!
@mttm, leuk dat de link toch elke keer wordt gelegd. Hopelijk is het toch nog een goede maand en heb je binnenkort ook een ‘huh, deze test is super licht, maar yay’ moment! Fingers crossed! 

Ik ben benieuwd! Ik ga morgen ook nog eens testen met de andere van de 2v5. Wel fijn dat de streepjes oplopen en nu goed zichtbaar zijn. Dat is een goed teken!Oeh meerling lijkt me ook wel lastiger. Mogelijk verbeterde vruchtbaarheid vond ik wel een meerwaarde. Heb jij verder al last van kwaaltjes? Ik heb echt alleen wat milde buikpijn, borrelende buik en soms wat steekjes. De typische dingen (nog) niet. Wel grappig, want hiervoor had ik elke maand kwaaltjes en dacht ik: Ohh misschien js het raak! Zo gek, haha

WoW ElsieJoy, dat ziet er goed uit? Nu mogen we je toch echt wel feliciteren. Van de ene kant vervelend dat de kwaaltjes beginnen te komen, van de andere kant geeft dat wel bevestiging. Wanneer was jouw NOD? Enig idee hoe lang je zwanger bent?
Yres, wat voor jou de reden om te testen? Jouw NOD moet toch nog komen of niet? 

Oh wauw Elsiejoy, dat ziet er goed uit! 
Vervelend van de kwaaltjes, maar gelukkig gaat het met vlagen! Heb je wel wat verkoeling met de hittegolf die eraan zit te komen? Ik slaap ook wel wat slechter en ben daarom moe, maar geen idee of dat gelinkt is Haha. Mijn buik is ook enorm opgeblazen, ziet er niet uit! 
mttm, nod zou inderdaad morgen moeten zijn volgens de apps die ik gebruik. Alleen deze cyclus was al zo anders dan normaal (langer (vandaag nod 33 ipv de doorgaands 28-30) en tussendoor 1 dag griep) dat ik eerder had getest toen ik naar een sushirestaurant zou gaan met vrienden haha. Toen dat licht positief was kon ik me niet inhouden om te kijken of er al een duidelijker bandje ontstaat. 

Ohja, nu weet ik het weer Yres. Heb je inmiddels nog getest? 
Ik wacht denk ik deze week af en als zaterdag nog geen menstruatie te bekennen is, doe ik denk ik een testje. Ook al hou ik er rekening mee dat mijn cyclus langer is deze keer. Maar vanmorgen had ik nog steeds een beetje slijm bij het afvegen. Dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit nog van de eisprong is, anders zou ik wel een hele lange cyclus krijgen. 

Spannend ElsieJoy, sowieso wel grappig om op 29 februari uitgerekend te zijn. Gelukkig kun je al vrij snel voor een echo gaan. En het belangrijkste is nu dat het een goede zwangerschap wordt. 
Door jullie verhalen begint het bij mij nu ook echt te kriebelen. Dus wat mij betreft mag de week voorbij zijn, hahaha. Ook al heb ik totaal niet het idee dat ik zwanger ben. 

Ohh Elsiejoy, zou wel echt heel speciaal zijn als de kleine nu net op jullie jubileum wordt geboren! En ook nog voor jouw verjaardag! Zou een super leuke tijd zijn! 
Ook wel leuk om het verschil van je testen te zien. Op die manier kan je toch eventjes zichtbaar maken dat er echt iets aan het groeien is.
Mttm, spannend dat laatste weekje wachten! Ik hoop dat je zaterdag ook een goeie test te pakken hebt! Fingers crossed en houd ons op de hoogte! Dat slijm lijkt me idd onwaarschijnlijk nog de eisprong. Ik had wel erna (en nu nog) meer afscheiding. Blijkt er ook een beetje bij te horen, maar soms voel je dat ook een beetje lopen (Haha sorry, tmi?)
Wat ik wel had dit keer was dat ik nauwelijks ‘sympotomen’ had. De weken ervoor was er elke keer iets nieuws wat ik als symptoom zag: geen buikpijn van tevoren, geen bruine afscheiding, opeens gevoelige boobs... Dit keer had ik voornamelijk lichte buikpijn en dat was het. Ik dacht dus: oh de menstruatie komt er volgende week aan. Het was meer dat ik dacht: oké, ff testen vanwege de sushi, Haha! Had vandaag de tweede 2v5 gedaan en die was weer wat donkerder dan twee dagen geleden. Er is dus nog wel iets dat meer hcg aanmaakt, gelukkig! 
Mijn man heeft wel zoiets van laten we over één a twee weken maar de huisarts bellen (voor een verwijzing). Dat geeft wat minder zekerheid. 
@Elsiejoy, jij hebt wel al snel een afspraak in juli! Heeft dat ook te maken met je pics/hydrofalynx of is dat doorgaands? Ik dacht dat ze normaal bij 8 en 12 weken een echo willen maken? Wel heel fijn dat je dan al iets meer weet! 

Terug
Bovenaan