Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Lapjesendraadjes 
wat naar :(  sterkte met het verwerken ♡  
"gelukkig" kan icsi nog, maar ik snap dat je de klap eerst moet verwerken..

Yres gefeliciteerd! Had jouw bericht niet gezien! Ik zit deze 11e ronde echt in een dip en jouw bericht gaf weer een beetje hoop! 

@lapjesendraadjes, wat een ontzettend heftig nieuws zeg! Heel veel sterkte met het verwerken samen en ik hoop dat het snel voor jullie mag lukken via icsi! Dikke knuffel voor jullie ❤️

@mandareintje, spannend zo’n eerste clomid behandeling. Het slaat in ieder geval al goed aan als je al vier(!) eitjes had! Wel jammer van de iui die dan niet doorgaat, maar wie weet is het via de ‘gezellige’ methode gelukt. Ik duim voor je! 
@taaraa, dankjewel! Voelt ook nog wel onwerkelijk, want ik was deze ronde zo ‘layed back’ en voelde niet zoveel. Daarbij was mn cyclus anders, dronk ik wel eens een wijntje en hadden we het ook bijna dagelijks ‘gezellig’ gehad, terwijl ‘ze’ aanraden om het om de dag te doen. Vanaf die vroege lichtpositieve test was dat wel even wauw, Yes! en afwachten of het na nod ook nog positief zou zijn. Geef de hoop dus zeker nog niet op! Waar zit jij nu in je 11e ronde? 

Lapjesdraadjes.
Oh Jeetje dit nieuws wil je zeker niet horen. Ik weet gewoon niet wat ik hier nog over moet zeggen. Maar ik wens je veel sterkte. Praat veel met elkaar en verwijd hem absoluut niets. Hier kan niemand wat aan doen. Raadpleeg mensen om je heen voor eventuele steun of luisterend oor. Bel de verzekering op wat de mogelijkheden zijn. Nogmaals heel veel sterkte ???

Begint nu toch wel een beetje te kriebelen. Sinds vanmorgen toch wel een beetje twijfels. Vanmorgen weer enorm veel heldere afscheiding bij het afvegen. Ik voelde me ook even niet lekker/een beetje misselijk, maar dat kan ook door het weer komen. Soms denk ik nu worden mijn tepels en borsten wel gevoelig, maar even later denk ik weer van niet. Gelukkig heb ik een druk dagje op mijn werk en hopelijk zorgt dat voor afleiding. 
Hoe gaat het met jullie? Iemand nog getest? 

Ohh dat klinkt al super spannend mttm! 
Heb je al besloten wanneer je zou willen testen of kan je eerst nog wachten op je nod? 
Mij heb sinds gisteren één lichtgevoelige borst. Haha, dit voelt zo apart. Ook echt maar eentje! 

Taaraa: rot dat je in een dip zit meis.. blijf geloven!! 
Mttm: veel afscheiding is een goed teken toch? Spannend. Wanneer ga je testen?
Ik ben mezelf langzaam gek aan t maken. Doen mn borsten minder pijn, doen ze meer pijn, dat wisselt zich af. Maar ik zweer dat mn tepels groter zijn, niet mn tepelhoven, maar echt die knopjes zegmaar haha. Ik wil testen, maar ben ook bang dat een negatieve test me uit mn bubbel haalt. Aaarghhh, elke maand die onzekerheid... toenet snel naar de wc geweest, dus vandaag testen gaat sowieso niet meer! Mijn doel is vrijdag testen! Heb gelukkig goede afleiding, heb sinds een paar dagen een tweede hond erbij dus ik vermaak me prima, haha.

Terug
Bovenaan