Ik vind het zeker gezellig om hier te kletsen. Zeker omdat we hier met een groepje elkaar een beetje op de hoogte houden. Steeds ergers anders kletsen vind ik niet zo fijn en de groep NOD juni of welke maand dan ook vind ik ook niet meer fijn. Sowieso omdat daar heel veel mensen zijn die de eerste maand al klagen en vervolgens wel zwanger zijn. Supermooi natuurlijk voor ze, maar ik kan er even niet tegen. Daarnaast komen er tegenwoordig allemaal van die lijstjes voorbij en er worden bijna geen normale gesprekken meer gevoerd.
Ons lichaam ligt inderdaad onder een vergrootglas. Elk steekje of wat dan ook proberen we te verklaren. Bij mij gaat dat een beetje met vlagen. De ene maand wel, de andere maand niet. Deze maand heb ik echt nergens last van. Of in ieder geval niet dat ik het wil benoemen. Behalve het slijm/de afscheiding, maar ik heb even op internet gekeken en verhalen die hier een beetje op leken gaven aan dat het een naderende menstruatie is. En dat is ook wat mijn gevoel zegt. Ik knijp wel regelmatig in mijn borsten om te kijken of ik iets voel, maar deze maand helemaal geen gevoelige tepel en mijn borsten zijn ook nog gewoon zacht. Maar hormonen kunnen elke maand anders zijn.
Heb je vandaag nog getest, Mandareintje?
Bo-Belle, ik vind het wel logisch dat jij met vorige maand vergelijkt. Tuurlijk hoeft het niet op dezelfde dag te zijn, maar toch. Ik denk toch dat er bij jou iets is geweest. Drie verkeerde toetsen kan ik me niet voorstellen. Wanneer is nu weer je NOD? Dat verhaal over je borsten herken ik trouwens wel. Zeker toen ik dat pas had dacht ik altijd van, nu moet het toch wel raak zijn, zo blauw hahaha.
Yres, dat hoor je wel eens vaker dat mensen heel gespannen zijn en in de maand dat het raak is denken ze net dat het toch niet kan. Ik hoop inderdaad dat geen symptomen goed zijn, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet zo in geloof hahaha.
ElsieJoy en Yres voor jullie blijf ik duimen dat het goed gaat en voor Bo-Belle en Mandareintje ga ik duimen voor een positieve test.