Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

En daarbij wil ik ook niet zeggen dat alleen loslaten helpt. Ik wil alleen de tip geven om lekker te blijven leven en het gezellig te maken en je niet vanalles te ontzeggen. 

Vino: ik weet dat je het goed bedoelt, maar het is ook heel makkelijk om nu te zeggen dat iedereen het moet loslaten en lekker moet leven, vanuit de kennis dat het voor jou toevallig zo gelopen is en dat het gelukt is. Dus no offense taken, maar ook ik ben inmiddels gewoon errug allergisch voor reacties waarin mensen zeggen dat ik het maar 'los moet laten omdat het dan wél lukt'. Top dat het voor jou gewerk heeft natuurlijk. Verder ben ik gewoon heel blij dat we hier een clubje meiden hebben die elkaar begrijpen en waar ruimte is om soms eens lekker te klagen. En, ik heb een super leuk leven verder :).

Hooi, ik vind het gezellig om ook mee te kletsen hier. Wij zijn bijna 2 jaar bezig en net de eerste iui is niet gelukt. Ook weer op t wachtbankje nu. Ik heb wel al twee kids uit een eerder huwelijk. Maar ik zou zoo graag met mijn vriend een kindje willen. Loslaten heb ik ook in die twee jaar meerdere keren gedaan. Maar helaas heeft dat ook niet geholpen. Ik vind het wel super tof dat taaraa zwanger is die deze topic heeft gestart. Weet ik toevallig vanuit een andere topic. Ik heb de laatste twee pagina`s terug gelezen en weet dus niet alles van jullie. Ik hoop dat we elkaar kunnen steunen. 
@mandareintje heb je nog niet getest?
grt brabander

Ik denk dat Offical mamaesz een trol is. Geen andere berichten behalve het dubbele bericht in dit topic. Veel liefde jouw kant op, dat je maar snel een beter mens mag worden! ???
Vino:
Het is heel makkelijk om als buitenstaander te zeggen "laat het los". Niemand, niemand kan in het hoofd van een ander kijken! De een kan dat, de ander niet en daar lukt t uiteindelijk ook bij. Geloof me, als er een knop bestond hadden we die allemaal allang omgezet! ?
Super fijn voor je dat het uiteindelijk gelukt is!, maar dit soort berichten jagen mensen weg van een topic of van een forum waar ze juist steun proberen te vinden en waarin iedereen enorm met elkaar mee leeft. De berichten van gisteren en vandaag hebben mij veel goed gedaan, dank jullie wel!!! ??
Welk paadje we ook (moeten) nemen, uiteindelijk zal er een resultaat zijn! Succes deze maand meiden! ?

Lapjesendraadjes, wat een vreselijk bericht! Ik kan me voorstellen dat je je even machteloos voelt. Hopelijk kunnen jullie dit samen een plekje geven en toch ergens positiviteit vinden. Dikke knuffel!!
bobelle, ja hier hetzelfde. Vrienden die oppervrolijk komen vertellen dat ze al 13 weken zwanger zijn.. en omdat niemand weet dat wij het ook aan het proberen zijn kan ik ook niets laten merken, even flink zijn en wegslikken dus..... savonds toch even een traantje gelaten! Het stelde me wel enigzins gerust dat zij er ook een jaar over hebben gedaan.
vino, ik snap dat je dit positief bedoeld maar het voelt een beetje als.. je moet geen stress hebben.. je moet geen burnout krijgen.. je moet niet bang zijn.. dit zijn gevoelens die heel moeilijk te beinvloeden zijn! Ik probeer het los te laten, ik zeg in mezelf “denk er toch niet zoveel aan” maar het gebeurd automatisch.. 
Mijn NOD is 2 of 3 juli en merk nu al dat ik soms een kort lontje heb (meestal vanaf 1 week voor NOD) en trek krijg in chocolade, haha! Dus ik heb mijn hoop alweer opgegeven.. 
ik zou het eel fijn vinden als mijn huisarts me zou willen doorverwijzen maar ook zij vind dat ik te snel van stapel ga net zoals mijn vriend.. mjah toch al sinds eind juli 2018 gestopt met de pil en van een redelijk lange cyclus (42 dagen) nu naar een redelijk stabiele cyclus van 31 dagen..
Nou toch nog even de NOD afwachten maar ik moet zeggen dat ik me wel fijn voel bij de positieve testen die hier worden gepost, op naar meer goed nieuws!
Dikke knuffel voor iedereen!
x Deetje

elsiejoy.  Heb ik het goed gelezen of verkeerd geïnterpreteerd? Is het bij jou ook gelukt zwanger worden? Als ik het verkeerd heb, alvast mijn excuses. 

Terug
Bovenaan