Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Mooie opbouw ElsieJoy!! En mttm bij mij kriebelt het nu ook mega door deze positieve verhalen. Een week duurt lamg, voor mij ook. Vanmorgen een negatieve test, dus de Ovitrelle is nu ongeveer uit mn lijf. Qua symptomen heb ik vooral nog zere borsten eigenlijk. Mijn tepels lijken wel groter en dikker? Mijn vriend ziet het ook. Maar ja, is wel vroeg voor een symptoom en mijn test was negatief, dus heb haast geen HCG (meer) in mn lijf...

Yres, wat fijn dat hij bij jou ook oploopt. 
ElsieJoy, voor ons lijkt het snel die echo, maar ik kan voor jou begrijpen dat het heel spannend is. Ik ga duimen dat het nu op de goede plek is blijven plakken.
Mandareintje, wachten lijkt nu inderdaad lang te duren. Voor jou zal het helemaal een achtbaan zijn, aangezien je ook nog met andere dingen rekening moet houden.
Ik heb overigens niet heel veel meer afscheiding. Alleen af en toe een beetje slijm bij het afvegen, vooral ‘s ochtends. En heel af en toe een beetje vocht overdag. Ik weet ook echt niet wat het is, maar ik zou het heel raar vinden als het nog met mijn eisprong te maken heeft. We zullen het zien. Ik heb verder ook niet echt symptomen. Precies wat jij zegt Yres. Normaal heb ik zeker een week van tevoren gevoelige, gespannen borsten en dan voel ik van alles en nu eigenlijk niets. Maar ook daar kan ik niets over zeggen. Het is namelijk maar de vraag of het normaal ook echt zo is of dat ik het me inbeeld en soms doet je lichaam gewoon anders dan je gewend bent. 
Ik vind het wel fijn dat ik er deze keer rustiger onder blijf. Ik schrijf wel veel op het forum, maar dat is meer uit interesse en om mijn verhaal te delen, maar andere keren was ik er echt de hele dag mee bezig en heel gespannen enzo. Uiteraard vind ik het wel fijn als ik komende week duidelijkheid krijg. 

Mttm: fijn dat je t meer los kan laten! Het is ook gewoon gezellig hè om hier mee te kletsen :). Wel gek van je afscheiding, en op zich kan geen symptomen een heel goed teken zijn hè! Zo spannend. En onze lichamen liggen ook gewoon onder een vergrootglas. Ik denk bij ieder krampje dat het misschien wel de innesteling is, echt erg. 10 min geleden nog tegen mijn vriend gezegd. Die wordt soms best gek van mij, haha.
ElsieJoy: ja geen idee of dat nog van de Clomid kan komen, het is zo goed als uit mijn lichaam dus zou t gek vinden. Onze volgende IUI zal met minder hormonen zijn inderdaad, 50 ipv 100. 

Hahaha ik ben net naar beneden gerend "schat, kijk eens goed. Heb ik al-tijd van die blauwe aders? Ik bedoel ik zie ze altijd wel, maar nu zie ik ze veel erger. Toch?" die trok maar gewoon een wenkbrauw op ;) 
Ik ben ook mezelf constant aan het tegenspreken / oppeppen. Vorige maand op deze cyclusdag voelde ik bij 't paardrijden ineens een paar minuten felle steken, had ik dunne ontlasting en grote tetten. Nu heb ik dat allemaal niet, wat me stiekem best een beetje teleurstelt. Maar aan de andere kant, geen zwangerschap is gelijk en het hoeft ook allemaal niks te zeggen of op dezelfde dag te gebeuren natuurlijk. Maarja. We gaan 't zien. 

Spannende tijden dames! Wanneer is jullie nod ongeveer? 
Heel herkenbaar dat ‘lichaam onder het vergrootglas leggen’. Ik heb dat ook echt iedere maand gehad toen het eenmaal wat langer begon te duren, met uitzondering van deze 11e ronde (de 13e zouden we overwegen naar de huisarts te stappen). Ik was wat rustiger, wel op het forum aan het kijken, maar niet continue aan het letter op klachten of aan het google’en of mijn nieuwe ‘klacht’ mogelijk een symptoom kon zijn. Ik gooide het erop dat mijn ovulatietest zo laat positief was en ik daarom niet op die cyclus van 28-30d kon focussen en het maar de vraag was wanneer nod zou zijn. Misschien was het mijn lichaams manier om te zeggen: rustig maar het is al goed. Heel vreemd hoe dit soort dingen gaan. 
@Elsiejoy, wat heb jij al meegemaakt zeg! Lijkt me erg heftig! Extra veel succes en gekruiste vingers voor jou dat het op de goede plek zit! 
@mttm, ik hoop dat het niets voelen een goed teken is voor je! En @bo-Belle voor jou die blauwe aders! 
@mandareintje, was het voor jou de eerste clomid behandeling? 

Ik vind het zeker gezellig om hier te kletsen. Zeker omdat we hier met een groepje elkaar een beetje op de hoogte houden. Steeds ergers anders kletsen vind ik niet zo fijn en de groep NOD juni of welke maand dan ook vind ik ook niet meer fijn. Sowieso omdat daar heel veel mensen zijn die de eerste maand al klagen en vervolgens wel zwanger zijn. Supermooi natuurlijk voor ze, maar ik kan er even niet tegen. Daarnaast komen er tegenwoordig allemaal van die lijstjes voorbij en er worden bijna geen normale gesprekken meer gevoerd. 
Ons lichaam ligt inderdaad onder een vergrootglas. Elk steekje of wat dan ook proberen we te verklaren. Bij mij gaat dat een beetje met vlagen. De ene maand wel, de andere maand niet. Deze maand heb ik echt nergens last van. Of in ieder geval niet dat ik het wil benoemen. Behalve het slijm/de afscheiding, maar ik heb even op internet gekeken en verhalen die hier een beetje op leken gaven aan dat het een naderende menstruatie is. En dat is ook wat mijn gevoel zegt. Ik knijp wel regelmatig in mijn borsten om te kijken of ik iets voel, maar deze maand helemaal geen gevoelige tepel en mijn borsten zijn ook nog gewoon zacht. Maar hormonen kunnen elke maand anders zijn. 
Heb je vandaag nog getest, Mandareintje? 
Bo-Belle, ik vind het wel logisch dat jij met vorige maand vergelijkt. Tuurlijk hoeft het niet op dezelfde dag te zijn, maar toch. Ik denk toch dat er bij jou iets is geweest. Drie verkeerde toetsen kan ik me niet voorstellen. Wanneer is nu weer je NOD? Dat verhaal over je borsten herken ik trouwens wel. Zeker toen ik dat pas had dacht ik altijd van, nu moet het toch wel raak zijn, zo blauw hahaha. 
Yres, dat hoor je wel eens vaker dat mensen heel gespannen zijn en in de maand dat het raak is denken ze net dat het toch niet kan. Ik hoop inderdaad dat geen symptomen goed zijn, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet zo in geloof hahaha. 
ElsieJoy en Yres voor jullie blijf ik duimen dat het goed gaat en voor Bo-Belle en Mandareintje ga ik duimen voor een positieve test.

Thanx mttm! Ik duim ook voor jou, en voor Bo-belle natuurlijk.
Ik heb zondag nog getest en die was zo goed als negatief. Mini streepje, die je op de action test wel ziet en op de kruidvat 2v5 test niet. Zou die test toch gevoeliger zijn? Was niet eens de early. Dus er zit nog een mini restje ovitrelle. Tsja ze zeggen in het zkh niet voor niks dat je pas na 14 dagen mag testen. Ik wil nu pas wachten op mijn NOD en dan pas meten, is nu toch te vroeg. Nog 4 dagen! Ben nu steeds bang dat mn borsten minder pijn gaan doen dus ik zit de hele tijd stiekem te knijpen haha. Ze lijken ieeets minder gespannen :-(. Het zal wel weer gewoon 1 grote teleurstelling worden vrees ik.
Yres: jep eerste Clomid behandeling. Ik kreeg 100mg en daarmee heb ik 4 eitjes gekregen. Dat is teveel voor IUI dus die ging niet door, maar we hebben volop zelf geklust. Volgende maand krijg ik nog maar 50mg. Op zich wel fijn idee, hoe minder medicatie hoe beter natuurlijk.
Bo-belle: ik vind het ook heel logisch dat je met vorige maand vergelijkt hoor! Ik denk dat we dat allemaal zouden doen hier, haha. Jammer dat je nog geen overeenkomsten vind, maar zoals je al zegt, iedere maand en iedere zwangerschap is anders, en eigenlijk niet echt te vergelijken... 

Terug
Bovenaan