Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Oeh wat leuk Mandareintje, een tweede hond! Wat voor honden heb je? En was jij dat nou die nu een hond van een jaar heeft of haal ik alles door elkaar haha... :) Klinkt trouwens veelbelovend hoor, grotere tepels!
En mttm, wanneer is jouw Nod ook alweer? Mijn hemel ik vergeet echt alles haha!
Er komt net een collegaatje naar me toe om te vertellen dat ze 7,5 week zwanger is.. Uitgerekend in feb 2020. Oeps dat was wel echt even slikken. Als vorige maand goed was gegaan was hadden we gelijk gelopen. Pffft. Blijft pijnlijk hoor! Vooral omdat ik van deze maand echt heel weinig verwacht. Ik heb niks hetzelfde als vorige maand, lijkt gewoon precies op alle maanden ervoor. Man kan wel janken. 

Bo-Belle: oewww das pijnlijk ja. Snap ik.. even slikken. Het komt vanzelf, hopelijk volg je haar snel! Goed werk heeft tijd nodig zeg ik maar. Het wordt een super duper uber knap lief kindje, dus die is niet zomaar gemaakt hè. ;-) Enneh.. goed onthouden! Ik heb inderdaad die hond van 1 jaar. En nu dus 2. Het zijn border collies uit hetzelfde nest. Toevallig net het hondje waartussen ik niet kun kiezen als pup, en nu heb ik ze alsnog beiden. Meant to be dus! Echt zo leuk.

Ze zeggen dat veel afscheiding goed is, maar ik heb echt geen idee. 
Ik dacht net echt dat ik ongesteld was geworden. Had zo een gevoel in mijn buik en ik dacht dat alles eruit liep, maar alleen weer afscheiding. 
Mandareintje, ik heb dat nu dus ook dat ik over alles twijfel.
Bo-Belle, shit is dat he. Ik zag gisteren bij mijn ex ook dat hij een kindje krijgt. Het is al heel lang over en er is niks meer, maar toch doet het dan even pijn. Sterkte!

Hoi! 
Ik heb nog niet eerder gereageerd in dit topic, maar toch wil ik de dames waarbij het nog niet gelukt is graag een tip geven! 
Ik ben bijna 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Sinds vorige week weet ik dat ik nu zwanger ben!
In alle maanden daarvoor heb ik veel gelezen, topics meegeschreven, heel heel heel veel geprobeerd te voelen wat op iets goeds kon wijzen, gezond geleefd, geen alcohol, allemaal extra vitamines genomen, iedere dag minimaal 200 gram groente en fruit gegeten, speciaal glijmiddel, veel verschillende ovulatietesten en ga zo nog maar even door!
Iedere cyclus terwijl ik op het wachthal je zat hoopte ik alleen maar dat ik iets zou voelen of zien wat anders zou kunnen zijn.. waardoor ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn. 
Ongeveer 2 maanden geleden was ik zo klaar met iedere keer het verdriet dat ik met mijn vriend had afgesproken om nu gewoon weer eventjes een zomer te gaan leven! Een lekker wijntje pakken op het terras, af en toe ook eens een paar wijntjes ;) en gewoon even eten en doen waar we zin in hebben. Seks als we er zin in hebben en niet meer op een bepaald moment als de ovulatietest goed zou zijn. 
En wat denk je?! ZWANGER! Gewoon zonder er iets speciaals voor te doen! Door gewoon lekker te leven en de druk ervan af te halen! 
Ik heb heel vaak gedacht dat ik er minder mee bezig was, maar ik merk nu pas dat er gewoon nog nauwelijks mee bezig zijn echt beter is! Ik ben gewoon gestopt met lezen op forums en doorgegaan met mij  leven :)
Ik had zelfs pas door dat ik niet ongesteld was geworden toen ik al 4 dagen overtijd was :) 
Ik hoop dat het jullie ook lukt om snel zwanger te worden!

Vino: wel echt heel fijn dat het toch gelukt is bij jullie. Al merk ik ook dat dit bericht in mijn allergie zit. Ik snap dat het een positief verhaal is maar “los laten” en “er niet mee bezig zijn” dat is echt slecht advies.. misschien komt dat inderdaad net als bij jou op een gegeven moment vanzelf maar je kan niet tegen jezelf zeggen ik moet er nu niet meer mee bezig zijn want dan lukt het, want dat is wat je dan gaat proberen.. 
vandaag met een collega erover gehad die jaren bezig zijn geweest voor het wel natuurlijk gelukt is bij de eerste, ze had de week rond de vruchtbare dagen iedere dag seks.. 5 jaar bezig geweest en toen wel raak.. 
ook als je iets graag wilt en er mee bezig bent omdat je het wilt kan het gewoon lukken meiden! Ik hoop voor ons allemaal snel een positieve test ?

Ik vond het ook altijd vervelend als iemand dat zij.. Ik had ook totaal niet het gevoel dat het verschil zou maken en het loslaten vond ik alleen maar moeilijker. 
Als je het vervelend vind hoef je er natuurlijk niks mee te doen, ik bedoel het alleen maar goed ;) 

Terug
Bovenaan