Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hoeveel dagen na de ovitrelle ben je nu dan ook alweer mandareintje? Spannend hoor, zou toch nog kunnen dat je straks wel positief test nog?
Mttm dat denk ik zelf inmiddels eigenlijk ook :) al denk ik nu 'wat is de kans dat het dan 2x achter elkaar raak zal zijn' 
Mijn nod is 2 of 3 juli. Verwacht er dus niet al te veel van deze ronde... 

Derde poging. Dus maar een kort bericht.
Slecht nieuws gehad vandaag. Kans op een natuurlijke zwangerschap is bijna nul. Partner heeft slecht zaad, hij wordt morgen verder onderzocht. Optie die we hebben is icsi, maar dat is altijd mijn nachtmerrie geweest (hormonen slikken en eicelpunctie). Ik moet t nieuws laten bezinken. Deze hele middag voelde verdoofd, nu voel ik pas verdriet opkomen.  Ik weet dat er nog steeds hoop is, maar ik moet afscheid nemen van mijn droom op een natuurlijke bevruchting en mijn hoop gaan zetten op mijn nachtmerrie en daar dus van gaan houden. 

Lapjesendraadjes, oh nee wat een k#tnieuws!! Ik snap wel dat dat vies tegenvalt hoor.. ik denk dat niemand op zo'n traject hoopt. Tegelijkertijd is het wel fijn dat het bestaat en dat het op die manier wel mogelijk is dat jullie een kindje krijgen! Maar het is niet het ideaalplaatje nee en ik snap dat het hard aankomt nu. Wel fijn dat je partner morgen meteen wordt onderzocht, hopelijk weten jullie snel meer! 
Bo-Belle: ik zit nu 12 dagen na Ovitrelle en 10 dagen na ovulatie. Dus alles kan nog gewoon! En het kan best hoor, 2x achter elkaar raak. Je hoort vaak dat mensen na een mk snel zwanger raken! En dat is het soortvan toch geweest toch..?

Ohnee lapjesendraadjes wat een klap in jullie gezicht moet dat geweest zijn zeg :( snap echt heel goed dat je daar even van moet bijkomen. Gelukkig is er nog een optie over maar neem echt even de tijd om dat te laten bezinken... Logisch dat je na dit nieuws niet meteen erover heen stapt. Hè echt even ellendig zeg!! :(

Dank voor jullie steun! En weet je wat t erge is? We gingen omdat ik wilde weten hoe IK er voor sta, qua voorraad eitjes. Nou volgens de arts heb de eierstokken en de hormoonwaarden van een jonge godin. Mijn partner opgelucht daarover en toen kwam het nieuws over zijn aandeel. En ik denk dat bij hem de boodschap ook nog niet helemaal is geland. Hij deed er iets te gemakkelijk over. En hij wil mij in ieder geval niet bij zijn onderzoek van morgen. Hij is bang dat ze met een slangetje zijn piemel in gaan geloof ik. Ik snap wel dat hij niet wil dat ik dat zie, En het lijkt mij erg pijnlijk.
Ik ben heel blij met de mogelijkheid van icsi, maar als ik alle ervaringen lees zie ik er als een berg tegenop.. en ook de kosten...zo'n groot spaarpotje heb ik niet. Dus naast inlezen op het traject moet ik ook het nodige bij de verzekering uitzoeken. En hopen dat het snel lukt, met mijn godinneneitjes. 
Komt vast goed allemaal, maar ik moet nu even door mijn verdriet.

Lapjesendraadjes wat erg om zo een nieuws te krijgen. Heel veel sterkte! Neem de tijd die je nodig hebt, dit is niet niks. Hopelijk is er morgen al meer duidelijk. Die onzekerheid is ook nog eens vervelend. 
Bo-Belle als jullie goed jullie best hebben gedaan, kan het best twee keer achter elkaar raak zijn. Heel veel succes in ieder geval! 

Hey allemaal,
even wat minder actief gereageerd hier ? gister en vandaag minimaal maar wel oud bloed door mijn afscheiding dus zal alles wel in mijn hoofd gehaald hebben ofzo. Heb getest en was negatief. 1 juli had ik al een afspraak bij de gynacoloog dus dan zien we wel hoe of wat.
Lapjesendraadjes wat een heftig nieuws, sterkte met verwerken.
voor alle andere gefeliciteerd en succes met de volgende ronde. Hopelijk snel een positieve test voor iedereen ?

lapjesendraadjes . Meid, wat een klote nieuws. Ik moest echt even reageren op jouw berichtje. Een hele dikke, virtuele knuffel voor jou en ik wens jullie de komende periode alle sterkte en voorspoed van de wereld. Liefs van mij. ?????

Terug
Bovenaan